kayhan.ir

کد خبر: ۳۲۷۹۲
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۱
با صدور اطلاعيه‌اي صورت گرفت

فراخوان بعثه‌‌ مقام معظم رهبري از زائران اربعين حسيني

روابط عمومي بعثه‌ مقام معظم رهبري در خصوص پياده‌روي اربعين حسيني فراخواني منتشر كرد و از همه عاشقان اهل بيت عليهم السلام و شركت كنندگان در اين راهپيمايي عظيم خواست تا نظرات، پيشنهادات و انتقادات خود را براي برنامه‌ريزي‌هاي اربعين آينده به حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت ارسال كنند.


به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، متن این اطلاعيه به شرح زیر است: در اربعين امسال حماسه بزرگي در جهان اسلام رقم خورد و جمعيتي نزديك به بيست ميليون نفر در راهپيمايي نجف تا كربلا همراه با عشق و شور حسيني از كشورهاي مختلف حضور يافتند، وحدت، برادري، ايثار، انفاق، مواسات و فداكاري برخي از ويژگي‌هاي اين حركت عظيم بود.
ميهمان نوازي مردم شريف عراق و همبستگي پيروان اهل بيت – عليهم السلام – هرگز از حافظه و تاريخ محو نخواهد شد.
بازتاب اين حماسه بزرگ در جهان به‌خوبي نشان داد كه چگونه دشمنان به وحشت افتادند و رزمندگان در جبهه‌هاي نبرد با تكفيريان تروريست و آدم‌كش چگونه روحيه گرفتند. طبيعي است كه اين حماسه بزرگ و اين خيل جمعيت در طول مسير رفت و برگشت و حضور خود در عراق با دشواريهايي نيز روبرو مي‌شوند.
از آنجا كه جمعيتي حدود يك و نيم ميليون نفر از ايران اسلامي به عتبات عاليات مشرف شدند و قطعاً سال آينده اين عدد افزايش خواهد يافت، لذا بعثه مقام معظم رهبري و سازمان حج و زيارت براي آسيب‌شناسي و شناخت نقاط قوت و ضعف از همه هموطنان عزيز و بزرگواري كه امسال رنج سفر را تحمل نموده و براي كشورمان افتخار آفريدند درخواست مي‌نمايد تا نظرات، پيشنهادات و انتقادات خود را به آدرس تهران، خيابان آزادي، نبش رودكي، ساختمان حج و زيارت روابط عمومي بعثه مقام معظم رهبري و شماره پيامك ۵۰۰۰۲۶۹۱۴ يا به آدرس الكترونيك info@hajj.ir ارسال نمايند تا پس از بررسي براي برنامه‌ريزيهاي اربعين آينده از آنها بهره‌برداري شود.