kayhan.ir

کد خبر: ۳۱۲۱۳
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۰

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز



* ملت ایران آمریکا را به چشم شیطان بزرگ می‌بیند دست او را دست چدنی در پوشش دستکش مخملی و لبخند او را تلخ‌تر از زهر. این تمثیل‌های رهبر کبیر انقلاب(ره) و جانشین هوشیار و با اقتدارش رهبر معظم انقلاب جاودانه است و با این دیدگاه در مذاکرات تمدید شده خیانت‌ها و خباثت‌های آمریکا از 28 مرداد 32 تاکنون را روی میز مذاکره داریم. هرگز به او اعتماد و اطمینان نداریم و هیچ‌گونه تسامح و تساهلی را نمی‌پذیریم. ما پشتیبان سربازان در خط مقدم در میز مذاکره در رویارویی با آمریکا هستیم و پشت جبهه را با اقتصاد مقاومتی و تجهیز بسیج با بصیرت مجهز خواهیم کرد.
طاهری
* تمدید تحریم‌ها برای ما شکست نیست، بلکه زمینه تداوم صبر و استقامت در ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و این نویدبخش موسم فتح است.
6263---0938
* بی‌بی‌سی و صدای آمریکا از آرامش مردم بعد از نرسیدن به توافق دچار سکته مغزی شده‌اند و نمی‌دانند چه کنند. آخر دروغ‌های خودشان را باور کرده بودند که مردم ایران از تحریم‌ها فلج شده‌اند!
9546---0933
* به دلیل پاره‌ای مشکلات در زندگی هیچ‌گاه نتوانستم به صورت سازمانی به عضویت بسیج در بیایم ولی در جامعه و محیط کار همیشه با فرهنگ و تفکر بسیجی زندگی‌ کرده‌ام. حداقل خود را فردی متعهد به کشور در نظام و انقلاب می‌دانم. از اینکه رهبر معظم انقلاب صاحب چنین دیدگاه وسیع و گسترده نسبت به بسیج و بسیجی هستند افتخار می‌کنم و خوشحال هستم.
0950---0919
* با توجه به آنکه رهبر معظم انقلاب فرمودند هدف اصلی از روند حرکت علمی کشور تبدیل ایران به مرجع علمی جهان است خوب است وزیر علوم این هدف‌گذاری را مدنظر قرار دهند و دانشجویان و اساتید را در این زمینه ترغیب و تشویق کنند.
2554---0912
* آمریکا و اسرائيل بیش از آنکه از فعالیت‌های هسته‌ای ایران نگران باشند از تحقق این کلام حضرت امام که فرمودند ما انقلابمان را صادر خواهیم کرد نگران هستند.
سرابی
* ترکیه 35 سال است که می‌خواهد به عضویت کشورهای اروپایی درآید و همچنان درحال مذاکره است. مسئولان ما باید دلشان را به مذاکره با 5+1 خوش نکنند و فقط روی پای خود بایستند.
2545---0912
* نفاق سحرخیز از 25 سال قبل برای کارکنان مومن ایرنا معلوم بود. وقتی معاون خبر بود بی‌تعهدهای منحرف را به دفاتر خارج می‌فرستاد،  اما دینداران متخصص مغضوبش بودند.
9359---0937
* چندی قبل اعلام شد تا پایان سال برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان نداریم ولی یک باره در تاریخ 93/9/10 عنوان می‌شود 30 درصد نان گران شد. علاوه بر این، قیمت‌های جدید نشان می‌دهد که افزایش قیمت بیش از 30 درصد است.
احمدزاده
* الان که در شهر فرگوسن براثر بی‌عدالتی پلیس جنایی تظاهرات و اعتراضات زیادی وجود دارد چرا نماینده ما در سازمان ملل راجع به اعلامیه حقوق بشر و نقض حقوق سیاه‌پوستان اقدام نمی‌کند؟ چطور آنها می‌توانند در تمام کارهای ما دخالت کنند؟ ما نباید این گونه سکوت کنیم و اجازه دخالت در امور داخلی کشورمان را به آنها بدهیم.
بنی‌فاطمی
* شایسته است از سوی دستگاه دیپلماسی کشورمان و رسانه‌ها یک موج حمایت از سیاه‌پوستان آمریکا که حقوق‌شان توسط دولت این کشور نقض شده است به راه بیفتد.
6858---0919
* تیتر صفحه اول روزنامه‌های زنجیره‌ای به اظهارات عوامفریبانه یکی از همراهان فتنه‌گران 88 اختصاص یافته که گفته است: تندروها را باید متوقف کرد. ظاهرا آقای منتجب‌نیا فراموش کرده است که لیدرشان که یکی از سران فتنه می‌باشد و تا به حال اظهار ندامت نکرده  در همسویی با دشمنان این ملت تندروی کرد و راضی به براندازی نظام جمهوری اسلامی شد. واقعا رویشان می‌شود که از تندروی دیگران بگویند؟ جای بسی تاسف است به جای توبه و عذرخواهی از ملت باز به میدان عوامفریبی آمده‌اند.
