kayhan.ir

کد خبر: ۵۰۱۲۶
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز


* انقلاب ایران از آنجا که انقلاب اسلامی و بر پایه دین بود استکبار جهانی یعنی زورمندان و زرپرستان عالم به مقابله با آن برخاستند ولی کاری از پیش نبردند و نخواهند برد چون این مبارزه ادامه خواهد داشت و تعطیل‌بردار نیست.
1574---0917
* درست در زمانی که بعضی از سیاسیون شور انقلابی خود را از دست داده‌اند و صحبت از کنار گذاشتن آن برای دیگران می‌کنند مردم با حضور میلیونی خویش در راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر کشور همان شور انقلابی اوایل انقلاب را به نمایش گذاشتند و به رخ جهانیان کشیدند. باید قدردان این ملت بود و خدا را شکر کرد.
9956---0916 و 8853---0912
* در مذاکرات هسته‌ای تمام خواسته ما مردم این بود که آمریکایی‌ها موفق نشوند توافق بدی را در پوشش توافق خوب به تیم‌ هسته‌ای کشورمان تحمیل کنند. ان‌شاءالله که این اتفاق نیفتاده است.
1676---0910
* اگر آقای رئیس‌جمهور شرایط کشور را شرایط صلح امام‌حسن(ع) می‌بیند بنده شرایط موجود را بیشتر مشابه جنگ جمل در صدر اسلام می‌دانم. در جنگ جمل حضرت علی(ع) جلوی انحراف ایستاد و فتنه‌گران را سر جایشان نشاند امروز هم باید در مقابل فتنه‌گری یک عده فتنه‌گر کوتاه نیامد و مقاومت کرد.
8863---0913
* امسال سال برگزاری 2 انتخابات مهم مجلس و خبرگان رهبری است ملت هوشیار باشند. زخم خوردگان فتنه‌گر قصد بازگشت به صحنه انتخابات دارند باید بصیرت خود را افزایش دهیم تا سره از ناسره شناخته شود.
علی فرحزادی لاهیجی از لاهیجان
* یکی از اعضای شورای عالی امنیت ملی کشور گفته باید با کسانی که به مقامات عالی کشور توهین می‌کنند برخورد بشود عرض می‌کنیم بسم‌الله این کار را از برخورد با همسر آقای هاشمی که حکم صادره علیه فرزندش را پدرسوختگی و آن را تقلب دانسته شروع کنید.
3857--0910
* استاندارد تولید بنزین داخل آن هم پس از آن همه هیاهوی داخلی عاقبت تایید شد. اما این سوال وجود دارد که آن همه خسارات وارده که با جلوگیری از تولید داخل و هدردادن دلارهای زبان بسته با وارد کردن بنزین پایین‌تر از یورو 4 ایجاد شد چه می‌شود؟
سرابی
* یکی از تلخ‌ترین حوادث این روزها جنایت آل‌سعود در حق مردم بی‌دفاع یمن است. آمارهای منتشره از خسارتهای وارده دلخراش و نگران‌کننده است. انصارالله هم اخیرا گفته اگر این روند ادامه یابد، بر خود حق می‌دانند که یک بسیج عمومی در دفاع از مردم یمن تشکیل دهند در دلاوری یمنی‌ها تردیدی نیست، ولی آنچه مهم است اینکه آل سعود قصد دارد به طور گسترده از سلاح‌های شیمیایی برای سرکوب مردم یمن استفاده کند و این کار از آل‌سعود برمی‌آید. در این بین وظیفه همه مسلمانان است که همه جانبه در حمایت از مردم بی‌دفاع یمن برخیزند.
امیر سعیدی
* از شهرداری و شرکت مترو تهران درخواست می‌شود ساخت خروجی ضلع جنوبی ایستگاه مترو شیخ‌الرئیس را که 3 سال است دیوارکشی شده سرعت بخشد. چون ضلع شمالی در تقاطع خیابان پیروزی و دو مسیر دوربرگردان و تقاطع امام‌علی(ع) قرار گرفته و برای عابرین بسیار خطرآفرین است.
محمدمهدی رحمانی
* یک صندوق قرض‌الحسنه با نام راهیان انصار در مشهد مقدس تعطیل شده ولی خیلی از مراکز و دستگاهها مثل بانک مرکزی، نیروی انتظامی اداره اطلاعات و... از وجود چنین صندوق مالی اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند!
9751---0915
* قرص رناژه مخصوص بیماری کلیه را قبلا با دفترچه بیمه هر عدد به قیمت350 تومان تهیه می‌کردیم ولی در حال حاضر قیمت هر عدد این قرص با دفترچه 1250 تومان یعنی 4 برابر شده است. مسئولین وزارت بهداشت پاسخ بدهند فایده دفترچه‌های بیمه با این گرانی‌هایی که راه انداخته‌اند چیست؟
ناظم‌زاده
* دولتمردان پاسخ بدهند چرا بیشتر مسئولان، شهرستان نوشهر را به عنوان محل تفریح می‌شناسند ولی موضوع منطقه آزاد که پیش می‌آید نظر دولت متوجه شهر دیگری می‌شود.
4239---0921