kayhan.ir

کد خبر: ۵۳۹۷۷
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴

اخبار کوتاه از فوتبال

عابدزاده زیر تیغ جراحی
دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران که در دیدار برابر ستارگان جهان نیز درون دروازه تیم کشورمان قرار گرفت، زانوی مصدوم خود را به تیغ جراحان سپرد. این برای چندمین بار است که وی به اتاق عمل رفته است. ، احمدرضا عابدزاده که یکی از بهترین دروازه‌بان‌های تاریخ فوتبال ایران به شمار می‌رود بعدازظهر دیروز زیر تیغ جراحان رفت تا زانوی آسیب دیده خود را جراحی کند. عابدزاده پیش از این چندین بار زانوی مصدوم خود را به تیغ جراحان سپرده بود که در یکی از این جراحی‌ها که سال ۱۳۷۸ انجام شد ۱۵ تکه استخوان زائد از پای وی خارج شد.
دعوت از بازیکنان تیم ملی فوتسال قبل از انتخاب سرمربی!
در شرایطی که هنوز سرمربی تیم ملی فوتسال به‌طور رسمی از سوی کمیته فوتسال اعلام نشده و گمانه‌زنی‌ها از انتخاب وحید شمسایی حکایت می کند دیروز اسامی 25 بازیکن به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال اعلام شد. اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال از 21 شهریور در کمپ تیم‌های ملی آغاز می شود. این اردوی تدارکاتی به منظور آمادگی بازیکنان و برگزاری دو بازی دوستانه با تیم‌های ایتالیا و روسیه برگزار می شود. تیم روسیه 17 مهرماه یک دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال ایران برگزار خواهد کرد و سپس بازیکنان ایران در تاریخ 27 مهر ماه به مصاف تیم ایتالیا می روند. اسامی ملی‌پوشان به شرح زیر است: علی‌اصغر حسن زاده، ابوالقاسم عروجی، محمدرضا سنگ سفیدی، سعید عباسی، محمد زارعی، حسین طیبی، حمید احمدی، علیرضا وفایی، مسلم اولاد قباد، محمد صفری، فرهاد توکلی، مجید حاجی بنده، احمد اسماعیل‌پور، مهدی جاوید، محمد طاهری، میثم خیام، محمد کشاورز، محمد شجری، علیرضا صمیمی، سپهر محمدی، مصطفی نظری، قدرت بهادری، مصطفی طیبی، مهدی مصطفایی و سعید افشار.
رضایی جایگزین جهانبخش در تیم ملی شد
کادر فنی تیم ملی فوتبال کاوه رضایی را جایگزین علیرضا جهانبخش کرد. با توجه به مصدومیت علیرضا جهانبخش و اعلام شرایط این بازیکن از سوی باشگاه آلکمار هلند، سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت کاوه رضایی، بازیکن ذوب‌آهن را به اردوی تیم ملی دعوت کند. اردوی تیم ملی برای بازی برابر گوام و هند از پنجشنبه گذشته در تهران آغاز شده است.
جلالی: سایپا به من اولتیماتوم نداده است
مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره شایعه اولتیماتوم مدیران این باشگاه به خودش بعد از دو باخت پیاپی گفت:‌ من در جریان این موضوع نیستم و اخبار را هم دنبال نمی‌کنم. ما صبح و عصر تمرین می‌کنیم و وقت ندارم که در مورد این مسائل فکر کنم. در تیم ما چنین فضایی وجود ندارد و کارمان را انجام می‌دهیم. در ضمن اولتیماتوم باشگاه به من هم شایعه است.او در خصوص اینکه باشگاه سایپا اتاق فکری متشکل از 5 نفر تشکیل داده است، گفت: من اطلاعی از این موضوع نداشته و نظری هم در این خصوص ندارم.
کارمند فدراسیون فوتبال درگذشت
 امیرحسین کریم‌پور، کارمند فدراسیون فوتبال در کمیته روابط بین‌الملل شنبه شب گذشته در بیمارستان لقمان به دلیل بیماری کلیوی و قلبی درگذشت. کریم‌پور دو سال در بخش ویژن آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا فعالیت کرد و ناظر فدارسیون جهانی فوتبال(فیفا) و کنفدراسیون فوتبال آسیا بود. سرویس ورزشی روزنامه کیهان این ضایعه را به خانواده فوتبال کشور و خانواده کریم‌پور تسلیت می‌گوید.