kayhan.ir

کد خبر: ۵۰۲۴۴
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۴

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* از زحمات تیم مذاکرات هسته‌ای تشکر و قدردانی می‌کنم. همچنین عرض می‌کنم تا همین حد توافق به دست آمده اولا به برکت خون دانشمندان هسته‌ای مظلوم بوده که 19 هزار سانتریفیوژ راه‌اندازی کردند حتی نسل هشت و اورانیوم غنی شده 20 درصد را در اختیار دولت قرار دادند تا بر روی میز مذاکره خرج کنند و امتیاز بگیرند. ثانیا با ترسیم خط قرمزهای امام خامنه‌ای و هدایت مدبرانه معظم‌له و پایداری ملت مقاوم دشمن مجبور شد قدری از زیاده‌طلبی خود را کاهش دهد. این حاصل اعتقاد نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که برای واداشتن دشمن به عقب‌نشینی باید به قدرت داخلی  و ملت متکی به خداوند اتکا کرد.
گل‌محمد نورانی - مهدیشهر
* انتظار می‌‌رود متن کامل توافق به طور دقیق ترجمه و منتشر شود تا دانشمندان و نخبگان به نقد و بررسی آن بپردازند و سپس نمایندگان با تجزیه و تحلیل متنی را تصویب کنند که تمام حقوق هسته‌ای ملت رعایت شده باشد و شاهد کلاه گشادهای گذشته همچون لوزان نباشیم. ملت نیز با فریاد هیهات منا الذله حضور سازنده خود را در همه صحنه‌ها حفظ کرده و خواهدکرد.
روشنایی
* توافق حاصله هسته‌ای در 150 صفحه تدوین شده و معلوم نیست در هر صفحه چگونه و با چه فرمولی باید جلوی زیاده‌‌خواهی‌های آمریکا و دبه  درآوردن آنها را گرفت. بنده فکر می‌کنم کار سخت ما تازه شروع شده بنابراین مجلسی‌ها باید با حساسیت ویژه موضوع را موردبررسی قرار بدهند.
4207---0912
* از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود به دور از هیاهوهای سیاسی با دقت و تیزبینی بررسی توافق هسته‌ای را آغاز کنند.
6351---0912 و دولابی
* از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود دقت را فدای سرعت نکنند و همانند نمایندگان کنگره آمریکا در ظرف 3 ماه به بررسی توافق هسته‌ای بپردازند.
شاه صاحبی
* کنایه تهدید‌آمیز منتقدان توافق هسته‌ای متاسفانه ایجاد یک حریم ممنوعه‌ای مثل بررسی موضوع هولوکاست در اروپا را در اذهان تداعی می‌کند. ولی ناخودآگاه برخوردآقای ظریف با خانم موگرینی به ذهنم آمد که یک ایرانی را هرگز تهدید نکنید!
محمودی
* کسانی که پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌‌اند اجازه نخواهند داد با راه افتادن هیجانات کاذب خدای ناکرده، خون شهدا به‌ویژه شهدای هسته‌ای پایمال شود.
4052---0912
* در مذاکرات  یا همان جنگ لفظ و جنگ روانی بین مستضعفان و مستکبران غالبا مستضعفان پیش از امضای توافق‌نامه اشتباه می‌کنند و اشتباهشان این است که به امید صلح و آرامش و آسایش خود و ملتشان به دشمن اعتماد می‌‌کنند. اما اغلب مستکبران پس از امضای توافق‌نامه اشتباه می‌کنند و اشتباه آنها این است که غرور و طمع، آنها را به پیمان‌شکنی می‌کشاند و عهد و پیمان می‌شکنند. وای بر آن مستضعفی که از فرصت‌ طلایی پیمان‌شکنی دشمنش استفاده نکند و به خدا اعتماد نکند و برای به خاک مالیدن بینی مستکبران پیمان‌شکن اقدام نکند و خود و ملتش را به خاک مذلت بنشاند.
علی محمد اکبری‌زاده - کرج
* با این توافق هسته‌ای دارای 150 صفحه جزئیات بسیار مبهم و گاه بسیار تفسیرپذیر باید گفت چند سال دیگر قضیه کش و قوس دارد و معلوم نیست چه از آب در خواهد آمد منظورم این است که این جشن و شادی یک عده چه معنایی داشت؟
5240---0911
* برای بنده سوال است که چرا فقط یک عده از متمولین بالا شهر تهران به خاطر توافق هسته‌ای شادی راه‌ انداختند‌ و در جنوب شهر و منطقه کارگرنشین از جشن خبری نبود.
1836---0938