kayhan.ir

کد خبر: ۵۵۲۱۷
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* پخش نشست کمیسیون برجام با تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و برملا شدن برخی وادادگی‌ها که اکثرا از دید مردم دور مانده، علت مخالفت دولتی‌ها را با بررسی‌ مجلس بر برجام روشن می‌کند. زمانی که موافقت وین به مجلس ارائه نشد و زمانی که دانشجویانمان در شیراز مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و پس از توافق که غوغاسالاری و فتح‌الفتوح خواندن توافق شروع شد فضا غبارآلود ماند اما به هنگام بررسی آن توسط برخی نمایندگان مجلس، همه آن هیاهوها خوابید و جالب آنکه حالا اذعان می‌شود توافق یک بده بستان است و ما باید امتیاز می‌دادیم تا امتیاز و در واقع وعده سر خرمن بگیریم.! با این حساب به وضوح روشن است که آمریکا از روزنه‌های برجام و پسابرجام قصد نفوذ به ایران اسلامی را دارد. ولی با اشارات رهبر معظم انقلاب و حمایت مردم تمامی دسیسه‌های دشمنان نظام محکوم به شکست است. ان‌شا‌ءا...
نراقی
* سخنان روشنگرانه و هدایت‌بخش رهبر معظم انقلاب درباره مسائل هسته‌ای برای مسئولین کشور فصل‌الخطاب می‌باشد. تحریم‌ها باید کاملا برداشته شود نه اینکه تعلیق گردد. غنی‌سازی در نطنز و فردو به همراه تحقیق و توسعه هسته‌ای همچنان باید ادامه پیدا کنند. رآکتور  آب سنگین اراک نباید تخریب شود. موضوعات برجام دارای تعهدات و محدودیت‌های فراوان برای ماست. دولت محترم می‌گوید اجرای برجام داوطلبانه است در این صورت نمایندگان می‌توانند اجرای بخش‌هایی از برجام که از خطوط قرمز عبور کرده و بخشی از حق ما را در  ان‌پی‌تی سلب نموده ممنوع کنند.
علی‌نژاد - قائم‌شهر
 * بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره محو رژیم جعلی صهیونیستی تا 25 سال دیگر تیر خلاص بر طراحان موذی دشمن در ترسیم خاورمیانه جدید (با هدف تجزیه کشورها) است و به این شیاطین می‌فهماند رکن اصلی تحرکات تجزیه‌طلبانه غرب در منطقه (حفظ رژیم جعلی صهیونیستی) از هم خواهد پاشید و با نابودی این غده سرطانی، دولت‌های زورگوی غرب به سرکردگی آمریکا باید گور خود را از منطقه گم کنند وگرنه با پاسخ قاطع جبهه مقاومت در زباله‌دان تاریخ دفن می‌شوند.
0291---0918
* با سخنان روح‌بخش و دل‌نشین رهبری عزیزتر از جان و روح‌مان امام خامنه‌ای در جمع اقشار مختلف مردم، چنان روحیه و قوت قلبی مضاعف گرفتیم. خداوند را به سبب نعمت ولایت شکرگزاریم. ان‌شا‌ءا... همه مسئولان در عمل پیروی از ولی‌امر مسلمین را به اثبات برسانند.
خامسی‌زاده و 2136---0910
* در دوره دولت اصلاحات با دو عقب‌نشینی ایران در پاریس و سعدآباد به حدی خوش به‌حال غربی‌ها شده بود که آشکارا گفتند میوه حمله به عراق و افغانستان را در کاخ سعدآباد در ایران چیدند. باید دید در این توافق به چه چیزهایی دست پیدا کرده‌اند که مرتب از این برجام حمایت می‌کنند.
5441---0918
* قاچاق کالا به اقتصاد و فرهنگ کشورمان ضربه وارد کرده و می‌کند. حتی بعضی از این کالاهای قاچاق امنیت و سلامت شهروندان را به خطر انداخته است. همه باید دست به کار بشوند و تمام راه‌های واردات قاچاق را سد کنند. معلوم نیست چرا در این مورد کوتاهی می‌شود؟
6263---0938
*‌ دولت یکی از شعارها و موفقیت‌های خود را ثبات اقتصادی اعلام می‌کند ولی در چند روز گذشته شاهد افزایش 10 درصدی ارزش دلار در برابر ارزش پول ملی هستیم. وزیر اقتصاد نیز اعلام کرد این نوسانات موقتی است. در صورتی که بعد از سخنان وی، در روز شنبه 94/6/21 شاهد افزایش 61 تومانی دلار بودیم. یکی از انتقادات جدی دولت یازدهم به دولت قبل همین نوسانات دلار بود حال پس از معامله با غربی‌ها و ایجاد انتظار حل مشکلات ، خود چه پاسخی به مردم دارد؟
تهرانی
* باید مراقب بود که دشمن در نقشه‌اش برای نفوذ از طریق برجام و پیاده کردن مدلی شبیه لیبی و عراق برای ایران موفق نشود. البته خون شهدا آتش فتنه‌های آخر‌الزمان را خاموش خواهدکرد ان‌شا‌ءا... .
