kayhan.ir

کد خبر: ۳۸۰۵۶
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۲

اخبار کوتاه از فوتبال



تیم ملی دوم فروردین در اتریش
تیم ملی ایران قرار است در تاریخ 5 و 11 فروردین ماه سال جاری دو دیدار تدارکاتی را با تیم‌های ملی شیلی و سوئد برگزار کند. بر همین اساس و طی هماهنگی‌های به عمل آمده قرار است ملی‌پوشان دوم فروردین ماه سال آینده راهی اتریش شده و پنجم همین ماه در این کشور با شیلی بازی کنند. در ادامه تیم ملی ششم فروردین به سمت سوئد می‌رود و یازدهم همین ماه در این کشور به مصاف یاران زلاتان می‌رود. این دو دیدار به صورت مستقیم از تلویزیون پخش خواهد شد. همچنین قرار است در آخرین روزهای سال 93 لیست ملی‌پوشان برای هماهنگی‌های لازم برای حضور ملی‌پوشان در اردوی تیم ملی اعلام شده تا نفراتی که در آخرین لیست کی‌روش هستند بتوانند با توجه به تعطیلات پیش‌رو بدون مشکل در موعد مقرر خود را به کادرفنی تیم ملی در محلی که اعلام خواهد شد، معرفی کنند.
وضعیت مبهم کاپیتان پرسپولیس
محمد نوری، بازیکن تأثیرگذار پرسپولیس از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیتی جزئی است. هر چند این مصدومیت جدی نیست ولی شاید نوری برای بازی با صبا دست به ریسک نزند، چون او نمی‌خواهد بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهد.
بازیکنان پدیده اعتصاب خود را شکستند
بعد از اينکه بازيکنان پديده به خاطر بي‌پولي اعتصاب کردند، دیروز جلسه اي با حضور مسئولان و کادر فني اين تيم براي حل مشکلات اين باشگاه برگزار شد و در نهایت بازيکنان پديده اعتصاب خود را شکستند. دیروز در این جلسه بازیکنان و کادر فنی و مسئولان صحبت‌هایشان را کردند. در این جلسه باشگاه تقویم مشخصی برای پرداخت پول‌های بازیکنان ارائه کرد و بازیکنان هم قبول کردند که در ادامه لیگ حضور پیدا کنند تا باشگاه به وعده‌هایش عمل کند.
بی‌خبری مسئولان پیکان از بازیکن تیم خود
سرپرست پیکان در خصوص آخرین وضعیت سیاوش اکبرپورگفت: سیاوش اکبرپور هیچ اطلاعی از دلیل غیبتش به باشگاه نداده است. او هیچ تماسی با مسئولان نگرفته است و اگر تا امروز در تمرین حضور پیدا نکند کادر فنی در مورد او تصمیم می‌گیرد. بعد از بازی با نفت تهران او مشکلی نداشت و فکر نمی‌کنم قهر کرده باشد. به هر حال هیچ خبری از او ندارم.
وعده‌های سرمربی جدید راه‌آهن
فرهاد کاظمی پس از انتخاب به عنوان سرمربی راه‌آهن خطاب به بازیکنان تیم خود گفت: باید امیدوار باشید چون ما می‌توانیم امتیازات لازم را بگیریم. نباید به سقوط کردن فکر کنیم چون می‌توانیم به رده‌های بالاتر هم صعود کنیم. از 10 بازی آینده می‌توانیم 10 بازی را ببریم .من از قبل بازی‌های راه‌آهن را می‌دیدم. از تک‌تک شما بازیکنان شناخت دارم و از نظر فنی مورد قبول من هستید. این تیم موفق می‌شود و باید از استیلی و لطیفی هم تشکر کرد که برای این تیم زحمت کشیدند.
نامه‌نگاری برای بازیکن سرباز تیم امید
احمد عبدالله‌زاده بازیکن فولاد خوزستان به خاطر مشکلات کارت پایان خدمت و ابطال کارت معافیش سرباز شده و در حال گذراندن خدمت سربازی است. این بازیکن مدنظر کادر فنی تیم ملی امید قرار دارد تا بتواند برای ایران در مرحله اول مقدماتی المپیک که از سوم فروردین در ایران برگزار می‌شود به میدان برود. در همین راستا حبیب کاشانی مدیر تیم ملی امید روز گذشته در این ارتباط نامه‌ای به مسئولان مربوطه ارسال کرده تا اجازه فعالیت این بازیکن برای تیم ملی امید در رقابت‌های مرحله مقدماتی المپیک فراهم شود.
قرارداد رسمی قوچان‌نژاد با الوکره قطر
رضا قوچان‌نژاد نهایتا با عقد قراردادی به‌طور رسمی به تیم فوتبال الوکره قطر پیوست. قوچان‌نژاد که در نیم فصل نخست در تیم الکویت بازی می‌کرد به صورت توافقی از این تیم جدا شده بود و پیشنهاداتی از برخی تیم‌های عربی و همین‌طور یک تیم بلژیکی داشت که نهایتا به تیم الوکره پیوست. بنا بر اعلام محمودرضا فاضلی مدیر برنامه‌های قوچان‌نژاد، مذاکرات او با الوکره از دو روز پیش آغاز شده بود و دیروز قراردادش به امضا رسید.
یک تبانی دیگر در فوتبال اسپانیا
برنامه ال لارگرو در رادیو اسپانیا پرده از یک تبانی دیگر در فوتبال اسپانیا برداشت. آنتونیو آمایا و جوردی فیگوئراس، دو بازیکن تیم فوتبال رئال بتیس به دریافت 250 هزار یورو رشوه متهم شدند. این دو بازیکن در ازای دریافت این مبلغ به سران باشگاه اوساسونا تعهد کردند تا در رویارویی با وایادولید در فصل 14-2013 این تیم را شکست داده تا مانع از سقوط اوساسونا شوند. گفته می‌شود آنخل ویسکای، یکی از مدیران اوساسونا با این دو بازیکن دیدار کرده است. همچنین به این دو بازیکن گفته شد اگر در دیدار با اوساسونا موجبات شکست تیمشان را فراهم آورند، مبلغ بیشتری دریافت می‌کنند. در پایان فصل گذشته اما هر سه باشگاه با قرار گرفتن در رتبه‌های پایین جدول، راهی دسته دوم رقابت‌های لیگ فوتبال اسپانیا شدند.