kayhan.ir

کد خبر: ۲۷۲۴۳
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* در پاسخ حزب اعتماد ملی عرض می‌کنم کسانی می‌توانند مدعی خط امامی باشند که در پرونده عملکرد خود ذلت و تسلیم در برابر آمریکا و اذنابش نداشته باشند این مدعیان اصلاحات پرونده عملکردشان در انتخابات 88 و فتنه آمریکایی مورد قضاوت ملت به ویژه در 9 دی 88 قرار گرفت و آن خیانت بزرگ آنان به این آسانی از ذهن و فکر مردم پاک نخواهد شد.
احمد عباسی
* نشست افتضاح آمیزی که حزب اعتماد ملی برگزار کرد نشانه ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده فتنه 88 و افراد فتنه‌گر است.
8220---0912
* فتنه‌گرانی که نه تنها از کرده خود پشیمان نیستند بلکه بعد از 5 سال می‌خواهند به قدرت برگردند و با مسامحه مسئولین اجرایی جلسات شیطنت و تحریک و عوام‌فریبی و مانند آن را دنبال می‌کنند. آیا وقت آن نرسیده که محاکمه‌شان آغاز شود؟ عده‌ای از هواداران آنها هنوز خیانت فتنه‌گران را باور ندارند و جاهلانه سنگ دفاع از مظلوم‌نمایی آنها را به سینه می‌زنند. برای رضای خدا و اعاده حقوق تضییع شده ملت در فتنه 88 باید به سرعت دادگاهی برای محاکمه سران فتنه تشکیل شود.
جانباز محمدرضا فخرالساعه
* با سخنانی که آقای محمدجواد لاریجانی در برنامه دیروز امروز فردا در باره ملاقات با ضیاءالحق مطرح کردند به نظر می‌رسد حمایت از تروریست‌ها همواره جزء سیاستهای راهبردی پاکستان بوده است. لذا دولت ما در برخورد با تروریست‌های شرق در مرز این کشور نباید منتظر همکاری پاکستان باشد.
0950---0919
* در یادبود شهدای مظلوم بحرین و در حمایت از انقلاب این کشور پشتیبانی از شیعیان مظلوم عربستان به خصوص آیت الله نمر که یکی از جرم‌هایشان حمایت از ملت بحرین است در چند کلانشهر ایران عزیز میدان «مروارید» در ابعاد میدان مروارید بحرین ساخته شود.
سالمی - سنندج
* خط قرمز دشمن جهاد صنعتی و عمرانی در کشور است. آرزوی دشمن هم این است که ما نیز مثل عربستان نفت بفروشیم و غرب کالا برای ما ارسال کند در این حالت تحریم هم برداشته می‌شود و با این سیاست کشورمان به یک کشور ذلیل و وابسته تبدیل خواهد شد.
8580---0912
* ما ملت ایران پیشرفت‌های خود مثل فن‌آوری هسته‌ای، سلول‌های بنیادی و... را با مقاومت و ایستادگی به دست آورده‌ایم. واقعا خسارت بار است که به خاطر اشتباه محاسباتی دستگاه دیپلماسی کشور خدای ناکرده آنها را از دست بدهیم. تجربه ثابت کرده هرجا که کوتاه آمدیم دشمنان جسورتر شده پا جلوتر گذاشته‌اند.
4073---0910
* از همان ابتدای مذاکرات هسته‌ای رهبر معظم انقلاب فرمودند به غربی‌ها خوشبین نیستند حالا بعد از این همه اتلاف وقت و انرژی دیپلماسی کشورمان مشخص شد نتیجه پایان مذاکرات برد برد نخواهد بود بلکه شاید «برد-خورد» عبارت درست‌تری باشد!
0726---0918
* اگر برخی مسئولین اجرایی نصف انرژی خود را که صرف تقابل با منتقدان خود کردند برای حل مشکلات جامعه به کار می‌بردند بسیاری از گرفتاری‌های مردم حل می‌شد.
ارژنگی
* چرا افرادی که منتقد آمار دولت قبل بودند اکنون به ارائه آماری می‌پردازند که با نظر مردم و کارشناسان تفاوت اساسی دارد و به مردم هم توصیه می‌کنند این آمارهای عجیب و غریب را بپذیرند!
3104---0912
* کشورهای غربی به ویژه آمریکا برای ایجاد داعش و دیگر گروهک‌های تروریستی هزینه کردند بنابراین  اکنون هم نه برای از بین بردن داعش، بلکه برای از بین بردن اسلام واقعی وارد عمل شده‌اند. لذا بر همه مسلمانان جهان واجب است که تا ذلت بر آنها مستولی نشده از نهضت عاشورای حسینی الهام گرفته و با تمام وجود خود را برای از بین بردن این جرثومه‌ها آماده کنند.
