kayhan.ir

کد خبر: ۳۵۱۱۶
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۴

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* دولتمردان فعلی که خود را متخصص و صاحب تدبیر می‌دانند پس چرا برای حمایت از تولید و کارگران تولید کننده راه حلی نمی‌اندیشند و به اجرا نمی‌گذارند.
9233---0910
* مسئولان، اقتصاد مقاومتی را از خودشان شروع کنند یعنی اولاً حقوق‌های 20 میلیون تومانی خود را به نصف کاهش بدهند ثانیاً برای واردات اجناس لوکس و سیگار بالای 50 درصد مالیات تعیین نمایند. اقتصاد مقاومتی به شعار دادن و سخنرانی کردن نیست باید عمل کرد.
2805---0912
* از نمایندگان محترم مجلس انتظار می‌رود 240 میلیارد تومان بودجه‌ای را که برای همایش‌های دولت پیش‌بینی شده حذف کنند چون هیچ سودی جز ضرر برای ملت ندارد.
علیمردانی
* دولت برای برگزاری همایش‌ها بودجه 240 میلیارد تومانی در نظر می‌گیرد اما برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال 93 بودجه و اعتبار ندارد!
حسینی‌نژاد- بازنشسته فرهنگی خراسان رضوی
* نماز در برخی مدارس متأسفانه مورد بی‌مهری مسئولین قرار می‌گیرد. با توجه به برگزاری هر ساله اجلاس نماز شایسته است مسئولین امر به ویژه آقای قرائتی تدابیری برای فراگیر شدن داوطلبانه اقامه نماز در مدارس بیندیشند و البته این تدابیر نیازمند همراهی مسئولان آموزش و پرورش است.
خانم ارضی
* کار مسئولان شرکت گاز این شده که مرتب مصاحبه کنند و بگویند مصرف گاز در کشور بالا است. آیا شده که برای بهینه کردن مصرف گاز و جلوگیری از هرز رفتن گرمای منازل از طریق دوجداره کردن پنجره ساختمان‌ها مساعدتی بکنند.
1998---0912
* از وزارت نیرو درخواست می‌شود صبح‌ها نیم ساعت زودتر چراغ‌های معابر، شهرها و جاده‌ها را خاموش کنند تا هم زیبایی صبح را تماشا کنیم و لذت ببریم و هم صرفه‌جویی در مصرف شود.
7886---0912
* اعلام شده که 2 میلیون نفر را بیمه سلامت کرده‌اند ولی دریغ از اینکه از سوی درمانگاهها پذیرفته شوند.
2716---0912
* از پلیس راهور منطقه 10درخواست می‌شود به وضعیت پارک دوبل که در خیابان جیحون- حدفاصل خیابان امام خمینی تا کمیل به صورت رویه درآمده است رسیدگی نماید.
تفرشی
* از شهرداری محترم خمینی شهر درخواست می‌شود معابر عمومی هرستان را آسفالت کند.
3899---0913
* متأسفانه برخی شرکت‌ها که تنها به منافع مادی خود می‌نگرند تولیدات باکیفیت مثل موتور و گیربکس شرکت مگاموتور را به کشورهای اروپا صادر می‌کنند و موتورهای بی‌کیفیت خارجی را روانه بازار می‌کنند. اخیراً یک دستگاه خودرو رانا خریده‌ام که ایران‌خودرو «موتور هندی» روی آن نصب کرده که بسیار بی‌کیفیت است. همان هندی که میلیونها دلار فروش نفت ما را به درخواست آمریکا بلوکه کرده است. وقتی هم برای رفع عیب مراجعه می‌شود کسی متأسفانه پاسخگو نیست؟ از دستگاههای نظارتی درخواست رسیدگی دارم.
محمدی
* 7 ماه است که منتظر اصلاح یارانه‌ام هستم اما هیچ خبری از دولت تدبیر و امید نیست چرا؟ البته این مشکل فقط بنده نیست بسیاری از مزدوجین همین مشکل را دارند.
