kayhan.ir

کد خبر: ۴۵۵۳۷
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰

اخبار کوتاه از فوتبال

اظهارنظرهای متفاوت نمایندگان در خصوص سرخابی ها
مقداد نجف‌نژاد نماینده مجلس و رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص مزایده چهارم سرخابی‌ها گفت:  اگر حتی فردا (امروز)هر یک از دو باشگاه در مزایده برنده داشته باشند در صورتی که نظر مجلس بابت نحوه واگذاری و ابهامات فراوانی که وجود دارد تأمین نشود مجلس این مزایده را کنسل اعلام می‌کند حتی اگر واگذاری هم صورت گرفته باشد.
این در حالی است که دیروز سید هادی حسینی در خصوص اظهار نظر مقداد نجف‌نژاد، گفت: واگذاری دو باشگاه به روش مزایده کاملا قانونی است. نکته‌ای که نجف نژاد در مورد آن صحبت می‌کند هنوز قانون نیست و چیزی هم که قانون نباشد نمی‌تواند جلوی اجرای را بگیرد بنابراین سازمان خصوصی‌سازی روز دوشنبه مزایده را برگزار می‌کند و این مزایده هم کاملا قانونی است مگر آنکه دیوان حکم به ابطال شیوه برگزاری مزایده چهارم بدهد. نکته‌ای که در خصوص آن بحث داریم و مخالف آن هستیم کار دولت برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به خودروسازان است.سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مطمئن باشید اگر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به خودروسازان واگذار شود، وزیر صنایع را برای استیضاح به مجلس می‌کشانیم چون دولت باید تکلیف خود را روشن کند. دولت اگر به نگه داشتن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس علاقه دارد لایحه‌ای بدهد که همه باشگاه‌های ورزشی در همه رشته‌ها را تحت پوشش قرار دهند. آقایان باید بدانند بودجه ورزش مملکت فقط مختص دو باشگاه نیست و همه جوانان کشور در سراسر ایران باید بتوانند از این بودجه استفاده کنند.
اعلام زمان دقیق فینال جام حذفی
طبق اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران دیدار فینال مسابقات جام حذفی کشور بین تیم‌های نفت تهران و ذوب آهن یادواره آزادسازی خرمشهر در فصل (94-93) دوشنبه 11 خرداد 94 ساعت 18:30 در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود.
زلزله مدیریتی در باشگاه فولاد خوزستان
اعضای هیئت مدیره باشگاه فوتبال فولاد خوزستان به دلیل عدم رفع دغدغه‌های مالی استعفا دادند.محمد صیاد نژاد، سیف‌الله دهکردی و محمدعلی فرهاد زاده از اعضای هیئت مدیره باشگاه فولاد به دلیل عدم رفع دغدغه‌های مالی که مدتی پیرامون این باشگاه وجود دارد استعفای خود را اعلام کردند.پیش از این نیز صحبت‌هایی در خصوص این استعفا شده بود که با برگزاری جلسه هفته گذشته استاندار خوزستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان با اعضای هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان این مشکل رفع و این استعفا منتفی شده بود.حتی در این جلسه اعضای هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان نیز قول داده بودند که بودجه باشگاه فولاد برای سال جاری نیز مانند سال گذشته باشد تا فولاد کار خود را مانند گذشته ادامه دهد و به نظر می‌رسد که به دلیل عدم تحقق این موضوع اعضای باشگاه فولاد خوزستان تصمیم به استعفا گرفته‌اند.
کارشکنی‌ عربستانی‌ها از تهران
کارشکنی‌های عربستان پیش از دیدار برگشت پرسپولیس و الهلال در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران آغاز شد. در حالی که قرار بود کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 15 دیروز تهران را به مقصد ریاض ترک کند اما عدم اجازه پرواز از سوی عربستانی‌ها مانع پرواز هواپیمای سرخ‌پوشان در زمان تعیین شده به سمت ریاض شد.البته پس از این اتفاق مسئولان شرکت هواپیمایی ایران توانستند با رایزنی فراوان اجازه پرواز را از مسئولان فرودگاه ریاض بگیرند.محمود خوردبین در این خصوص گفت: هرگونه که می‌خواهند رفتار کنند، هرچه این اتفاقات رخ دهد روحیه ما برای کسب پیروزی بیشتر خواهد شد. وی افزود: ما با تمام این اتفاقات پیروز دیدار مقابل الهلال خواهیم بود.
برگزاری دیدار رفت پلی‌آف لیگ برتر در اهواز
دیدار رفت پلی‌آف لیگ برتر، بین تیم چهاردهم لیگ برتر و تیم سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور امروز بین دو تیم استقلال خوزستان و مس کرمان از ساعت 18:30 در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.اکبر میثاقیان قبلا با تیم‌های شموشک نوشهر، شهرداری تبریز، آلومینیوم هرمزگان و پدیده مشهد توانسته است به لیگ برتر صعود کند و در این زمینه رکورد‌دار محسوب می‌شود.بازی برگشت دو تیم یکشنبه دهم خرداد در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار می‌شود.
سیاه‌جامگان با مهاجری در لیگ برتر پانزدهم
مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان با تاکید بر حضور پرقدرت در لیگ‌ برتر پانزدهم گفت: محمدرضا مهاجری سرمربی ما در لیگ‌ برتر پانزدهم است.