kayhan.ir

کد خبر: ۳۰۵۴۳
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۷

پرداخت افزایش مقرری بورسیه‌های خارج به تعویق افتاد(اخبار دانشگاه)

مدیرکل بورس سازمان امور دانشجویان گفت: مقرری دانشجویان بورسیه برای 6 ماه دوم، هنوز پرداخت نشده، قرار بود این 20 درصد افزایش مقرری با مقرری 6 ماه دوم دانشجویان بورسیه لحاظ و پرداخت شود.



دکتر احمد غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص پرداخت دیون دانشجویان بورسیه گفت: هرچه دیون داشته‌ایم تا آخر سال 92 پرداخت شده است، دیون 6 ماه اول 93 هم پرداخت شده ولی برای 6 ماه دوم 93 پرداخت نداشتیم و منتظر هستیم وضعیت دانشجویان بورسیه تعیین تکلیف شود و سپس پرداخت کنیم.
وی در خصوص نحوه پرداخت نیز گفت: دو‌ گونه پرداخت وجود دارد یکی به صورت شهریه که به تناسب رشته متفاوت بوده و بین 30 تا 40 میلیون تومان است که البته این مبلغ برای کل دوره و برای 4 سال است.
مدیرکل بورس سازمان امور دانشجویان افزود: یکی هم به صورت مقرری که برای هر دانشجو مطابق با حقوق مربی پایه یک آن دانشگاه تعیین می‌شود.
غلامی در خصوص پرداخت افزایش مقرری دانشجویان بورسیه خارج هم گفت: مقرری دانشجویان بورسیه برای 6 ماه دوم، هنوز پرداخت نشده است، قرار بود این 20 درصد افزایش مقرری هم با مقرری 6 ماه دوم دانشجویان بورسیه لحاظ و پرداخت شود که هنوز به خاطر مشکلاتی که عنوان شد پرداخت نشده است که بعد از رفع مشکل، این افزایش محاسبه شده و پرداخت می‌شود.