kayhan.ir

کد خبر: ۴۱۲۴
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۳

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* چرا دولتمردان پاسخ عربده‌کشی‌های آمریکای جنایتکار را نمی‌دهند؟!  با این همه خونهای پاکی که جوانانمان نثار درخت تنومند انقلاب اسلامی کردند چرا باید  این شیطان‌صفتان جرات عرض اندام پیدا کنند؟ از دستگاه دیپلماسی کشورمان می‌خواهم که پاسخ دندان‌شکنی به این خباثت‌های شیطان بزرگ بدهند. احساس می‌کنم بر ابهت و قدرت  برتر منطقه‌ای که داشتیم خدشه‌ وارد شده است.
ناصر رفیعی 60 ساله از تهران و 5612---0919
* وقتی یاغی‌های حاکم بر آمریکا رسما اعلام می‌دارند که اظهارات آقای روحانی در اجلاس داووس استفاده داخلی دارد چرا هیچ واکنشی از جانب وزارت خارجه اعلام نمی‌شود، جان‌کری و دیگر افراد دست چندم آمریکا به خود اجازه می‌دهند که  اظهارات رئیس جمهور کشورمان را با بی ادبی نفی ‌کنند باز هیچ واکنشی از جانب ایران صورت نمی‌گیرد؟
محمودی
* متاسفانه وزیر خارجه آمریکا با تفسیر مورد نظر خود از توافقنامه ژنو به رجزخوانی و با ادبیات تهدیدآمیز و طلبکارانه علیه ملت ایران سخن می‌گوید. از مسئولین دستگاه دیپلماسی کشور می‌خواهم حتما سند توافقنامه را برای روشن شدن افکار عمومی منتشر کنند. این حق ملت باهوش و با بصیرت ایران است که از مفاد توافقنامه ژنو و جزئیات آن اطلاع کافی داشته باشند. در این صورت مردم ایران می‌توانند بر عملکرد تیم مذاکره کننده ایران اشراف کامل داشته باشند و مباحث آن را به طور دقیق رصد نمایند و پشتیبانی قوی‌تری از تیم مذاکره‌کننده داشته باشند.
علی‌نژاد
* چرا تاکنون و بعد از چند دوره مذاکره، صحبتی از زمان و چگونگی برگشت پرونده ایران از شورای امنیت به حالت عادی مطرح نگردیده است؟ و به جای آن در باره  روی میز بودن گزینه نظامی لاف زده می‌شود.
3761---0915
* انتظار می‌رود دولت تدبیر و امید متوجه رفتار گرگ صفتانه و دست‌چدنی غرب شده باشد و ضمن عبرت‌گرفتن از رفتار چند ماهه گذشته غرب جبران مافات نماید.
6979---0916
* به جی‌کارنی سخنگوی کاخ بیداد سیاه بگویید ما بیست میلیون بسیجی 8 سال دفاع مقدس و بی‌ترمزیم مواظب اقدامات و سخنان نسنجیده خود باشید که اگر برغیرت ما بربخورد تمام زیرساخت‌های شما را با خاک یکسان می‌کنیم.
4559---0911
* روال و عرف دیپلماسی این است که وقتی وزیر خارجه بی‌ادب ویانکی آمریکا با عربده‌کشی به ملت و دولت کشورمان جسارت می‌کند وزیر خارجه کشورمان باید قاطعانه پاسخ دندان‌شکن به او بدهد نه اینکه هیچ واکنشی از خود نشان ندهد تا فرمانده کل سپاه سرلشکر جعفری مجبور به واکنش شود که ما آماده‌ایم از آمریکایی‌ها در خلیج‌فارس استقبال کنیم البته آمریکایی‌ها سفارش تابوت یادشان نرود.
علیمردانی
* به آقای روحانی ریاست محترم جمهوری عرض می‌کنم بنده و خانواده‌ام به شما رای داده‌ایم با این حال هر نوع تحریم و گرانی را تحمل می‌کنیم ولی تحمل تحقیر و توهین آمریکایی‌ها را نداریم.
1752---0911
* طرح آب‌رسانی آب شرب مردم اهواز از سالها پیش در دولت قبل شروع شد و عملیات آن اجرایی گردید و امروز در این دولت به بهره‌برداری رسیده است. متاسفانه رسانه‌ها به گونه‌ای این خبر را پوشش دادند که گویا تمام این کارها در این چند ماه و در این دولت انجام گرفته است. مصادره کار دیگران هنر نیست، مهم این است که امانت‌دار خوبی باشیم.
6784---0935
* چرا سبد کالای خانواده 2 نفره و 7 نفره یک اندازه است؟ آیا این کار با عدالت و تدبیر سازگاری دارد؟!
6297---0911
* چرا دوباره می‌خواهند قیمت بنزین را افزایش دهند؟ قبلا هرچه گران می‌شد تحریم‌ها بهانه بود حالا که رئيس‌جمهور از ترک خوردن تحریم‌ها سخن می‌گویند پس دیگر چه نیازی به گران کردن بنزین است!
4340---0911
* مگر دولت حقوق و دستمزدها را چقدر افزایش داده است که در فکر افزایش قیمت بنزین و دیگر اجناس و حذف یارانه‌هاست! شب عید قیمتها خود به خود بالا می‌رود آیا بهتر نیست دولت خود بیشتر دامن به افزایش قیمت نزند؟ البته این افزایش قیمت با سخنان رئیس‌جمهور هم مغایرت دارد.
2220---0912
* در مبارزه با گرانفروشی و کاهش نرخ تورم ابتدا باید از تولیدکنندگان حمایت‌های اقتصادی لازم صورت بگیرد تا از این طریق قیمت محصولات توسط خود تولیدکنندگان افزایش پیدا نکند و بدین ترتیب در بازار آرامش حاصل بشود.
6263---0938
* از کشاورزان حومه شهرستان دزفول هستم. سال گذشته دولت به ازای آبیاری هر هکتار زمین کشاورزی مبلغ 55 هزار تومان به عنوان آب‌بها دریافت کرد. امسال این دولت که روی کار‌آمده این مبلغ را به 108 هزار تومان افزایش داده است. نمی‌دانیم بابت این تدبیر و امیدی که در این دولت شامل حال ما کشاورزان شده چه کار باید بکنیم.
1928---0916
* یک کارگر ساختمانی هستم و در پرداخت اقساط وام 800 هزار تومانی که گرفته‌ام مشکل دارم. چرا با ما خرده پاها هم مثل بدهکاران بزرگ بانک که از آزادی عمل برخوردارند رفتار نمی‌کنند؟
7946---0935