2065---0939
* چرا هیچ نظارتی بر اقلام دارویی در داروخانه‌ها وجود ندارد. هر داروخانه نسخه‌های مردم را با دلخواه خود می‌پیچد و قیمت یک دارو همزمان چندین نرخ دارد. اگر اعتراض ‌کنیم می‌گویند هر کاری دلت می‌خواهد بکن و از ما خرید نکن. زحمات وزارت بهداشت را یک جا حراج می‌کنند. شایسته است برای سر و سامان دادن به امور پزشکی و بیمارستانها نظارت محکمی نیز بر داروخانه‌ها و قیمت دارو شود تا جلوی اجحاف به مردم و سودجویی برخی داروخانه‌ها گرفته شود.
طالعی
* با توجه به گذشت بیش از 115 روز از آغاز سال تحصیلی جدید چرا به دانش‌آموزان مدارس بخش تسوج آذربایجان شرقی شیر تحویل نمی‌شود؟ از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
یک معلم ابتدایی منطقه تسوج
* روستای ناچید از توابع شهر قره آغاج در استان آذربایجان شرقی فقط 3 کیلومتر با لوله اصلی گاز شهری فاصله دارد با این وصف از نعمت گاز محروم است. چرا برای گازرسانی به این روستا کاری انجام نمی‌گیرد؟
2668---0912
* با تشکر از منطقه برق فارابی در خصوص شستشوی چراغهای خیابان معیری، و با توجه به تردد زیاد عابران در شب و عریض بودن خیابان تقاضامندیم: تا نسبت به تعویض لامپ‌ها به لامپ آفتابی حد فاصل میدان منیریه و چهار راه لشکر را از روشنایی بهتر و کاملتری بهره‌مند نمایند.
کسبه و ساکنین منیریه
* از بانک شهر تهران درخواست می‌شود دستگاه خودپرداز خود واقع در غرب اتوبان امام علی(ع) (منطقه 14) جنب بازار میوه و تره‌بار احمدیه را که از ابتدای سال جاری نصب شده است فعال کند.
شاه‌محمدی
* در مراجعه به یکی از بیمارستان‌های اهواز در دو روز متوالی تاریخ تولدم  را یک بار 1336 و بار دیگر 1357 قید نمودند و هزینه‌های دریافتی دو روز تفاوت صددرصدی داشت. دلیل این بی‌دقتی و کم‌توجهی مسئولین آزمایشگاه چیست؟ خطراتی که متوجه بیماران می‌شود و تکرار آزمایش‌ها آیا معقول است؟ آزار جسمی و روحی را که به بیمار وارد می‌شود چه کسی پاسخگوست؟ از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
اسدی - اهواز
* مطابق بند ج تبصره 16 قانون بودجه سال 93 کشور، دولت مکلف است صددرصد هزینه‌های درمانی مربوط به ایثارگران شاغل و بازنشسته در دستگاه‌های اجرایی و افراد تحت تکلف آنها را اعم از خدمات درمانی و بیمه تکیلی را توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت نماید ولی هر روز با بخشنامه‌های خلق‌الساعه مواجه می‌شویم به‌طوری که روزگار را بر ما جانبازان تلخ کرده و آسایش و آرامش را از ما گرفته‌اند.
عباس فکوری
جانباز 35 درصد
* روکش آسفالت بهنمیر در استان مازندران کاملا از بین رفته و تردد ماشین در آن خطرآفرین شده است. از مسئولین امر برای آسفالت مجدد این جاده درخواست مساعدت و همکاری داریم.
2331---0936
* کانون وکلای دادگستری به ماده 59 قانون حمایت از ایثارگران هیچ توجه ندارند وقتی مدعیان حقوق، قانون را زیرپا بگذارند از سایر اقشار جامعه چه توقعی می‌توان داشت.
8495---0911
پاسخ روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران
در پاسخ به مطلب مندرج در شماره 20956 مورخ 93/10/8 کیهان تحت عنوان «عدم دایری تلفن در مرکز مخابرات شهید حق‌شناس» به اطلاع می‌رساند: به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، با توجه به اینکه مشترک مشخصات کامل خود (شماره ودیعه، نام و نام خانوادگی و آدرس) را اعلام نکرده است امکان بررسی دقیق میسر نمی‌باشد. بنابراین مشترک می‌تواند جهت رفع مشکل به مرکز مخابرات مربوطه مراجعه و یا با شماره 2090 واحد ارتباط مردمی شرکت مخابرات استان تهران تماس حاصل نماید.»