kayhan.ir

کد خبر: ۳۱۲۰۳
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۰

آیت‌الله علوی گرگانی: اجرای عدالت در وزارتخانه‌ها باعث تحکیم نظام است

آیت‌الله علوی گرگانی ضمن انتقاد از افزایش قیمت نان، گفت: این قیمت تنها در نان اثر نمی‌گذارد، اینها اثرگذار بوده و به مسائل دیگر نیز تأثیر می‌گذارد، چرا که هر چیزی در جامعه ارتباطی است، به‌گونه‌ای که برخی از افراد به بهانه افزایش قیمت اجناس قیمت دیگر کالاها را نیز افزایش می‌دهند.


به گزارش رسا، استاد درس خارج حوزه علمیه قم در دیدار جمعی از مدیران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم، کار این اداره را مهم و سخت ارزیابی کرد.
وی اجرای عدالت در وزارتخانه‌ها و ادارات را سبب تثبیت و محکم شدن پایه‌های نظام دانست و بیان داشت: قدرت نظام وابسته به همین وزارتخانه‌ها و ادارات است، اگر وزارتخانه‌ها درست نباشند که نظامی به وجود نمی‌آید.
آیت‌الله علوی گرگانی تأکید کرد: مردم درباره مسائل مختلف به ما مراجعه می‌کنند و مطالبی را بیان می‌کنند، بنده نسبت به عملکرد برخی از وزارتخانه‌ها بسیار ناراحت هستم، چرا که بیشتر روابط بر آن حاکم است، حتی گاهی یک رئیس بالادستی به صورت تهدیدآمیز بر رئیس پایان دستی‌کاری را تحمیل می‌کند.
وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های مراجع و علما ارتباطات برخی با یکدیگر در ادارات است، اینها ما را رنج داده و دغدغه است، در حد قدرت و توان باید ضوابط را پیاده کرد.
استاد درس خارج حوزه علمیه قم یادآور شد: برای نمونه اکنون قیمت نان بالا رفته است، این قیمت تنها در نان اثر نمی‌گذارد، اینها اثرگذار بوده و به مسائل دیگر نیز تأثیر می‌گذارد، چرا که هر چیزی در جامعه ارتباطی است، به‌گونه‌ای که برخی از افراد به بهانه افزایش قیمت اجناس قیمت دیگر کالاها را نیز افزایش می‌دهند.