kayhan.ir

کد خبر: ۳۸۰۵۳
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۲
صحبت‌های تازه پهلوان ایران در سال 93

رئیس‌جمهور از نتایج ورزشکاران راضی بود(گفت و گو)


پهلوان ایران در سال 93 از رئیس‌جمهور به خاطر اهدای بازوبند پهلوانی تشکر کرد. پرویز هادی پس از دریافت بازوبند پهلوانی خود را از دکتر روحانی، به مواردی اشاره داشته که گزیده‌ای از صحبت‌هایش در ادامه می‌آید:
*علی‌رغم مشغله‌های زیاد آقای روحانی در روزهای پایانی سال اما ایشان وقتی را برای بنده و احسان حدادی گذاشت تا به همراه گودرزی وزیر ورزش نزد او برویم. در این دیدار بازوبند پهلوانی کشور توسط رئیس‌جمهور بر بازوی من بسته شد که جا دارد از دکتر روحانی به خاطر ترتیب دادن این دیدار تشکر کنم.
* روحانی در این دیدار از کسب نتایج ورزشکاران ایران در یک سال اخیر ابراز رضایت و خرسندی کرد و از زحمات وزیر ورزش و ورزشکاران تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود این نتایج تداوم داشته باشد. با توجه به فرصت کمی که رئیس‌جمهور داشت دیگر صحبت خاصی در این دیدار مطرح نشد.
* از سه‌شنبه به اردو آمدیم تا ان‌شاءالله بتوانیم خود را به خوبی مهیای حضور در جام جهانی آمریکا کنیم و از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم. البته امسال کارمان به مراتب سخت‌تر خواهد بود چرا که آمریکای میزبان به دنبال تلافی و رسیدن به عنوان قهرمانی است. اما امید زیادی داریم تا با همت کشتی‌گیران و تلاشی که می‌کنند مجددا به قهرمانی در این رقابت‌ها برسیم.
* بنا به درخواست کادر فنی تیم ملی و برای محک خوردن در رقابت‌های جام تختی حاضر شدم و خدا را شکر توانستم عنوان قهرمانی را به دست بیاورم. اگر کادر فنی صلاح بداند در جام جهانی به روی تشک خواهم رفت. من همانند یک سرباز همواره در خدمت تیم ملی خواهم بود.