kayhan.ir

کد خبر: ۳۲۷۰
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۶

اخبار کوتاه از فوتبال


کی‌روش پایان هفته در تهران
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که برای تماشای دیدارهای جام ملت‌های آفریقا و همچنین رایزنی برای دیدارهای تدارکاتی تیم ملی در آفریقای جنوبی به سر می‌برد، پایان هفته این کشور را به مقصد تهران ترک می‌کند تا در فاصله حدود 5 ماه مانده تا آغاز رقابت‌های جام جهانی، آخرین برنامه‌ریزی‌های خود را برای حضور موفق تیم ملی در این رقابت‌ها انجام دهد.قرار است به محض بازگشت کی‌روش از آفریقای جنوبی، سرمربی تیم ملی ایران در جلسه‌ای با ‌نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران در خصوص برنامه‌های تیم ملی از جمله دیدارهای تدارکاتی، زمان برگزاری اردوها و کمپ‌های مختلف، به بررسی موارد لازم پرداخته تا برنامه‌‌های تیم ملی فوتبال ایران در این خصوص هرچه سریع‌تر نهایی شود.
قلعه‌نویی: قهرمان جام حذفی می‌شویم
امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در صورت پیروزی مقابل ذوب‌آهن در جام حذفی به احتمال ۹۰ درصد قهرمان خواهیم شد.
بیانیه تند سرخابی‌ها علیه صدا و سیما
باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال بیانیه مشترکی را علیه صدا و سیما منتشر کردند.نظر به برخورد عجیب و نادرست تعدادی از برنامه‌های صداوسیما نسبت به دربی 78 که نشان از فقر و فقدان اطلاعات صحیح در باب کمک مالی نهادهای دولتی به این دو باشگاه بزرگ کشور دارد، باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال بیانیه مشترکی منتشر کردند و نسبت به برنامه های صدا و سیما به انتقاد شدید پرداختند.
سرانجام جلالی از تراکتورسازی رفتنی شد
بعد از قبول استعفای مجید جلالی، غلامرضا باغ‌آبادی امور تمرینات این تیم را بر عهده گرفت. جمشید نظمی بعد از جلسه هیأت مدیره، گفت : با توجه به متن استعفا نامه‌ آقای جلالی که طی آن ادامه حضور خود در کنار تیم تراکتورسازی را به نفع تیم ندانستند و استعفای خود را تقدیم هیئت مدیره نمودند، هیئت مدیره ضمن قدردانی از زحمات آقای جلالی با استعفای ایشان موافقت کرده و تا تعیین سرمربی جدید تیم آقای غلامرضا باغ آبادی را به‌عنوان سرپرست فنی تیم معرفی نمودند.همچنین بعد از استعفا و کناره‌گیری جلالی از حضور در باشگاه تراکتورسازی فرهاد پورغلامی که همراه جلالی به تراکتورسازی آمده بود از این تیم جدا شد.
حاشیه بلای جان لیگ فوتسال
در دیدار دو تیم راه ساری و زمزم اصفهان یکی از هواداران مشتی به صورت داور زد که باعث نیمه تمام ماندن بازی شد.دیدار دو تیم راه ساری و زمزم اصفهان در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال عصر روز شنبه در حالی در سالن سیدرسول حسینی شهر ساری برگزار شد که 6 دقیقه مانده به پایان بازی به علت حضور یکی از تماشاگران در زمین و مشتی که او به داور مسابقه زد این دیدار نیمه تمام باقی ماند. این اتفاق در حالی رخ داده که در این فصل بارها شاهد حواشی مختلف در این رشته بوده‌ایم. از کمیته فوتسال انتظار می‌رود رسیدگی جدی‌تری به این مسائل داشته باشد نه اینکه فقط در حد حرف با مسائل برخورد کند.
جایزه دربی را دزدیدند!
خودرویی که قرار بود در دربی به یکی از هواداران تیمهای فوتبال استقلال و پرسپولیس برسد، در مجموعه ورزشی آزادی به سرقت رفت. روز جمعه 27 دیماه، مطابق وعده داده شده به هواداران استقلال و پرسپولیس جهت قرعه کشی خودرو، پس از اتمام بازی با وجود نظارت و سختگیری‌های مسئولین مجموعه ورزشی و حراست برای ورود و خروج افراد و خودروها، این جایزه در مقابل دیدگان مسئول شرکت تبلیغاتی و راننده خودروبر به سرقت رفت و از این مجموعه بدون مجوز خارج شد.طبق نظر شاهدان عینی برخلاف آنچه که در زمان ورود خودرو به کنار زمین چمن با سختگیریهای شدید حراست انجام شده بود، هنگامی که راننده خودروبر جهت بارگیری خودرو آماده می شد، فردی با یونیفورم مخصوص، سوار بر خودرو شده و بدون هیچگونه محدودیتی خودروی فوق را بدون پلاک از مجموعه خارج کرد.تاکنون خبری از خودروی فوق و سارق یا سارقین به دست نیامده است. البته شکایتی در این زمینه در مراجع قضایی صورت گرفته است.
یک اتفاق عجیب دیگر در فوتبال ایران
سرمربی تیم فوتبال الوند همدان در اواسط بازی با شهرداری بندر عباس ورزشگاه را ترک کرد و از این تیم جدا شد.در جریان بازی دیروز الوند همدان مقابل شهرداری بندرعباس رضا طلایی‌منش در دقیقه 50 و در شرایطی که بازی صفر-صفر مساوی دنبال می‌شد ورزشگاه را ترک کرد و از این تیم جدا شد!طلایی‌منش با تایید این خبر گفت: برای خودم دلایلی داشتم و  اسم کار من را هر چه دوست دارید بگذارید، اما نمی‌توانستم به الوند کمک کنم؛ تیمی که با خون و دل تا اینجا رسانده‌ام. 8 ماه است بازیکنانم ریالی پول نگرفته‌اند و امروز هم به خاطر من جمع شده بودند. با این شرایط نمی‌توانم شق‌القمر کنم.الوند همدان این بازی را با نتیجه 2 بر صفر به میهمان خود واگذار کرد.