kayhan.ir

کد خبر: ۳۱۱۴۷
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۶

پیروزی فولاد برابر تراکتورسازی در دیداری جذاب و دیدنی

تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیداری پر گل و زیبا با پیروزی برابر تراکتورسازی تبریز به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کرد و از طرفی با این نتیجه نفت تهران صدرنشینی را از تراکتورسازی گرفت.


در ادامه هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر عصر دیروز دو دیدار برگزار شد.در اهواز تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز از ساعت 15 در ورزشگاه غدیر برابر یکدیگر به میدان رفتند که این بازی حساس را تیم فولاد خوزستان با حساب 3 بر 2 به سود خود پایان داد.
نیمه نخست این دیدار با برتری 2 بر یک فولاد همراه شد. ابتدا در دقیقه 4 بازی ادینیو تیم تراکتور را پیش انداخت اما بازی خوب فولاد در ادامه کار دو گل برای این تیم به دنبال داشت. مهرداد جماعتی(13) و  آلویز نانگ(34) دو گل تیم فولاد را به ثمر رساندند. شاگردان اسکوچیچ البته می‌توانستند گل‌های دیگری نیز وارد دروازه حریف کنند که موقعیت‌های این تیم از دست رفت.بازی رو به جلوی فولاد در شروع نیمه دوم ادامه داشت اما روی یک ضربه کاشته دیدنی ادینیو در دقیقه 55 کار را به تساوی کشاند. فولادی‌ها که نمی‌خواستند با تساوی میدان را ترک کنند در دقیقه 60 روی اشتباه حامد لک دروازه‌بان تراکتورسازی و ضربه سر مهرداد جماعتی به گل سوم دست پیدا کردند.
با این برد تیم فولاد 28 امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتورسازی در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت و جای استقلال را گرفت. تراکتورسازی که امیدوار بود با پیروزی در این دیدار بار دیگر به صدر جدول بازگردد با پذیرش چهارمین باخت فصل 28 امتیازی باقی ماند و در رده دوم جدول ایستاد.بدین ترتیب تیم نفت تهران همچنان صدرنشین لیگ برتر است.
در دیگر دیدار دیروز تیم‌های ملوان انزلی و پدیده مشهد از ساعت 14:30 در ورزشگاه تختی انزلی برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی در پایان با تساوی 2 - 2 خاتمه یافت.محسن یوسفی، هر دو گل تیم ملوان را در دقایق 9 و 50 به ثمر رساند و برای تیم پدیده نیز میلاد غریبی(8) و رضا ناصحی(80) گلزنی کردند. ملوان با این تساوی 10 امتیازی شد و در قعر جدول رده‌بندی باقی ماند. پدیده نیز با 19 امتیاز در رده دهم قرار گرفت.
برنامه سایر دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
پنج‌شنبه - 13 /9/93
* گسترش فولاد تبریز .................... صنعتی خوزستان(ساعت 14)
* نفت مسجد سلیمان ................................... سایپا البرز(ساعت 15)
* پیکان تهران ....................................... سپاهان اصفهان(ساعت 15)