kayhan.ir

کد خبر: ۵۲۹۱۰
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴
نخستین اظهارنظر کی‌روش پس از غیبت طولانی مدت در ایران

تعطیلات بودم ولی همه چیز را تحت کنترل داشتم!

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به انتقادات مطرح شده در خصوص غیبت طولانی مدتش در ایران عنوان داشت: در تعطیلات بودم، اکنون نوبت بازگشت به ایران است، در مدتی که در ایران نبودم همه چیز را تحت کنترل داشتم!
سرویس ورزشی-

اولین کنفرانس سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا از دیروز (سه‌شنبه) در کوالالامپور پایتخت مالزی آغاز شد. این کنفرانس سه روزه با حضور سرمربیان و مدیران فنی تیم‌های ملی از تقریبا تمام فدراسیون‌های عضو برگزار می‌شود. برگزاری این کنفرانس ابتکار اندی راکسبورگ مدیر فنی تازه منصوب شده کنفدراسیون آسیا است که مشتاق است آن را به یک رویداد سالیانه تبدیل کند.تمرکز این کنفرانس بر پرکردن شکاف میان تیم‌های آسیایی و سایرتیم‌های مطرح فوتبال جهان است. بررسی جام ملت‌های آسیا2015 از موضوعات مورد بحث در این کنفرانس است.
اما نکته جالب توجه نشست دیروز، حضور کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بود. سرمربی پرتغالی تیم ملی که مدت‌هاست تهران را ترک کرده، دیروز در مالزی حضور یافت تا نه تنها نماینده فوتبال ایران در این کنفرانس باشد، بلکه به روی شایعات مطرح شده مبنی بر اینکه قصد ندارد به ایران بازگردد، خط بطلان بکشد.  
وقتی همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود!
کی‌روش روز گذشته در گفت‌و‌گویی با خبرنگار ایرنا در کوالالامپور  در واکنش به انتقادات مطرح شده در خصوص غیبت طولانی مدتش در ایران گفت: «همه چیز تحت کنترل بوده و مشکلی در کار نیست. تاکنون در تعطیلات خارج از ایران به سر می‌بردم و اکنون نوبت بازگشت به ایران است و در مدتی که در ایران نبودم همه چیز را تحت کنترل داشتم.»
کی‌روش در مورد نحوه ارتباط خود با تیم ملی و بازیکنان باشگاه‌ها به دلیل آغاز لیگ، گفت: ارتباط ما از طریق کارکنان و افراد قابل اعتماد برقرار می‌شد.
وی در مورد برنامه‌های آینده خود برای تیم ملی فوتبال، گفت: طرح ما برای آینده از مدت‌ها پیش شکل گرفته است و همه چیز براساس طرح‌های از پیش تعیین شده به پیش می‌رود.
کی‌روش گفت: آموزش داستان دیگر و مسائل مربوط به خودش را دارد، اما از نظر آینده و طرح‌ها همه چیز براساس برنامه و در زمان مقرر طبق برنامه‌های فدراسیون و لیگ انجام می‌شود.  ما طالب حمایت درست به منظور انجام طرح‌های خود هستیم. وی بهترین ویژگی فوتبال ایران را تعصب و علاقه شدید مردم به این ورزش دانست و گفت: ایران کشور فوتبال است و این تعصب و اشتیاق باعث می‌شود شما برای خود رویایی داشته باشید و معتقد باشید به هر مقامی دست می‌یابید. مردم اکنون خواستار کسب نتایج خوب هستند و ما برای دستیابی به این هدف به برنامه‌ریزی درست و حمایت واقعی نیازمندیم.  وی گفت: بسیاری از کشورهای آسیایی حمایت‌های مالی گسترده‌ای از تیم ملی خود انجام می‌دهد و می‌توانند برنامه‌های خود را اجرایی کنند. من فکر می‌کنم این موضوعی است که فوتبال ایران باید از برخی کشورهای دیگر فرا گیرد. سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین اعلام کرد پس از پایان نخستین کنفرانس سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور که سه روز به طول می‌انجامد به ایران باز می‌گردد. کی روش قرار است به همراه «مرتضی محصص» رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال و دکتر «محمد احسانی»  که در کوالالامپور پایتخت مالزی بسر می‌برند پنجشنبه شب عازم تهران شوند.