kayhan.ir

کد خبر: ۳۵۱۱۰
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۳

دیگ به دیگ میگه روت سیاه! (خبر ویژه)

عضو قدیمی و جدا شده گروهک منافقین به هجو موضع اخیر رئیس این سازمان تروریستی درباره ماجرای نشریه شارلی ابدو پرداخت.

مریم قجرعضدانلو ابریشمچی(رجوی) اخیرا به بهانه حوادث مشکوک پاریس و حمله به دفتر نشریه شارلی ابدو اقدام به محکومیت این ماجرا کرده و گفته «من هم شارلی هستم».
در پی این اتفاق، قربانعلی حسین‌نژاد از اعضای قدیمی و جدا شده سازمان در وبلاگ خود نوشت: مریم رجوی طی دو اطلاعیه جنایتهای تروریستی در فرانسه را محکوم کرده و از راهپیمایی روز یکشنبه مردم فرانسه به دعوت فرانسوا اولاند رئیس‌جمهور فرانسه در محکوم کردن حمله به دفتر یک مجله در پاریس و کشتار کارکنان آن و نیز گروگانگیری و قتل عده‌ای از یهودیان در پایتخت فرانسه اعلام حمایت و استقبال کرده است. به این خانم باید گفت: مگر سازمان تو و شوهرت نبود که در دهه‌های شصت و هفتاد شمسی دقیقا همین خط‌مشی ترور و انفجار و کشتار را داشت و هنوز هم به آن افتخار می‌کند؟؟!! مگر شما شروع‌کننده ترور و خشونت و مشخصا عملیات انتحاری در دهه‌های اخیر در منطقه نبودید و قبل از آن خبری از این کارها در منطقه نبود؟؟!! از کی شما این قدر مهربان و ضد خشونت و ضد ترور و مسالمت‌جو شده‌اید؟؟!!
وی ادامه می‌دهد همه حق دارند این جنایتهای تروریستی داعشی را محکوم کنند به جز شما که همین چند ماه پیش با همسنگران همین داعشی‌ها در مقرتان در حومه پاریس عکس گرفتید و با افتخار منتشرش کردید که بله ما با رهبر رزمندگان سوریه دیدار و گفتگو کردیم!!... گذشته از اینکه شما همین داعشی‌هایی را که امروز در خیابانهای پاریس جنایت می‌کنند مردم انقلابی و عشایر انقلابی نام می‌نهادید. حالا چه شده که تروریست شده‌اند؟! به این می‌گویند حزب باد!!
بنابر آمار منتشره سازمان منافقین 17 هزار شهروند ایرانی را ترور کرده‌اند. آنها همچنین در جنایات رژیم صدام علیه شیعیان و کردها مشارکت داشتند و پس از فروپاشی رژیم صدام و حاکمیت رأی مردم، به مناطقی نظیر سوریه گسیل شدند تا در کنار تروریست‌های داعشی و جبهه النصره  با دولت سوریه بجنگند.