kayhan.ir

کد خبر: ۳۸۰۱۲
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۱

دومین کارخانه پهپادسازی رژیم صهیونیستی در انگلیس به تصرف معترضان درآمد

دومین کارخانه پهپادسازی رژیم صهیونیستی در انگلیس هم به اشغال معترضانی درآمد که به سیاست‌های کشتار این رژیم در غزه اعتراض دارند.


به گزارش فارس، این کارخانه تسلیحاتی که در شهرستان «کنت» انگلیس قرار دارد به اشغال معترضان درآمد و فعالان فلسطینی و همچنین حامیان مردم فلسطین اعلام کردند از این پس اجازه نخواهند داد که اسرائیل با ساخت این سلاح‌ها به کشتار مردم بی‌گناه فلسطین ادامه دهد.
معترضان پرچم فلسطین را به بالای این کارخانه نصب کرده و پرچم رژیم صهیونیستی را پایین کشیدند و پلاکاردهایی بر دیوارهای این کارخانه نصب کردند که بر روی آنها آمار و ارقام کشتار مردم غزه نوشته شده بود. روی این پارچه‌ها نوشته شده بود: «اسرائیل در غزه 2137 نفر را قتل عام کرد که 578 نفر آنها کودک بودند. اسرائیل 11 هزار نفر را نیز در این جنگ زخمی کرد. این محصول کارخانه اسلحه‌سازی اسرائیل است.»
کارخانه «اینتسرو پرسیژن» که در منطقه «ببرود استیرز» انگلیس قرار دارد تحت مالکیت یک شرکت صهیونیستی است که در زمینه ساخت پهپاد فعالیت می‌کند.
تیراندازی
 به خودروی اسرائیلی
از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تیراندازی افراد ناشناس به یک خودروی اسرائیلی در کرانه باختری خبر دادند.
تاکنون از تلفات یا خسارات احتمالی این تیراندازی خبری منتشر نشده است.
روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز در گزارشی اعلام کرد که مقاومت فلسطین «چالشی بزرگ» برای اسرائیل است و مقاومت روز به روز قدرتمندتر می‌شود.
این روزنامه افزود: «دنیای زیرزمینی غزه و قدرت یافتن مقاومت فلسطین نشان می‌دهد که سرویس امنیت ملی (شاباک) نیاز به اصلاح دارد.»
پاسخ حماس به تونی بلر
موسی ابومرزوق از اعضای ارشد جنبش حماس در پاسخ به اظهارات تونی بلر فرستاده کمیته بین‌المللی صلح خاورمیانه که پنج شرط برای نجات غزه مطرح کرده بود گفت: «آشتی فلسطین انجام شده و ما با جنبش فتح توافقنامه امضا کرده‌ایم، جنبش حماس نیز یک جنبش فلسطینی است و رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد و معتقد است فلسطین باید بر اساس مرزهای 1948 در نظر گرفته شود نه 1967.»
ابومرزوق همچنین تاکید کرد: «حماس قبول نخواهد کرد برگه‌ای را امضا کند که حقوق و آرزوهای ملت فلسطین با آن مصادره می‌شود.»
گفتنی است «تونی بلر» از حماس خواسته بود آشتی فلسطین را بپذیرد. دولت فلسطین را در مرزهای 1967 به رسمیت بشناسد، ثابت کند که جنبشی فلسطینی است و طرح دو دولت را به عنوان راه حل نهایی فلسطین قبول کند و به مصر ثابت کند که در اتفاقات سینا دخالتی ندارد!
تونی بلر همچنین از رژیم صهیونیستی خواسته بود محاصره غزه را بردارد تا بدین ترتیب از وقوع یک فاجعه بزرگ جلوگیری کند.