سرابی
* انتظار می‌رود ملت ترکیه نگذارند عزت و کرامت آنها بیش از این زیر پای نوکری و زیاده‌خواهی دولتمردان آنها له شود. متاسفانه دولت ترکیه مجری بی‌چون و چرای سیاست‌های استکبار شده است.
نجفی - قشم
*‌ از معاون راهبردی رئیس‌جمهور درخواست می‌شود وضعیت کسانی را که در سال 91 در آزمون استخدامی استانداری‌ها پذیرفته شده ولی تا به حال به‌کارگیری نشده‌اند، روشن نمایند. قریب به 2 سال است که سیر مراحل جذب و گزینش طی شده و حتی محل کار آنها مشخص شده است ولی از به‌کارگیری آنها طفره می‌روند.
موسوی از تبریز
* در تاریخ 93/7/22 با قطار ساعت 19/15 از مشهد مقدس عازم تهران بودم فیلمی به نام «هم‌خانه» در همان ابتدای سوار شدن مسافرین در حال پخش بود. متاسفانه در این فیلم از اعتیاد و معتاد شدن قبح‌زدایی شده بود. وقتی اعتراض کردیم گفتند که طبق مجوز شرکت رجا این فیلم پخش می‌شود.
احمدزاده
* یک معلم غیراستخدامی پیش‌دبستانی هستم و افتخارم این است که طی چندین سال به کار آموزش پاک‌ترین آفریده‌های خداوند مشغولم. ولی جای تاسف دارد که امروز و در این دولت بر سر راه استخدام ما که قانون آن در دولت قبل به تصویب رسیده سنگ‌اندازی می‌شود.
9192---0935
* با شروع به کار دولت تدبیر و امید معلولان به ویژه کارکنان دولت امیدوار به اجرای قانون جامع حمایت از معلولان شدند اما متاسفانه با گذشت بیش از یک سال از شروع به کار دولت یازدهم هیچ خبری نیست. از دولت محترم انتظار می‌رود فکری به حال ما کند.
3825---0915
* متاسفانه سازمان شهرسازی و معماری شهرداری همدان برای منازل شمالی طوری پروانه ساختمان صادر می‌کند که «نورگیرها - پاسیو» تا سقف پشت‌بام تا آخرین طبقه بایستی دیوارکشی شود. با این کار ساختمانها و واحدهای زیری از نور روشنایی بی‌بهره و با انواع میکروبها و باکتری‌ها و... مواجه می‌شوند. با توجه به هزینه‌های سنگین ساختمان برای مالکین انتظار می‌رود مسئولین امر ضمن بالا بردن کیفیت و بهره‌وری ساختمان‌ها از رکود بیشتر مسکن به خصوص در خانه‌های شمالی جلوگیری و نیمی از جمعیت آپارتمان‌نشینان را از نور و روشنایی محروم ننمایند.
عین‌ا... رضائیان قراگوزلو
* به رغم اعلام رسمی تعطیلی مطب در سال 92 و ثبت آن، تاکنون هیچ اقدامی برای بستن پرونده مالی بنده نشده است و کماکان پیامک‌هایی تحت عنوان تحویل صورت معاملات  فصلی و... برایم ارسال می‌شود. گویا ما مودی مادام‌العمر هستیم. شکایت به سایت سازمان هم 2 ماه است بی‌نتیجه بوده از دادستان انتظامی مالیاتی درخواست رسیدگی دارم.
4576---0912
* چرا تابلوی تاکسی‌های خطی در میدان شمشیری برای خلیج‌فارس فقط خیابان خلیج درج شده است؟ لازم است نسبت به اصلاح آن به «خلیج‌فارس» اقدام شود.
تفرشی
* چرا مسئولان نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی فکری به حال جمع کردن مینی‌بوس‌های دودزا و قدیمی و از رده خارج نمی‌کنند اکثر این مینی‌بوس‌ها و اتوبوسها در اختیار مراکز و سازمانهای دولتی است.
5290---0919
* خانه‌های قدیمی و خشتی روستاهای کشورمان به همراه کوچه باغ‌ها زیبایی و جذابیت‌های خاصی دارند که می‌تواند بهانه بسیار خوبی برای جذب توریست و محلی برای درآمدزایی باشد. مشروط به اینکه مسئولین کشور به موضوع اهمیت داده و برای اجرایی شدن طرح سرمایه‌گذاری نمایند.
2773---0913
* هرچه برای تهران و گسترش مراکز تفریحی آن هزینه کنند روستاهای کشور خالی از سکنه می‌شوند. مهاجرت روزافزون به کلان‌شهرهایی مثل پایتخت نتیجه این‌گونه سیاست‌های غلط می‌باشد.
7699---091‍3