محمدرضا فخر الساعه- جانباز
* آیا دادن مجوز برای واردات سیگار مارلبرو از یک شرکت متعلق به صهیونیست‌ها در این دولت نوعی اعتدال محسوب می‌شود؟ اگر چنین نیست دولت باید به سرعت عوامل چنین اقدامی را توبیخ کند.
2931---0918
* مطلب چاپ شده در کیهان چند شماره قبل در خصوص سخنان روشنگرانه استاد رحیم پورازغدی در کنار چاپ عکس‌های شهید مطهری و حضرت آیت‌الله مصباح کار بسیار جالبی بود، چرا که از یک طرف مایه امید نیروهای انقلاب شده از سوی دیگر باعث مایوس شدن جبهه ضدانقلاب می‌شود.
7589---0911
* کاش آقای نوبخت سخنگوی دولت از زندگی سخت معلم 28 سال سابقه خدمت با چهار فرزند دانشجو خبر داشت و می‌توانست زندگی خویش را با دریافتی ماهیانه 700 هزار تومان اداره کند. آنگاه در دادن آمارهای گل و بلبلی از کاهش تورم  جانب اعتدال و احتیاط را رعایت می‌کرد.
9002---0939
* در جاده اهر- تبریز اتوبانی نیست و شاهد تصادفات زیادی در این مسیر هستیم. جا دارد مسئولان اقداماتی در این خصوص انجام دهند.
امید روحانی
* کنار بزرگراه نواب متأسفانه مانعی برای صدا وجود ندارد و تمام خانه‌ها و مغازه‌های اطراف از این موضوع در رنج و عذاب هستند. این مناطق واقعا نیاز به نصب دیوار صوتی دارد.
یکی از اهالی
* چرا برخلاف قانون برای پزشکان عمومی استخدامی سازمان پزشکی قانونی کشور، مجوز داشتن مطب و یا دفتر ترک‌اعتیاد صادر می‌شود؟ چرا نظارتی نیست؟
9995---0939
* در فاز 11 پردیس برای مسکن مهر ثبت‌نام نمودم تا به حال 28 میلیون پرداخت کرده‌ام و حال مجدداً درخواست واریز 12 میلیون کرده‌اند. افراد کارمند و کارگر و مستأجر با داشتن بچه‌مدرسه‌ای و این درآمدهای پایین و تورم بالا چگونه توان پرداخت‌های مجدد را دارند. از دولت درخواست می‌شود در حل مشکل مسکن مهر تسریع کند. در صورت تداوم این وضع به نظر می‌رسد مستأجرین باید در معابر چادر بزنند تا منزلشان آماده شود چرا که قدرت پرداخت اجاره بها را ندارند.
محبی
* پیاده‌روهای دوطرف خیابان خاوران حد فاصل ایستگاه شهید فجر تا اتوبان امام علی (ع) توسط «باربندسازان» اشغال شده و عابرین مجبورند برای در امان ماندن از پاره شدن لباسشان، عدم برخورد با براده‌های جوشکاری و زمین خوردن به علت ابزار و وسایلی که در پیاده‌رو پهن کرده‌اند از خیابان عبور کنند. از شهرداری منطقه 15 که موظف به برخورد با سد معبر افراد است انتظار می‌رود مشکل اهالی را حل نماید. بارها پیگیری شده و قول مساعد داده‌اند ولی مشکل همچنان باقی است.
اسماعیل تورانی
* دبستان شاهد پسران قاین آزمون‌های هماهنگ قلم‌چی را که می‌بایست جمعه برگزار کند، پنجشنبه برگزار کرد. از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
5255---0915
* از وزارت بهداشت درخواست می‌شود مشکل طلب‌ کارکنان تایباد خراسان را که از سال 91 و 92 طلبکارند، حل کنند.
1522---0915
* مدتهاست پارک پردیسان به صورت نیمه‌کاره رها شده است و مسئولان کارهای فرهنگی، عمرانی و زیباسازی این پارک را به حال خود رها کرده‌اند و امکان استفاده مردم از این امکانات وجود ندارد.
یکی از اهالی
* خودرو صفر کیلومتر پس از مدتی که تحویل گرفته‌ام در همین شروع کار آب و روغن آن مخلوط شده و ماشین در تعمیرگاه افتاده است، آیا باید نظارت و کنترل در تولید این خودرو تا این حد ضعیف باشد؟
کرمی
* در دولت قبل قیمت یک کالا مقداری افزایش پیدا می‌کرد روزنامه‌های زنجیره‌ای آبرو برای این دولت باقی نمی‌گذاشتند. در این دولت همه اجناس تا چندین برابر گران شده ولی یکی از این روزنامه‌ها کوچک‌ترین اعتراضی نمی‌کند.
محمدی