kayhan.ir

کد خبر: ۴۵۵۳۶
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
سرپرست تیم‌های ملی تاکید کرد

امیدوار هستیم اما دوومیدانی از روزهای اوج خود فاصله دارد(گفت و گو)

سرپرست تیم‌های ملی دوومیدانی می‌گوید: ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا، عصاره‌های دوومیدانی ایران هستند. تیمور غیاثی در تازه‌ترین صحبت‌های خود به تشریح آخرین وضعیت فدراسیون دوومیدانی پرداخته که گزیده‌ای از صحبت‌هایش در ادامه می‌آید:
* ورزشکارانی که برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در چین انتخاب شده‌اند، عصاره دوومیدانی ایران بوده و امیدوار هستیم که بتوانند نتایج خوبی در ووهان بدست آورند.
* ترکیب تیم ملی نسبت به مسابقات اینچئون تغییرات بسیاری داشته و در حال حاضر کمتر از  50 درصد آن نفرات در مسابقات قهرمانی آسیا به میدان می‌روند. خوشبختانه برای مسابقات چین دوومیدانی‌کاران جوانی به اردو دعوت شده‌اند و با ترکیب جوان شده پای به مسابقات می‌گذاریم.
* باید به این نکته مهم اشاره کنم که دوومیدانی ایران در اوج نیست و با روزهای خوب خود فاصله دارد. متاسفانه پس از بازی‌های آسیایی اینچئون، عملا اردوهای تیم ملی تعطیل بود و کار خاصی صورت نمی‌گرفت تا اینکه از چند هفته قبل دوباره همه چیز از سر گرفته شد تا آماده بازی‌های قهرمانی آسیا شویم. توجه به این موضوع سبب می‌شود کمی سطح توقع از تیم ملی پایین بیاید.
* در مسابقات قهرمانی آسیا، شانس کسب مدال داریم. به نظرم می‌توانیم دو مدال کسب کنیم هر چند که نسبت به دوره‌های گذشته کار سخت‌تر شده است.