kayhan.ir

کد خبر: ۳۷۵۳۷
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۷
آیت‌الله موحدی کرمانی:

راهپیمایی 22 بهمن پیام روشن ملت درباره مذاکرات هسته‌ای بود

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: راهپیمایی 22بهمن پیام روشن ملت درباره مذاکرات هسته‌ای بود.
 به گزارش فارس، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی دیروز قطعاً قلب مقدس امام زمان را مسرور و ضربه سنگین و سختی به دشمنان و بدخواهان مسلمانان و ملت ایران وارد کرد.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی همواره متحد و یکپارچه بوده است، گفت: هدف جمهوری اسلامی ایران عزت همه مسلمانان و دین اسلام است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال خود نشان دادند که به انقلاب، ولایت فقیه، آرمان‌های امام و رهبر معظم انقلاب وفادار و پایبند هستند.
آیت‌الله موحدی کرمانی به شعارهای مردم در راهپیمایی دیروز درباره مسائل هسته‌ای اشاره و تصریح کرد: راهپیمایی دیروز پیام مهمی برای دیپلمات‌های ایرانی که با 1+5 در حال مذاکره هستند داشت و این پیام این بود که ملت ایران، عزت ایران را با هیچ چیز دیگری معامله نمی‌کند.
وی ادامه داد: البته تیم مذاکره‌کننده ایران نیز دغدغه‌های ملت را درک می‌کند و در همین راستا ان‌شاء‌الله ادامه خواهد داد.
قدردانی ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی
 از حضور پرشور ملت
ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز با صدور بیانیه‌ای، از جوشش بصیرت و نمایش وحدت و همدلی مردم آگاه ایران در راهپیمایی دشمن‌شکن یوم‌الله 22 بهمن 1393 در سراسر کشور قدردانی کرد.
در بخشی از این بیانیه آمده است: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند که شما صاحبان این انقلاب بوده و هستید و هرجا که نیاز باشد حضور خود را نشان خواهید داد و هنر بزرگ و برجسته‌تان‌ این بوده که خود، کار بزرگ برگزاری جشن پیروزی انقلاب را نیز بر عهده داشته‌اید و همیشه و همچنان بر عهده خواهید داشت و به همین دلیل بایستی از این ثروت عظیم که مایه عزت و استقلال کشور و نظاممان است، حمایت همه‌جانبه کرد.
در این بیانیه همچنین تاکید شده است: حضور پرشورتان، غرور و سربلندی را برای ایران عزیز و امید و نوید آزادی و رهایی از غل و زنجیرهای دیکتاتورها و فراعنه و نمرودیان زمانه را به ملت‌های مسلمان جهان و منطقه ارزانی خواهد داشت؛ عمق ایمان و بصیرت و اتحاد و انسجام اسلامی‌تان را در شکوه عزت و سربلندی نمایان کرد که با خلق حماسه‌ای دیگر، در بیست و دوم بهمن ماه سال 1393 به صحنه انقلاب، طراوت و تازگی بخشید و خونی تازه به رگ‌های انقلاب و جانی دوباره به پیکر نظام اسلامی داد.
سازمان بسیج مستضعفین نیز در این راستا طی بیانیه‌ای تأکید کرد: این شکوه حضور که پرخروش‌تر از سنوات قبل بود اثبات کرد که این ملت آزاد بوده و این آمریکای مستکبر است که دستانش بسته است.