kayhan.ir

کد خبر: ۴۰۱۰۲
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۸

برپایی نمایشگاه هفت سین و شیرینی خانگی به نفع کودکان سرطانی

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک از برپایی نمایشگاه هفت سین، شیرینی خانگی و شمع به نفع کودکان مبتلا به سرطان و زنان سرپرست خانوار در اراک خبر داد.

حمید کربلایی حسنی با بیان اینکه این نمایشگاه از ۲۰ تا ۲۵ اسفند ماه در فرهنگسرای شهر برپا می‌شود، تصریح کرد: درآمد حاصل از محصولات عرضه شده در این نمایشگاه به نفع کودکان سرطانی و زنان سرپرست خانوار هزینه خواهد شد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز بازارچه خیریه و نمایشگاه صنایع دستی زنان سرپرست خانوار در فرهنگسرا برپا است، تاکید کرد: بدون شک برپایی این گونه نمایشگاه‌ها علاوه بر جوانب خیریه آن، نوعی کارآفرینی و حمایت از زنان سرپرست خانوار محسوب می‌شود که در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش به سزایی دارد.
کربلایی حسنی با اشاره به برنامه‌های این سازمان در ایام نوروز گفت: برگزاری مسابقه عکس با موضوع من و اراک از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ماه ویژه عموم شهروندان و مسافران نوروزی، اجرای نمایش مفاخر و نقالی از پنج فروردین ماه به مدت هفت روز در میدان امام خمینی(ره)، توزیع ۱۰ هزار نسخه مجله نوروزی بهارانه، برپایی ایستگاه راهنمای مسافران در وروی شهر، معرفی جاذبه‌های توریستی و گردشگری شهر در قالب توزیع سی‌دی و بروشور، برگزاری مسابقات ورزشی و... بخشی از این برنامه‌ها به شمار می‌رود.