kayhan.ir

کد خبر: ۳۲۴۵۹
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۴

اخبار کوتاه از فوتبال

پیروزی تیم ملی فوتبال بر کایزر چیف
تیم ملی فوتبال ایران که در اردوی آمادگی آفریقای جنوبی به سر می‌برد، صبح دیروز از ساعت 11 به وقت محلی به مصاف تیم کایزر چیف رفت و موفق شد در پایان این تیم را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد. گلهای ایران را سردار آزمون و مرتضی پورعلی گنجی به ثمر رساندند.
شکست تیم جوانان مقابل نوجوانان ایتالیا
تیم فوتبال جوانان ایران مقابل تیم نوجوانان ایتالیا شکست خورد. در دیدار دوستانه‌ای که از ساعت 15:15 دیروز در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد، تیم جوانان ایران به مصاف تیم ملی نوجوانان ایتالیا رفت که این بازی در نهایت با شکست 4 بر یک ایران به پایان رسید.هادی آیت‌اللهی، حمید علیدوستی سرمربی تیم نوجوانان، سفیر ایتالیا در تهران و حدود 50 هوادار این بازی را از نزدیک تماشا کردند.
عنایتی دوباره به استقلال نزدیک شد
مسئولان باشگاه پدیده خراسان به صورت جدی خواهان جذب مهاجم تیم فوتبال استقلال هستند. از آنجایی که به نظر می‌رسد رضا عنایتی در حال جدا شدن از باشگاه پدیده خراسان و پیوستن به باشگاه استقلال است مسئولان این باشگاه خراسانی به دنبال جذب یک مهاجم هستند تا خلأ احتمالی این مهاجم را پر کنند. در این راستا ظاهرا مسئولان باشگاه پدیده به صورت جدی به دنبال جذب محمد قاضی مهاجم تیم فوتبال استقلال هستند تا این بازیکن را به تیم خودشان اضافه کنند.
دعوت از دایی برای فینال جام ملت‌های آسیا
علی دایی سرمربی اسبق تیم ملی به عنوان یکی از مشاهیر قاره کهن برای تماشای دیدار فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ استرالیا به این کشور دعوت شد. دایی به همراه چند بازیکن بزرگ دیگر قاره آسیا که چندی پیش به عضویت تالار مشاهیر کنفدراسیون فوتبال آسیا درآمدند، برای حضور در فینال جام ملت‌ها دعوت شده است. جام ملت‌های آسیا 2015 استرالیا بطور رسمی از 19 دی آغاز شده و تا 11 بهمن‌ماه امسال ادامه خواهد داشت.
دوستی‌مهر: امثال مهدوی‌کیا و مجیدی پشت نیمکت مدرسه‌ها هستند
سرمربی سابق تیم‌های ‌ملی فوتبال پایه ایران گفت: با شرایطی که زندگی آپارتمان‌نشینی برای فرزندان ما رقم زده است، المپیادهای درون مدرسه‌ای اکنون یک نهضت بزرگ است.علی دوستی مهر درباره برگزاری المپیاد ورزشی دانش‌آموزی اظهار کرد: همواره اعتقاد داشته‌ام که ورزش باید از پایه و مدارس شروع شود و چیزی بهتر از برگزاری چنین المپیادهایی نیست که بتواند توانمندی ورزشی دانش‌آموزان را نمایان کرده و به سمت ورزش قهرمانی سوق دهد. وی افزود: در یک کلاس 30 نفره دکتر، مهندس، قاضی، فوتبالیست، بسکتبالیست و... پشت نیمکت نشسته که ورزشکاران آن فقط با برگزاری رقابت‌های منظم ورزشی نمایان می‌شوند. به اعتقاد من امثال مهدوی‌کیاها و مجیدی‌ها که خودم آنها را پیدا کردم اکنون هم پشت نیمکت‌ها هستند و فقط باید با جدی گرفتن مسابقات درون مدرسه‌ای آنها را پیدا کرد.