kayhan.ir

کد خبر: ۳۷۱۲۳
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۶

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند فشار بر جمهوری اسلامی ایران نتیجه معکوس دارد. چون باعث رشد و تقویت و تضمین انقلاب اسلامی و در نتیجه خواری آنان خواهد شد. این سنت الهی است؟
6085---0916
* ای کاش دولتمردان و تیم مذاکره کننده به راهنمایی و ارشادات رهبر معظم انقلاب توجه می‌نمودند تا همراه با آن همه عقب‌نشینی این همه فشار اقتصادی دامن مردم را نمی‌گرفت. باید ولایتمداری را از حزب‌الله لبنان آموخت که چنان سیلی به گوش استکبار زد که تا قیامت بر تارک تاریخ ماندگار خواهد شد. این یعنی ولایتمداری، یعنی دفاع از حق مردم، یعنی صداقت.
یوسف‌وند
* معاون اول رئیس جمهور در خرم‌آباد اظهار داشت: مردم قدر آب را بدانند و اهمیت بدهند. ما مردم هم به ایشان و دیگر دولتی‌ها عرض می‌کنیم این مسئولان قدر و ارزش آبروی انقلاب را بدانند و به آن اهمیت بدهند و عزت به دست آمده را به باز کردن اخم دشمنان نفروشند.
9309---0937
* از شجاعت و صراحت آقای توکلی نماینده محترم مجلس در افشاء فسادهای مالی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی باید تشکر کرد. با حمایت‌های گسترده‌ای که در دولت و بیرون دولت از تخلفات عدیده فرزند یکی از رؤسای جمهوری دوره‌های گذشته کشور صورت می‌گیرد کسی که برخلاف  این جریان ناصحیح آب شنا می‌کند باید مورد تقدیر قرار بگیرد.
علیمردانی
* آقای رئیس جمهور اگر عصبانی نمی‌شوند پاسخ بدهند کجای سیاست منفعلانه وزارت امور خارجه و دستگاه دیپلماسی ایشان با مشی و مرام انقلابی و استکبار‌ستیز امام راحل(ره) تطابق دارد؟
8112---0911
* ناراحتی قلبی دارم و به همین دلیل در روز جمعه (17 بهمن) دچار درد شدیدی شدم خودم را به اورژانس نزدیکترین بیمارستان (فیروزآبادی شهر ری) رساندم. دکتر پس از گرفتن نوار قلبی فوراً آمپولی تجویز کرد که می‌بایست سریعاً تزریق می‌شد. گفتند اورژانس این بیمارستان تزریقات ندارد و شما باید به تزریقاتی‌های بیرون از بیمارستان مراجعه کنید. سؤالم از مسئولین محترم بالاخص از وزیر محترم بهداشت این است که چطور می‌شود برای تزریق‌های حیاتی، در این بیمارستان پیش‌بینی‌های لازم صورت نگرفته باشد.
شهبازی
* درست همزمان با توهین دولت فرانسه به ساحت پیامبراکرم(ص) شرکت ایرانسل به صورت یک طرفه اقدام به ارسال پیامک‌هایی با موضوع معادل فرانسوی کلمات فارسی برای دارندگان تلفن‌ همراه کرده است. جواب این نوع کارها را چه کسی باید بدهد؟
کمر روستا
* آقای رئیس‌جمهور دستور داده‌اند مشکل بدهکاران میلیاردی بانک‌های کشور را با بستن اقساط دراز مدت حل کنند. عرض بنده این است که ایشان یک نگاهی هم به من شهروند معمولی کشور بکنند که به خاطر نپرداختن 28 هزار تومان پول برق تهدید به قطع برق شده‌ام.
عربی
* نماز جمعه‌های سراسر کشور با دعوت از سخنرانان بصیر و شجاع همچون استاد رحیم‌پور ازغدی باید به راهگشای انقلاب تبدیل بشوند.
2585---0919
* بنده دعاگوی شما و قدردان زحمت‌های دست‌اندرکاران روزنامه کیهان هستم. روشنگری‌های شما به حق و اصولی است. با اینکه یک کارگر ساده‌ام و از نظر مالی مشکل دارم ولی هیچ وقت بدون خریدن روزنامه کیهان به منزل نمی‌روم.
2811---0935
* پیشنهاد می‌کنیم در روزنامه ستونی به جنایت‌های آمریکایی‌ها در گذشته و حال اختصاص داده شود تا هم آگاهی نسل جوان در این مورد افزایش پیدا کند و هم عده قلیل بیگانه‌پرست قدری خجالت بکشند.
