kayhan.ir

کد خبر: ۳۱۱۵۰
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۶

اخبار کوتاه از فوتبال


تیموریان دیگر به تمرین استقلال نمی‌رود
آندرانیک تیموریان، ها‌فبک ملی‌پوش استقلال قصد حضور در تمرینات تیمش را ندارد. دلیل این تصمیم دو مسئله است، نخست اینکه تیموریان در زمان سرمربیگری پرویز مظلومی در استقلال از ناحیه انگشت پا مصدوم شد و طی یک عمل جراحی یک پین فلزی در پایش قرار داده شد که باید این پین در آورده شود و به این ترتیب او حداقل 10 روز نمی‌تواند پا به توپ شود و از سوی دیگر مسئولان باشگاه استقلال از جمله بهرام افشارزاده و علی نظری جویباری طی روزهای گذشته از جدایی قطعی تیموریان خبر داده بودند و به این ترتیب این بازیکن در تمرینات استقلال شرکت نخواهد کرد تا زمانی که تیم جدیدش معرفی شود.
کاشانی: دلایل غیرمنطقی را نمی‌توان پذیرفت
کاشانی مدیر تیم فوتبال امید با بیان اینکه کرانچار برنامه‌هایش را تا فردا می‌فرستد، گفت: این مربی را کمیته فنی فدراسیون فوتبال انتخاب کرده و دلیل غیرمنطقی در رد احتمالی او نمی‌تواند قابل پذیرش باشد. وی همچنین یادآور شد: تا وقتی تصمیم قطعی درباره این مربی گرفته نشود، نمی‌توانیم او را برای حضور در کشورمان دعوت کنیم. ابتدا باید وزارت ورزش و جوانان به همراه فدراسیون فوتبال تصمیم نهایی‌شان را اعلام کنند تا در صورت مثبت بودن آن کرانچار را دعوت کنیم اما او برنامه‌هایش را برای ما ارسال می‌کند.
نامه بازیکنان سرباز به اداره نظام وظیفه
در حالی که اداره نظام وظیفه اعلام کرده است بازیکنانی که کارت معافیت آنها باطل شده، باید در پادگان خدمت سربازی خود را بگذرانند و حق حضور در تیم‌های فوتبال را در این مدت ندارند، برخی از این بازیکنان در نامه‌ای خواستار بخشش خود شدند. در این نامه که به امضای بازیکنانی از جمله آرش افشین، علی حمودی، شجاع خلیل‌زاده، سینا عشوری، حسین ماهینی و غیره رسیده است، از سردار صدرالسادات، سردار موسی کمالی و سردار مهرعلی باران‌چشمه درخواست شده است با توجه به اینکه این بازیکنان به خطای خود واقف‌اند و از انجام این جرم ابراز پشیمانی می‌کنند، در تصمیمات انضباطی تجدیدنظری صورت بگیرد.
قائم مقام، سرپرست موقت باشگاه تراکتورسازی
با استعفای مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی، سعید عباسی عضو هیأت‌مدیره باشگاه تراکتور‌سازی که به عنوان قائم‌مقام باشگاه فعالیت دارد امور تراکتور‌سازی را دنبال می‌کند. قرار است هیأت‌مدیره به زودی جلسه‌ اضطراری برگزار کند تا مدیرعامل این باشگاه انتخاب شود.
احتمال جدایی پورحیدری از هیئت مدیره استقلال
منصور پورحیدری  در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که پیشنهاد داده است از هیئت مدیره استقلال حذف شود، عنوان کرد: خودتان می‌دانید که مجلس شورای اسلامی و دولت به دنبال واگذاری استقلال تا پایان آذر به سازمان خصوصی‌سازی هستند. از سوی دیگر قرار است که دو نفر از هیئت مدیره استقلال کم شود. نظرم این است که چون بحث فعلی استقلال مسائل مالی است و من تجربه‌ای در این باره ندارم و نمی‌توانم موثر باشم، بهتر است که از هیئت مدیره جدا شوم.
پیروزی نایمخن در شب اخراج جهانبخش
نایمخن که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد در چارچوب هفته شانزدهم لیگ یک هلند به مصاف تل استار رفت. این دیدار که به میزبانی تل‌استار برگزار می‌شد در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود نایمخن خاتمه یافت. جهانبخش در ترکیب اصلی نایمخن حضور داشت اما در دقیقه 71 با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد و بازی هفته آینده را از دست داد.