kayhan.ir

کد خبر: ۳۱۱۴۹
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۶
دبیر فدراسیون فوتبال تاکید کرد

برای اردوی آفریقای جنوبی مشکل مالی داریم(گفت و گو)


مهدی محمد نبی در تازه‌ترین صحبت هایش ابراز امیدواری کرد که منابع مالی برای برپایی اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی هرچه زودتر تأمین شود. گزیده‌ای از صحبت‌های دبیر فدراسیون فوتبال در ادامه می‌آید:
* ما برای برپایی اردو در این کشور طبق قانون قراردادمان را امضا کرده‌ایم و همه چیز مشخص است اما منابع مالی برای رفتن به آفریقای جنوبی هنوز تأمین نشده است.
* با اینکه هنوز منابع مالی تأمین نیست اما این اردو هم لغو نشده و ما درصددیم تا منابع مالی را فراهم کنیم، چرا که کادر فنی تیم ملی و کارلوس کی‌روش اهدافی دارند و باید کمک کنیم تا سرمربی تیم ملی به اهدافش برسد. برنامه‌‌هایی که در ذهن کروش وجود دارد، باید به خوبی پیاده شود و یکی از مهم‌ترین بخش‌های برنامه او حضور تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی است.
* امیدوارم با تعامل و تدبیر تمام کسانی که تیم ملی و موفقیت ایران در جام ملت‌های آسیا برای‌شان اهمیت دارد، این مشکل هرچه زودتر حل شود، چون اگر نتوانیم اردوی آفریقای جنوبی را برپا کنیم تیم ملی متضرر می‌شود.
* درباره بازیکنان لژیونر هم باید بگویم که  ما نامه‌های مربوطه و درخواست‌مان را به باشگاه‌های بازیکنان لژیونرمان فرستاده‌ایم که تا شنبه آینده تکلیف حضور یا عدم حضور آنها مشخص خواهد شد. همچنین کارهای مربوط به اعزام تیم ملی به استرالیا نیز دیروز انجام شد و نامه‌ای را به سفارت استرالیا دادیم تا مشکلی از این جهت وجود نداشته باشد.