7008---0918
* آن چیزی که از این دولت بعد از 2 سال مذاکره هسته‌ای تعجب‌برانگیز می‌باشد جابه‌جا کردن جایگاه دوست و دشمن است. این آقایان واقعا دشمنان را دوست و نیروهای انقلابی و دلسوز کشور را دشمن گرفته‌اند.
8895---0919
* علی‌رغم ماجرای ناصواب تماس تلفنی در فرودگاه نیویورک با اوباما و لبخندهای بیش از اندازه وزیر امور خارجه کشورمان به کری، نه‌تنها از تحریم‌ها و نگاه‌های شیطنت‌آمیز آمریکا به کشورمان کاسته نشد بلکه رجزخوانی هر روزه این دولت مستکبر و خبیث بر تداوم تحریم‌ها و گزینه نظامی تشدید شده است. شایسته است این مسئولان از این راه ناصحیح طی شده بازگردند.
شکیبا
* اگر برجام در مجلس شورای اسلامی رد شود و مردم از محتوای آن آگاه شوند اقبال مردم به جریان‌های سیاسی دچار تغییر خواهد شد. مدعیان اصلاح‌طلبی عدم آگاهی عمومی از واقعیات برجام را پل پیروزی خود تلقی می‌کنند. در واقع به جای شعار قبلی‌شان که دانستن را حق مردم می‌دانستند، اکنون «ندانستن» را تکلیف مردم می‌دانند.
3907---0911
* تنها راه موفقیت دولت عمل به توصیه‌های دلسوزانه و پدرانه رهبر معظم انقلاب در اقتصاد مقاومتی است نه ذوق‌زدگی در برابر شیطان بزرگ و توافق هسته‌ای که دشمن به نفوذ از طریق آن امید بسته است. تعطیلی انرژی هسته‌ای هنر نیست. هنر آن است که با تکیه بر داشته‌های خود، کشور و ملت را از دیگران بی‌نیاز کنیم.
1442---0913
* ترویج مصرف‌گرایی در کشور ما روز به روز در حال افزایش است. عواقب ناگوار آن هم بر کسی پوشیده نیست. باید با آگاه‌سازی همگان این حربه نظام سرمایه‌داری را از دستش گرفت.
4506---0912
* در این وانفسای تحریم‌ها، وزارت جهاد کشاورزی در ترکمنستان برای کشت انگور سرمایه‌گذاری کرده است. چنین سرمایه‌گذاری  فقط بخشی از زنجیره تولید  مشروبات الکلی را در این کشور تأمین می‌کند. ای کاش این وزارتخانه مشکل خودکفایی برنج و گندم و چایکاران کشور را مرتفع می‌نمود.
1183---0912
* وقتی آمریکا هم بمب دارد و هم این بمب را روی ژاپنی‌ها امتحان کرده و آن جنایت وحشتناک را بوجود آورده حق این است که همه تاسیسات هسته‌ای آمریکا با سیمان پر شود نه اینکه تیم هسته‌ای ایران بپذیرد راکتور ما را با سیمان پر کنند.
8580---0912
* می‌خواستم از طریق این ستون اطلاع‌رسانی شود اولین بزرگداشت شهدای بصیرت: حاج‌اسدالله لاجوردی، آیت و... دوشنبه 94/6/23 در ساختمان حوزه هنری واقع در تقاطع خیابان‌های سمیه و حافظ برگزار خواهد شد.
5608---0912
* در دوره مدیریتی وزیر دادگستری در دولت جدید تمام مزایای کارکنان تعزیرات حکومتی را حذف کرده‌اند. از همه مهم‌تر پاداش آخر سال و اضافه کاری را نمی‌پردازند. از حق ایاب و ذهاب حق مسکن و غذا هم خبری نیست. با این فشار به کارمند چگونه انتظار دارند کارمند جماعت آن هم، در تعزیرات حکومتی با مشکل مواجه نشود.
یکی از کارکنان تعزیرات حکومتی
* حذف پیام‌های تبلیغاتی گوناگون روی گوشی‌های تلفن همراه وقت زیادی از بنده می‌گیرد. چرا دولت و مسئولان برای سامان‌ بخشیدن به این وضع فکری نمی‌کنند؟
9509---0901
* حقوق ماه گذشته کارکنان بعضی از شرکت‌های گروه سایپا مثل شرکت سرمایه‌گذاری پرداخت نشده در ضمن در بعضی از شرکت‌های قطعه‌سازی مثل صبوران پلیمر تا 100 نفر تعدیل نیرو داشته‌اند.
0619---0919
* مربیان پیش دبستانی با بیش از 10 تا 15 سال سابقه کار هیچ ضمانت شغلی ندارند. هر روز که می‌گذرد تعدادی از ما مربیان را بیکار می‌کنند. تورا به خدا مسئولان به داد این قشر برسند.
1469---0935