kayhan.ir

کد خبر: ۵۴۹۷۰
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴

بنیاد برکت 140 باب مدرسه در مناطق محروم احداث کرد

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید 15 هزار دانش‌آموز برخی از مناطق محروم در مدارس نوساز و نیمکت‌های نو تحصیل خود را آغاز می‌کنند.
سرویس شهرستانها-

محمد مخبر رئيس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) دیروز در آيين افتتاح پروژه‌های اقتصادی، اشتغالزا و محرومیت‌زدایی این بنیاد در بابل ظرفیت گنجایش مدارس فوق را 15 هزار نفر اعلام کرد و گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید 140 باب مدرسه در مناطق محروم کشور به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه این مدارس هدیه رهبر معظم انقلاب است گفت: سهم مازندران از این تعداد سه مدرسه است که با این تعداد شمار مدارسی که این بنیاد در مازندران احداث کرده به 18 باب رسیده است.
وی با بیان اینکه بنیاد برکت در همه استان‌ها با رعایت عدالت در تخصیص منابع موفق به ورود برای محرومیت‌زدایی شده است افزود: 11 طرح توانمندسازی اقتصادی با حجم اعتبار یک هزار و 460 میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال چهار هزار و 800 نفر در کشور ارايه شده که از این تعداد چهار طرح به کارآفرینان واگذار شده است. وی ادامه داد دیروز نیز شش طرح تولیدی و اقتصادی با حجم سرمایه‌گذاری بیش از یک هزار میلیارد ریال در مازندران به بهر‌برداری رسید.
در مراسم دیروز با حضور مسئولان بنیاد برکت  14 پروژه تولیدی و اقتصادی و محرومیت‌زدایی در مازندران به بهره‌برداری رسید.
تولید شمش فولاد، لبنیات داروهای دامپزشکی، انواع پیچ و مهره ظروف یکبار مصرف کاغذی پکیچ‌های حرارتی از پروژه‌های افتتاح شده توسط بنیاد برکت در مازندران بود.