kayhan.ir

کد خبر: ۳۷۶۶۳
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۸

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال در نزدیک به هزار شهر و 5 هزار روستا در حقیقت یک نوع رفراندوم بود. امیدواریم آمریکایی‌ها در خارج و طرفداران آمریکا در داخل پیام این رفراندوم را به خوبی دریافت کرده باشند.
1220---0911
* جمعیت میلیونی روز 22 بهمن امسال آمدند تو دهنی به آمریکا بزنند و اعلام کنند که مذاکره با ذلت را نمی‌پذیرند چرا برخی‌ها خود را به نشنیدن می‌زنند؟
7906---0912
* به اعتقاد بنده ملت فهیم و رشید ایران در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی، در تمام صحنه‌ها از جمله راهپیمایی میلیونی 22 بهمن امسال، وظیفه ملی، دینی و اسلامی خود را به نحو احسن انجام داده است. اما آیا مسئولین نیز درخدمت‌رسانی به این ملت صبور و ولایتمدار، آنطور که شایسته تقدیر باشد، ایفای نقش کرده‌اند و می‌کنند؟
6290---0915
* خطاب به دولتمردان و مسئولین بنویسید ما مردم در راهپیمایی 22بهمن در سراسر کشور به وظیفه‌ای که بر عهده داشتیم عمل کردیم حال نوبت آنان است که به این مردم به معنای واقعی کلمه خدمت کنند و از حاشیه‌سازی‌ها بپرهیزند.
3880---0911
* راهپیمایی 22بهمن و حضور بی‌نظیر مردم در آن، زیر پا گذاشتن خواسته‌های اخیر آمریکا در قبال جمهوری اسلامی و نیز حمایتش از فتنه‌گران و ادامه حماسه سیاسی مردم بود که به تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب شکل گرفت. حفظ عزت انقلاب اسلامی در مذاکرات و زیر بار ذلت نرفتن و بسته شدن دست‌های چدنی آمریکا در مذاکرات ثمره این رفراندوم حضور ملت بود. هم عزیزان فعال در مذاکرات و هم دیگر دلسوزان نظام این حضور را پشتوانه قوی برای پیش بردن اهداف و منافع ملی بدانند و با  پشتگرمی به آن، به رفع مشکلات و انجام وعده‌های داده شده بپردازند.
محمودی
* ابتکار عمل مسئول محیط زیست در متوقف کردن تولید بنزین داخلی و واردات بنزین غیراستاندارد و مدیریت از راه دور وی در پی‌گیری ریزگردها در استان‌های کشورمان آیا ستودنی است؟ اما واقعا باید از وزیر محترم بهداشت که مسئولانه و دلسوزانه به هر طریق ممکن خود را به استان خوزستان رساند تا برخی مشکلات را پی‌گیری کند، قدردانی می‌کنیم. عزیزان فراموش نکنند دعای خیر مردم و عکس آن نیز می‌تواند کلید بسیاری از معماها باشد.
طالعی
* درود بر ملت رشید و ولایتمدار ایران که به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند و با حضور گسترده و میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال حماسه‌ای ماندگار آفریدند و دشمنان انقلاب را تحقیر، مأیوس و ناامید کردند. این حضور باشکوه، نشان دهنده آن است که ملت فهیم، آزاده و با عزت ایران همیشه از دستاوردها، ارزشها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.
علی‌نژاد قائم‌شهر
* ملت ایران رابطه با پیر استعمار را برای چه می‌خواهد؟ بازگشایی این سفارت برای چیست؟ برای کودتای مخملی و تدارک فتنه‌ای دیگر؟ این پیر استعمار هم نقش خود را می‌خواهد ایفا کند و هم نقش نیابت دولت مستکبر آمریکا را. مسئولین امر به هوش باشند.
7977---0912
* مفهوم شعار تدبیر دولت یازدهم این شده که پول گاز مشترکین صرفه‌جو در مصرف گاز 40 درصد و مشترکین پرمصرف فقط 4 درصد افزایش پیدا کند. فکر می‌کنیم اگر این دولت تدبیر نکند وضعیت به مراتب بهتر خواهد بود!
4218---0912
* چندین سال است که وزارت نیرو از ساکنین جزیره کیش به ویژه روستائيان جزیره بابت شیرین کردن آب حق انشعاب گرفته با این وصف از آب شیرین خبری نیست، مرتب وعده آینده را می‌دهند. بنویسید این آینده چه زمانی خواهد بود؟
5966---0930
* چند روز قبل فرزند چند ماهه‌ام دچار تب‌و لرز شدیدی شد ساعت 4 بامداد او را به بیمارستان مرکز طبی کودکان تهران واقع در خیابان دکتر قریب رساندم. بعد از مدت‌ها انتظار چند نفر دانشجوی در حال آموزش سر بیمار حاضر شدند تاسف‌بارتر اینکه این چند دانشجو در حین کار مشغول رصد کردن شبکه‌های اجتماعی به وسیله تلفن همراه بودند. جالب اینجاست که اسم این مرکز را مرکز تخصصی پزشکی کودکان گذاشته‌اند و از قبال این نامگذاری نان می‌خورند.
خطیبی
* کجای کار اشکال دارد که مهندسی متالورژی در صنعت کشور ضعیف می‌باشد و فکری برای رفع این مشکل نمی‌شود؟ اگر چنانچه این مشکل حل بشود بی‌شک شاهد تحول بزرگ صنعتی خواهیم بود.
0685---0916
* ساعت 50 :18 روز 22 بهمن با قطار سیمرغ از تهران عازم مشهد مقدس شدم- این سفر قریب به 13 ساعت به طول انجامید و جمعه شب نیز ساعت 30/23 با قطار عادی اتوبوسی شماره 387 از مشهد عازم تهران بودم که 13 ساعت و 15 دقیقه طول کشید. توقف بی‌مورد، و بی‌جا با توجه به دو خطه شدن این مسیر از مدیریت ضعیف بر این شرکت (رجا) حکایت دارد. گویا مسئولین هیچ ارزشی برای وقت مردم قائل نیستند ساعت حرکت قطار اتوبوسی را که مردم نیاز به استراحت دارند چرا به‌جای شب در ابتدای روز قرار نمی‌دهند که مردم مجبور نشوند پرده‌ها را پاره کنند و به‌عنوان زیرانداز از آنها برای استراحت استفاده کنند!
شمس‌الدینی مسافر مشهد مقدس و تهران
* برای تمدید دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی از خرداد ماه منتظر واریز حق بیمه‌های خود توسط فاز 13 پارس جنوبی شرکت تهران جنوب فیتر هستم! و هر بار که مراجعه می‌کنیم امروز و فردا می‌کنند. از مسئولین امر انتظار رفع مشکل خود را دارم.
9568---0917
* چرا کارکنان زحمتکش حق‌الزحمه‌ای و برنامه‌ای صدا و سیما با دستمزد بسیار کمی که می‌گیرند، علی‌رغم دیگر همکاران رسمی خود، باید از عیدی و پاداش آخر سال و بسیاری از مزایای دیگر مانند بیمه محروم باشند؟
2143---0913
* فرزندم لیسانس کامپیوتر دارد و متولد 56 یعنی به پایان دهه چهل زندگی نزدیک است ولی از یافتن شغل ناامید است. از دولت تدبیر انتظار دارم که فکری برای مشکل بیکاری فرزندم و امثال او بکند.
7979---0938