kayhan.ir

کد خبر: ۳۰۹۴۳
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۱

اظهارات سحرخیز مکمل پروژه خاطره‌سازی از امام است (اخبار دانشگاه)

بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) در دانشگاه‌ها با صدور بیانیه‌ای در واکنش به اظهارات سحرخیز تاکید کرد: اظهارات سحرخیزپرده‌ تزویر و نفاق برخی اصلاح‌طلبان را کنار زد و گوشه‌ای از پشت پرده آنها را برملا ساخت.


در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد آن هستیم که جریانی بی‌ریشه و مرموز که معتقدند علیه خدا نیز می‌توان قیام نمود با نفوذ در موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) تلاش می‌کنند تا بغض و کینه پوشیده خود را نسبت به امام بزرگوار و شجره طیبه‌ای که مادران جوان از دست داده پای آن خون دل خورده‌اند و جوانان بی‌نظیر تاریخ، آن را با خون خود آبیاری کرده‌اند، آشکار نمایند.
همسو با این جریان و در روزهای اخیر، «عیسی سحرخیز» از اصلاح‌طلبانی که در دولت آقای خاتمی به معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد چنگ انداخته بود، در اقدامی که از اصلاح‌طلبان بسیار بعید می‌نمود، گفت «بسیاری از اصلاح‌طلبان برخلاف اول انقلاب، دیگر علاقه‌ای به امام خمینی ندارند». این کلام صادقانه او پرده تزویر و نفاق را به کناری زده و گوشه‌ای از پشت پرده این فتنه‌گران را برملا ساخته است. در عین حال می‌توان پروژه جدید را در ادامه پروژه «خاطره‌سازی از امام» و مکمل آن دانست. از این رو بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) در دانشگاه‌ها ضمن محکوم نمودن این اقدامات مذبوحانه هشدار می‌دهد که خشم امت حزب‌الله را علیه خود شعله‌ور نسازید.