kayhan.ir

کد خبر: ۳۱۱۶۸
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۷

بچه محل‌های خلافکار به آخر خط رسیدند

سه بچه محل که در پوشش مسافرکشی اقدام به زورگیری از جوانان می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.


سرهنگ محمد اشراقی معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: این سه بچه محل در پوشش مسافرکشی پس از سوار کردن مسافر و دور شدن از مبدا با استفاده از اسپری اشک‌آور و چاقو مورد زورگیری قرار داده و تمام اموال مسافر را به سرقت می‌بردند.
یکی از مالباختگان پس از حضور در اداره پنجم پلیس آگاهی گفت: در پارک سوار میدان آزادی به مقصد میدان تجریش سوار یک دستگاه خودرو پژو 206 نقره‌ای با سه نفر سرنشین شدم، پس از حرکت و ورود به داخل بزرگراه ناگهان دو سرنشین صندلی عقب با چاقو و اسپری اشک‌آور به سویم حمله کردند و با تهدید اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه، عابر بانک، کیف پول و لب‌تاپ بنده کردند.
وی افزود: یکی از زورگیرها در محدوده خیابان ستارخان از خودرو پیاده شد و با مراجعه به بانک اقدام به برداشت وجه نقد از داخل حسابم کرد و به سرعت متواری شدند.
سرهنگ اشراقی افزود: با توجه به اظهارات مالباخته، تصاویر دوربین‌های مدار بسته شعبه بانک در خیابان ستارخان مورد بررسی قرار گرفت و کارآگاهان موفق به شناسایی متهم تحت تعقیب به نام «محمد.ب» شدند. متهم سال گذشته نیز به همراه چند تن از بچه محل‌های خود در شهرستان اسلامشهر اقدام به تشکیل گروه زورگیری به شیوه طعمه قرار دادن چند همدست زن در کنار بزرگراه و خیابان‌های سطح شهر تهران می‌کردند.
این مقام اداره آگاهی تهران بزرگ درباره چگونگی دستگیری این سه بچه محل سارق نیز گفت: گشت آشکار پلیس آگاهی در حین گشت‌زنی در محدوده غرب تهران به سه سرنشین یک دستگاه خودرو 206 مشکوک می‌شود که در پیگیری‌ها معلوم می‌شود که خودرو مذکور سرقتی است.با توجه به عدم توجه راننده خودرو 206 به دستور ایست ماموران گشت پلیس آگاهی، تعقیب و گریز میان گشت آگاهی و خودرو 206 آغاز و نهایتا پس از شلیک گلوله، خودرو 206 متوقف و سه سرنشین آن توسط مامورین دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.