3466---0915
کیهان: بیش از یک سال است که در صفحه پاورقی روزنامه به‌طور مستمر ابعاد مختلف موضوع دخالت‌ها و جنایت‌های 60 سال اخیر آمریکا در ایران مورد بررسی قرار می‌گیرد.
* 21 سال سابقه کار در شرکت گاز دارم. هر سال با ما تسویه حساب می‌کنند و سال بعد قرارداد جدید (پیمانکاری) می‌بندند. اگر تهدیدی متوجه کشور شود چه قشری سینه سپر می‌کند؟ مرفهین بی درد یا ما؟ آیا دولت تدبیر نمی‌خواهد تدبیری برای امثال ما بکند؟
محمد غفاری- تهران
* از دولت تدبیر و امید انتظار می‌رود تدبیری برای پرداخت مطالبات بازنشستگان صنعت فولاد بکند که سخت‌ترین کار را در زیر کوه لایه‌های 60 سانتی انجام دادند و حال از حق خود محرومند.
7735---0911
* پنج ماه است که خبری از پرداخت اضافه‌کاری‌های ما معلمان نیست. این چه دولت تدبیری است.
یک معلم ابتدایی
* چرا مسئولین در عمل به فکر سلامت مردم و بچه‌ها نیستند؟ با این همه تبلیغات رنگارنگ از رسانه‌ها و در مغازه‌ها از چیپس و پفک که آثار مخربی بر تغذیه کودکان می‌گذارد وزارت بهداشت و دیگر متولیان امر چرا برخوردی نمی‌نمایند؟ در بسیاری از کشورها تبلیغات خوراکی‌های مضر ممنوع است.
1585---0935
* انتظار می‌رود دولت تدبیر نسبت به پرداخت پاداش پایان سال با حقوق بهمن ماه مساعدت نماید تا قبل از موج گرانی دم عیدی فشار مضاعفی بر خانواده‌ها تحمیل نشود و به تدریج به خرید نیازمندی‌های خود اقدام کنند.
8836---0915
* بزرگراه بسیج مستضعفین راه مواصلاتی و کریدور شرق و جنوب شرق تهران است که چند ده سال است که تعریض آن تصویب شده است. اما نه‌تنها این اقدام صورت نگرفته بلکه با راه‌اندازی اتوبوس‌های تندرو تنگ‌تر هم شده است. از شورای شهر، شهرداری و مسئولین استان درخواست می‌شود نسبت به رفع این مشکل تدبیری نمایند.
0441---0912
* در بازار بزرگ شهرری مغازه‌دارها راه بازار را نیز اشغال کرده‌اند به‌طوری که رفت و آمد مردم بسیار مشکل شده است. وقت گذاشتم از طریق تلفن به چندین دستگاه و اداره موضوع را پیگیری کردم. مسئول این کار در کمال تعجب در جواب شکایت و اعتراض بنده گفت برای رسیدگی به این معضل وقت ندارد.
محمدی
* بیمه آتیه‌ساز و بازنشسته آموزش‌ و پرورش هستیم. در هر ماه چندین بار به پزشک مراجعه می‌کنیم ولی متأسفانه اکثر هزینه‌ها را باید از جیبمان بپردازیم. برای کبد، کلیه، دیابت و کمردرد مجبوریم به پزشکان متعدد مراجعه کنیم. ولی نمی‌دانم بیمه تکمیلی در کجا به کارمان می‌آید.
یک بازنشسته از کاشان
* چرا شرکت گاز 8 درصد ارزش افزوده به غیر از میزان مصرفی از آبونمان و بیمه کم می‌کند؟ از مسئولان می‌خواهیم به این موضوعات توجه ویژه‌ای داشته باشند.
فواد کاسب
* در روستاهای کشور به روستائیان به صرف اینکه 60 سال به بالا هستند سبد غذایی تحویل می‌شود این کار بسیار درستی است. اما چه کسی باید به شهرنشین‌هایی که کمرشان زیر بار فشار گرانی و تورم خرد شده رسیدگی نماید.
1028---0916
* از سال 86 به تحمل سختی و مشقت زیاد در پروژه مسکن 340 واحدی تعاونی مسکن کارکنان شهرداری منطقه 22 ثبت‌نام و هرگاه پول خواستند پرداخت کردم از آن زمان تاکنون گویا این پروژه در خواب زمستانی فرو رفته و بیدار و فعال نمی‌شود تکلیف امثال ما که چندین سال است مستأجریم با پول‌های بی‌زبانی که داده‌ایم چه می‌شود؟
جمالی‌پور