kayhan.ir

کد خبر: ۳۸۰۵۴
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۲

کورس استقلال، سپاهان و فولاد برای صدرنشینی در لیگ برتر فوتبال

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال با انجام سه دیدار در پنجشنبه و 4 دیدار در جمعه ادامه می‌یابد.


هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس در حالی پنجشنبه و جمعه این هفته پیگیری می‌شود که نخستین دیدار این هفته پنجشنبه گذشته 23 بهمن بین دو تیم پیکان و نفت تهران برگزار شد و به تساوی یک بر یک دو تیم انجامید.
پنجشنبه 30 بهمن سه بازی در کرج، مسجد سلیمان و تهران برگزار می‌شود و تیم‌های مدعی فولاد و تراکتورسازی و پرسپولیس بحران‌زده رودرروی حریفان خود قرار می‌گیرند.نخستین دیدار پنجشنبه را سایپا و فولاد در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌کنند. این دیدار از ساعت 15:30 آغاز می‌شود و مدافع عنوان قهرمانی رودرروی سایپایی قرار می‌گیرد که این فصل عملکرد پر نوسانی داشته است.در دیگر دیدار پنجشنبه تراکتورسازی تیم پنجم جدول به مصاف نفت مسجد سلیمان رده سیزدهمی می‌رود. اما پربیننده‌ترین دیدار امروز، بین پرسپولیس و صبای قم انجام می‌شود. پرسپولیسی‌ها از ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادی میزبان صبا هستند و می‌خواهند با پیروزی برابر این تیم، روند شکست‌های خود را به روند پیروزی تغییر دهند.سرخ‌پوشان هفته گذشته پس از پنج باخت متوالی، پدیده مشهد را شکست دادند تا اندکی از بحران خارج شوند. جمعه اول اسفند نیز چهار دیدار در لیگ برتر برگزار می‌شود. شهرآورد اصفهان و تقابل گسترش فولاد و استقلال در تبریز مهم‌ترین دیدارهای این روز هستند. هر چهار دیدار روز جمعه از ساعت 15:30 آغاز می‌شوند.
راه آهن در تهران میزبان پدیده مشهد است. قعرنشین لیگ برتر برای رهایی از خطر سقوط، دیروز فرهاد کاظمی را جایگزین علی لطیفی کرد تا بلکه راه آهن از سقوط نجات پیدا کند.استقلال خوزستان نیز در اهواز میزبان ملوان است. سفیدپوشان انزلی پس از آنکه در هفته نوزدهم لیگ برتر پرسپولیس را در تهران شکست دادند، از بحران خارج شدند و هفته پیش با سه گل راه آهن را بدرقه کردند. گسترش فولاد در تبریز میزبان استقلال تهران است. استقلال اگر از تبریز با پیروزی بازگردد می‌تواند خود را در صدر جدول لیگ برتر ببیند.آخرین دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر نیز بین دو تیم اصفهانی برگزار می‌شود. سپاهان که به همراه استقلال و فولاد 37 امتیازی است و در رده سوم جدول قرار دارد، تنها به این می‌اندیشد که با قربانی کردن همشهری خود، صدر جدول را طلایی کند. طلایی‌پوشان اصفهان اما برای این هدف کار سختی پیش رو دارند چون شاگردان گل‌محمدی این فصل نشان دادند که به راحتی به حریفان امتیاز نمی‌دهند. فاصله 9 امتیازی آنها با صدر جدول به خوبی این مسئله را ثابت می‌کند.