kayhan.ir

کد خبر: ۵۱۴۵۴
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱

کودتای تکفیری‌ها علیه امارات خنثی شد

مقامات امارات از دستگیری 41 نفر که قصد کودتا و برقراری خلافت در این کشور را داشتند، خبر دادند.

به گزارش ایسنا، مقامات امارات دیروز اعلام کردند، نیروهای امنیتی این کشور 41 نفر را که قصد کودتا و براندازی حکومت را داشتند و می‌خواستند به سبک «داعش» در امارات متحده عربی، نظام خلافت ایجاد کنند، دستگیر کردند. به گفته دادستان‌های امارات، این افراد به زودی محاکمه خواهند شد.
شبکه خبری رسمی امارات طی بیانیه‌ای به نقل از دادستان این کشور اعلام کرد: این افراد دارای تابعیت اماراتی و خارجی هستند و بر اساس ایدئولوژی تکفیری و به شیوه تروریستی قصد داشتند قدرت را به دست آورده و خلافت ایجاد کنند.
براساس این بیانیه، افراد دستگیر شده متهم به تشکیل واحدهایی برای آموزش کار با سلاح و ساخت بمب به اعضای خود به منظور تدارک حملاتی در خاک امارات شده‌اند.
به گفته دادستان امارات، این افراد با سازمان‌های تروریستی خارجی در ارتباط بوده و این سازمان‌ها به آنها کمک می‌کرده‌اند تا به اهدافشان دست پیدا کنند.
کشور امارات متحده عربی یکی از اعضای ائتلاف ساختگی تحت رهبری آمریکا برای مقابله با داعش در سوریه از شهریور سال گذشته میلادی بوده است. مقام‌های امارات با وضع قوانین جدیدی، مجازات‌های حبس سنگین و حتی اعدام برای محکوم شدگان عضویت در گروه‌های تکفیری در نظر گرفته‌اند.
امارات هم جزو کشورهایی است که در توهم سرنگونی بشاراسد، تمام‌قد به حمایت از تروریست‌ها رو آورد بدون اینکه به تبعات قدرت‌گیری تروریست‌ها بیندیشد!