kayhan.ir

کد خبر: ۴۸۷۴۵
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
* از حضرت آیت‌الله آملی لاریجانی ریاست محترم قوه قضائیه که قاطعانه درخصوص فتنه موضع‌گیری کرده و مقداری از فشارهای کانون‌های قدرت و ثروت بر این قوه را بازگو کردند تقدیر و تشکر می‌کنیم. فراموش نکنیم که اگر قاطعیت حضرت امام در مقابل جریان‌های برانداز نبود از انقلاب چیزی باقی نمانده بود.
علیمردانی
* از حرکت ارزشی حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصباحی مقدم و حسین طلا و دیگرانی که به نشانه اعتراض به سخنان ضدانقلابی مفسد اقتصادی (کرباسچی) در حمایت از سران فتنه، در میهمانی افطاری رئیس‌جمهور، جلسه را ترک کردند و به نوعی اعتراض خود را به این هنجارشکنی و بی‌تفاوتی به خطوط قرمز نظام نشان دادند، تقدیر و تشکر کرده و از فراهم آورندگان امکان جسارت آن مفسد، انتظار پوزش از مردم نجیب و انقلابی ایران اسلامی را داریم.
2470---0919
* آمریکایی‌ها در مذاکرات هسته‌ای مطرح کرده‌اند آب سنگین اراک به آب سبک تبدیل شود درحالی که تیم هسته‌ای ما بارها در تلویزیون ظاهر شده و اعلام کرده‌اند تأسیسات هسته‌ای آب سنگین اراک تغییر پیدا نخواهد کرد بلکه با مشارکت خارجی‌ها بهتر نیز خواهد شد. خواسته‌های جدید آمریکایی‌ها نشان می‌دهد اگر با ادامه زیاده‌خواهی‌های آمریکا موافقت شود چیزی از توان هسته‌ای کشورمان باقی نخواهد ماند.
روشنایی
* وقتی تحریم‌ها 20 درصد مشکلات اقتصادی است و 80 درصد آن به مدیریت مسئولین برمی‌گردد (چنان که اکثر مسئولین اذعان می‌نمایند) دل بستن به لغو تحریم با دادن امتیاز‌های فراوان به دشمن لزومی ندارد و بهتر است به اصلاح آن علت 80 درصدی مشکلات بپردازیم. قطعاً با یاری مردم آن 20 درصد نیز حل خواهد شد.
توکلی
* هیئت 80 نفره آمریکایی تحت عنوان برگزاری جلسه علمی آن هم با مجوز وزارت علوم که اخیراً انجام شده با مجوز چه کسی به ایران آمده‌اند؟ آیا صلاحیت و درجه علمی آنها مورد بررسی قرار گرفته است؟ اگر بررسی شده پس افشای هویتشان پس از بازگشت آنها به کشورشان و اینکه در مصاحبه با شبکه‌های تلویزیونی خود را عضو آکادمی‌های اطلاعاتی معرفی می‌کنند چه توجیهی دارد.
نجفی
* در کدام کشور انقلابی امضاء توافقات مهم و حیاتی مثل توافق هسته‌ای با تعطیلات تابستانه مجلس آن کشور مصادف و همزمان می‌شود؟!
6775---0912 و 2770---0912
* اظهارات اخیر سخنگوی وزارت خارجه کشورمان درخصوص افشای ماهیت جنایتکارانه هیئت حاکمه آمریکا و متحدانش را باید به فال نیک گرفت و امید داشت که تیم هسته‌ای ایران از این مذاکرات سربلند بیرون بیاید و ذره‌ای از حقوق ملت عقب‌نشینی نکند.
2470---0919
* برگزاری نمایشگاه قرآن عملاً به دو محل تقسیم شده است هم در باغ موزه دفاع مقدس و هم در مصلی! این پراکنده‌کاری برای چیست؟
حسنی
* مشاهده روزه‌خواری علنی در سطح خیابان‌های شهر ما مردم را ناراحت می‌کند چرا نیروی انتظامی قبل از شروع ماه رمضان اطلاعیه درخصوص برخورد با روزه‌خواری علنی صادر می‌کند ولی به آن عمل نمی‌کند. ما مردم هم که امر به معروف و نهی از منکر می‌کنیم می‌گویند به شما مربوط نیست! پس چه باید کرد؟
سلیمانی
* همسرم در یک شرکت خصوصی کار می‌کند و تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی می‌باشد. مشکل ما مربوط به مرخصی زایمان ایشان است که طبق مصوبه مجلس (یعنی 9 ماه) عمل نمی‌شود می‌گویند چنین بخشنامه‌ای برای اجراء به آنان ابلاغ نشده است. مگر چنین چیزی ممکن است؟
کاویانی
* ترتیب دادن جلسه‌ای که سخنران آن از اختلاس‌کنندگان بیت‌المال و محکومان است و در سخنرانی خود به تطهیر فتنه‌گران و سران آن می‌پردازد چه مفهومی داشت؟ کوچک‌ترین کاری که دیگران نیز به عنوان اعتراض انجام دادند ترک جلسه بود تا همه بدانند خطوط قرمز نظام باید رعایت شود. این‌گونه جلسات از نوع همدلی و هم‌زبانی با مردم نیست بلکه نقطه مقابل آن است و ان‌شاالله دیگر تکرار نشود.
طالعی
* چون غربی‌ها می‌دانند که ملت ایران از این پروتکل الحاقی نفرت دارند واژه دسترسی مدیریت شده را مطرح کرده‌اند. این واژه‌ همان بازرسی سرزده است که الان رایج شده است. این واژه‌ها لباسی است که به تن یک نیت شوم پوشانده می‌شود صرفا برای فریب و نتیجه عمل همان است که دیدیم دو سال دانشمندان هسته‌ای ما را به شهادت رساندند.
امیر رضائیان
* برنامه‌ای که دول غربی و خوابی که برای ایران تدارک دیدند مشابه برنامه‌ای است که در پروژه آنسکام بر سر عراق آوردند. آنها اول دل طرف مقابل را خالی می‌کنند که چنین و چنان می‌کنیم... و بعد که به طور کامل اطلاعات جمع‌آوری کردند، بلافاصله حملات خود را بر سر آن کشور سر بزنگاهی وارد می‌کنند ما باید خیلی هوشیار باشیم و فریب نخوریم.
امید رحیمی
* یقینا حراست و حفظ آثار و فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و مرحوم حاج سیداحمد خمینی که یار و همراه وفادار حضرت امام بود کمتر از جهاد در خط مقدم جبهه نیست. بهتر است مسئولان مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام، خداوند را در اظهارنظرهایشان در نظر بگیرند.
سلیمان بلغار
* موسسه مالی میزان مدت 6 ماه است که در خراسان پول سپرده‌گذاران را برنمی‌گرداند. مسئولان بانک مرکزی پاسخ بدهند چرا اجازه فعالیت اقتصادی به این موسسه داده‌اند و امروز که مشکل بوجود آمده هیچ مسئولیتی را نمی‌پذیرند.
4161---0915
* مسئولان وزارت بهداشت حداقل در این یک ماه رمضان برای سلامت جامعه یک قدم بردارند و فروشندگان مواد غذایی گرم مثل حلیم و آش افطار را ملزم نمایند. اکیداً از ظروف یک بار مصرف شفاف استفاده نکنند.
6263---0938
* کارت منزلت ما سالخوردگان هم پولی شده و هم مدت زمان استفاده از آن را محدود کرده‌اند. درخواست رایگان شدن این کارت‌ها را داریم.
2377---0912