kayhan.ir

کد خبر: ۲۷۳۴۳
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۵

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* اردوغان و دولتش از اینکه می‌بیند، انقلاب اسلامی در منطقه و در قلوب ملت‌ها نفوذ دارد و مقامات ایران در بین مردم منطقه محبوب هستند، عصبانی است چون افکار عمومی امثال اردوغان و ملک‌عبدالله را نوکر آمریکا و اسرائیل غاصب می‌دانند، اما از شرق آسیا و اندونزی تا غرب آفریقا و نیجریه تصاویر امام و رهبری را می‌توان در دست مردم دید.
1020---0939
* ما ملت ایران باید به خاطر داشتن نعمت ولایت و رهبری خدا را سپاسگزار باشیم. اگر به کشورهای همسایه و منطقه نگاه کنیم یکی از علل شکست و نا امنی در آن کشورها نداشتن رهبری است. از خداوند بقا و طول عمر باعزت را برای رهبر عزیزمان خواهانم.
املشی
* استاندار تهران با اجازه دادن به برپایی تجمعی که هدف از آن احیاء فتنه بوده نشان داد که با سیاست‌های نظام در خصوص خط قرمز بودن فتنه همگامی و همراهی ندارد. با چنین مجریانی آیا قرار است هر روز شاهد حادثه‌ای باشیم؟
1833---0917
* همپالگی‌های سران فتنه می‌گویند چون سران فتنه محاکمه و محکوم نشده‌اند پس بی‌گناه‌اند! با این منطق یزید و معاویه و سران جنایتکار آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی و انگلیس خبیث و... هم بی‌گناهند چون محاکمه نشده‌اند! خود این حرف‌های دشمن‌پسند هم فتنه‌گری است.
پیش بهار
* در پاسخ به بند ششم جوابیه حزب اعتماد ملی به روزنامه کیهان باید گفت شما مدعیان دروغین اصلاحات برای پیروز شدن به رقیب خود آن هم به هر قیمت حاضر شدید با دشمنان قسم خورده امام و انقلاب همراه شوید.
0608---0918
* به روزنامه‌های زنجیره‌ای عرض می‌کنم اینقدر خود را نزد ملت با چاپ تصاویر فتنه‌گران در صفحه اول خود بی‌اعتبارتر از قبل نکنید. این مرده‌های سیاسی سران فتنه زنده نخواهند شد.
علی مرادی
* خانم ابتکار از همکاران دولت اعلام کرد پرونده بنزین پتروشیمی را بطور کامل بسته‌ایم. عرض می‌کنیم باز کردن پرونده علیه متخصصین متعهد کشورمان ممکن است بدست ایشان باشد ولی بستن آن در اختیار و صلاحیت ایشان نیست کسی که تهمت می‌زند باید شجاعت آن را داشته باشد که مجازات تهمت و افتراء خود را بپذیرد.
9020---0912
* روزنامه آفتاب یزد روز یکشنبه از قول آقای سید حسن خمینی تیتر زده بود: اگر جامعه عملی را جرم ندانست برخورد با آن نتیجه عکس می‌دهد. اولاً اگر تعیین جرم با مردم باشد پس قانونگذار و قاضی برای چیست؟ ثانیاً در جوامعی که مردم در برابر صدای عدالت‌طلبی سکوت کرده‌اند از منادی حق دفاع نمی‌کنند آیا برخورد با منادی حق کاری درست است و سکوت مردم و عدم حمایت آنان از حق مشروع می‌باشد؟
احمدزاده
* وقتی اکثر دولتمردان اجرایی کشور با مذاکره هسته‌ای و به تصور نتیجه و تفاهم با شیطان بزرگ خود را سرگرم کرده‌اند نتیجه آن می‌شود که آمریکای جنایتکار با همدستی نوکر با سابقه‌اش عربستان نفت را به زیر قیمت مصوب به فروش می‌رسانند تا ضربه دیگری بر پیکره اقتصاد کشورمان وارد نمایند. این نتیجه بی‌اعتنایی بر اجرای طرح «اقتصاد مقاومتی» است. نباید به 40 روز و چند هفته و مذاکرات 3 جانبه و چند جانبه دل بست. با واقعیات موجود دل به مردمی ببندیم که عزت و استقلال و اقتدار کشور را اهم امور می‌دانند و برای رسیدن به آن مدیران مدبر و واقع‌بین را می‌طلبند.
طالبی
* برای ما مردم ایران مسئله است که چرا آمریکایی‌ها در وین دور از مذاکرات هسته‌ای مرتب خواستار مذاکره دو طرفه با آقای ظریف وزیر خارجه کشورمان هستند. همه ملت وظیفه دارند مسائل مذاکرات هسته‌ای را رصد کرده و پیگیر موضوع باشند. تیم مذاکره کننده هم باید مردم را نسبت به آنچه در مذاکرات می‌گذرد با خبر کند.
