kayhan.ir

کد خبر: ۳۲۷۹۹
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۱
آیت‌الله جوادی آملی: 

شجاعت شهید نواب صفوی خدایی بود 

آیت‌الله جوادی آملی به شجاعت بسیار زیاد شهید نواب صفوی اشاره کرد و گفت: شجاعت شهید نواب صفوی خدایی بود و کسی را نمی‌توان با سفارش، مانند شهید نواب شجاع کرد.آیت‌الله جوادی آملی به شجاعت بسیار زیاد شهید نواب صفوی اشاره کرد و گفت: شجاعت شهید نواب صفوی خدایی بود و کسی را نمی‌توان با سفارش، مانند شهید نواب شجاع کرد.


به گزارش خبرگزاری حوزه، مفسر قرآن کریم در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت کنگره شهید نواب صفوی و جمعی از همرزمان این شهید، اظهار کرد: شهید نواب صفوی از شهدای بزرگی است که اعتقاد خاصی نسبت به ایشان دارم و هر موقع به قبرستان وادی‌السلام می‌روم اولین جایی که می‌روم قبر این شهید بزرگوار است.
وی به شجاعت بسیار زیاد شهید نواب صفوی اشاره کرد و گفت: شجاعت شهید نواب صفوی خدایی بود و کسی را نمی‌توان با سفارش، مانند شهید نواب شجاع کرد.
آیت‌الله جوادی آملی مطرح کرد: فدائیان اسلام برای عظمت اسلام تلاش بسیاری کردند و آنچه می‌خواستند به دست امام(ره) و شهدا حاصل شد.
وی با اشاره به اینکه جنگ ما بعد از انقلاب، 10 سال طول کشید، ابراز داشت: ما پس از انقلاب 2 سال نیز با مشکلات درونی جنگیدیم و در این مبارزات، بسیجیان ما با اخلاص کامل جنگیدند.
مفسر قرآن کریم با بیان اینکه ساختن مجتمع فرهنگی در قبرستان وادی السلام و در کنار قبر شهید نواب صفوی کار بسیار ارزشمندی است، گفت: قدم به قدم کعبه با دعای دو پیامبر(ع) ساخته شده است و شما نیز برای ساختن چنین بناهایی باید لحظه به لحظه دعا کنید.