kayhan.ir

کد خبر: ۳۶۲۷۱
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۸

بمب توئیتری فرزند سید حسن در دنیای مجازی

فرزند دبیرکل حزب‌الله لبنان، با ایجاد هشتگی در توئیتر، پیروزی تازه‌ای را برای مقاومت و حزب‌الله لبنان در عرصه مجازی رقم زد.


به گزارش تسنیم، در حالی که شادی پیروزی مقاومت ضد رژیم صهیونیستی، سراسر لبنان و کشورهای اسلامی را آکنده بود، «سید جواد» فرزند سید حسن نصرالله، با ایجاد هشتگ «سست‌تر از خانه عنکبوت» در صفحه خود بر روی توئیتر، موجی از تأییدها را با خود همراه کرد، تا جایی که دستکم یک میلیون نفر این «توئیت» را به اشتراک گذاشتند و حدود 17 میلیون کاربر اینترنت نیز پست‌هایی با این عنوان نوشتند.
«سید جواد حسن نصرالله» در این توئیت، به بخشی از سخنرانی سید حسن نصرالله در سال 2000 در منطقه بنت جبیل اشاره کرد که پس از عملیات پیروزمندانه «چهارشنبه» ایراد کردند و با استناد به آیه‌ای از سوره عنکبوت گفت: به خدا، به خدا که اسرائیل، سست‌تر از خانه عنکبوت است.
بازتاب گسترده توئیت فرزند سید حسن نصرالله، به مثابه پیروزی دیگری در عرصه مجازی، بود که موجی از اظهار نظرها و پست‌ها را بر روی توئیتر برانگیخت.
برخی کاربران، عکس‌هایی از کشته‌های اسرائیلی و شکست آنان و اشک ریختن سربازان صهیونیست در جنگ 33 روزه در سال 2006 منتشر کردند، برخی دیگر عکس‌هایی از جشن‌های مردم در جنوب لبنان و بیروت منتشر کردند. گروهی دیگر فیلمی را منتشر کردند که در آن، «نوال بری» خبرنگار شبکه «الجدید» در حال مصاحبه با ساکنان مناطق مرزنشین به همراه زنان منطقه، به افتخار پیروزی، کل کشید.
در این میان، پست‌هایی درباره تفاوت حس و حال مردم مطمئن لبنان در مقایسه با شهرک‌نشینان وحشت‌زده صهیونیست‌ها منتشر کردند.
بخش قابل ملاحظه‌ای از توئیت‌ها، مربوط به عکس‌های شهدای عملیات قنیطره بود.