kayhan.ir

کد خبر: ۳۸۰۳۷
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۲
رئیس کلانتری 130 نازی‌آباد خبر داد

دستگیری سارق خودرو پس از شلیک 8 تیر

رئیس کلانتری 130 نازی‌آباد از دستگیری یک سارق در حین سرقت از یک دستگاه خودرو به دنبال شلیک 8 گلوله هوایی خبر داد.


به گزارش تسنیم، سرگرد مهدی اسدی با اشاره به دستگیری یک سارق در حین سرقت،‌ اظهار داشت: ماموران گشت کلانتری 130 نازی‌آباد در ساعت 4:30 بامداد روز شنبه، در حین گشت‌زنی خود در حوالی خیابان شریعتی نازی‌آباد، به یک دستگاه موتورسیکلت که به صورت مشکوکی درحاشیه خیابان متوقف شده بود، مشکوک شدند.
وی افزود: ماموران پلیس پس از مشاهده این موتورسیکلت متوجه شدند که راکب موتورسیکلت مشغول وارسی داخل یک خودروی پراید سفید رنگ است که به محض دیدن ماموران،‌ سوار موتورسیکلت خود شده و اقدام به فرار از دست آنها می‌کند.
وی ادامه داد: پس از فرار این فرد از دست ماموران، گشت انتظامی این کلانتری، اقدام به تعقیب موتورسوار متواری کردند ولی سارق فراری بی‌توجه به اخطارها و فرمان ایست ماموران قصد گریختن از دست پلیس را داشت.
اسدی گفت: ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز سارق متواری و از آنجایی‌ که وی قصد توقف را نداشت، ضمن رعایت به‌کارگیری قوانین، در مرحله اول اقدام به شلیک 3 تیر هوایی و به دنبال فرار وی، مجددا 5 تیر به صورت هوایی شلیک کردند که در نهایت، این سارق متواری به دلیل لغزندگی معابر در شهرک ولیعصر(عج)، به زمین خورد و توسط ماموران پلیس دستگیر شد.