5764---0912
* چطور ممکن است وقتی رشد نقدینگی بیش از 30 درصد است و به رقم هفتصد هزار میلیارد تومان نزدیک می‌شود، کاهش تورم را ناشی از سیاست‌های انقباضی پولی بدانیم؟ کاهش تورم صرفاً نتیجه انقباض شدید جیب مردم است. بعید نیست تورم یک رقمی هم شود. به این صورت که جیبی برای مردم نماند که بخواهند به بازار بروند. در دولت اصلاحات هم که بعد از تورم نزدیک 50 درصدی دولت سازندگی روی کار آمد، نرخ تورم رو به کاهش نهاد زیرا مردم توان خرید نداشتند.
9020---0912
* خداوکیلی آیا در خانواده اعضای دولت و معاونین آنان فرد بیکاری که چندین سال دنبال کار باشد و نتیجه نگرفته باشد وجود دارد. آیا مسئولین می‌توانند مشکلات توده مردم را درک بکنند و چاره‌اندیشی نمایند؟
0581---0916
* اختصاص یارانه به صنایع تولیدی باید نتیجه‌اش این باشد که قیمت محصولات و فرآورده‌ها بالا نرود. امیدواریم چنین چیزی در عمل اتفاق بیفتد و مردم نتیجه چنین سیاستی را در سبد زندگی خویش لمس کنند.
6263---0938
* طبق استدلال آقای علی مطهری که گفته سران فتنه چون محاکمه نشده‌اند پس بی‌گناه هستند و حصر امروز آنان برخلاف قانون است پس خروج‌کنندگان بر حکومت امیرالمومنین(ع) و قاتلین ائمه معصومین(ع) چون دادگاه رسیدگی به جرایم‌شان تشکیل نگردید مستحق مجازات نبوده‌اند! چرا به سستی استدلال‌شان فکر نمی‌کنند؟
1087---0916
* حکایت آقای علی مطهری حکایت فرزندی است که از وجود پدر هیچ نصیبی نبرده و امروز به بهانه آزاداندیشی در دام معاندین با نظام افتاده و دشمنان برای کارهای ناصواب او سوت و کف می‌زنند.
4958---0916
* روایت سفر به سرزمین شام به قلم آقای آل یمین داغ دل ما را تازه کرد. باید بگوییم باز هم مثل دوران دفاع مقدس جا ماندیم.
3889---0915
* بازنشسته سال 87 آموزش و پرورش هستم. متاسفانه هنوز مبلغ 7 میلیون از پاداش 30 سال سنوات خدمت ما را نپرداخته‌اند. در ضمن ارزش پولی 7 میلیون تومان سال 87 کجا و ارزش 7 میلیون امروز کجا؟
4104---0912
* وقتی جشن فارغ‌التحصیلی وکلا را از سیمای جمهوری تماشا کردم خجالت کشیدم. تعدادی از خانم‌هایی که در جلسه بودند حجاب درست و حسابی نداشتند. این افراد که خود را قانوندان می‌دانند توجه داشته باشند که قانونگذار عدم رعایت حجاب در مجامع عمومی را جرم می‌داند. با چنین درجه‌ای از نادیده گرفتن قانون چگونه می‌خواهند مشاور حقوقی مردم باشند؟
1382---0915
* پزشکان خانواده در نورآباد ممسنی شیراز به بیماران مراجعه‌کننده خود برگ ارجاع نمی‌دهند. سه ماه می‌شود که صاحب فرزند شده‌ایم پزشک خانواده حاضر نشده برای تست‌های اولیه ما را نزد پزشک متخصص ارجاع بدهد و در این مدت با ویزیت آزاد مشکل خود را حل کرده‌ایم. چرا؟
2069---0917
* بزرگراه نواب که شروع سامانه اتوبوس‌های تندرو می‌باشد فاقد لاین مخصوص برای اتوبوس است. همین امر باعث شده اتوبوس‌ها در ترافیک سنگین بزرگراه زمین‌گیر بشوند و نتیجه لازم از راه‌اندازی این سامانه گرفته نشود. امیدواریم رسیدگی شود.
9912---0919
* اتوبوس‌های مسیر مترو حقانی- میدان صنعت با تاخیر بسیار زیاد حرکت می‌کنند به طوری که هر روز باید با راننده درگیر بشویم. در ضمن جدایی مسافران زن و مرد در اتوبوس‌های این مسیر به دلیل بی‌توجهی برخی از رانندگان اتوبوس‌ها رعایت نمی‌شود.
5397---0933
* این همه شعار داده می‌شود که «کارها به دست مردم سپرده شود» پس چرا برای حل معضلات اجتماعی و فرهنگی مانند مفاسد اخلاقی، تظاهر به گناه، بی‌حجابی، قاچاق مواد مخدر، سرقت منازل، خودرو و امثالهم از خود مردم و در قالب تجربه نجات‌بخش «بسیج مردمی» در هر منطقه و محله استفاده نمی‌شود؟ از مسئولین انتظار می‌رود روی این پیشنهاد تامل نمایند.
صنوبری