kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۳۷۳
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۷
سردار فضلی:

بازسازی 32 عملیات دوران دفاع مقدس به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به هفته دفاع مقدس از بازسازی ۳۲ عملیات دوران دفاع مقدس در ۳۲ سپاه استانی و رزمایش عشایر و اقوام ایران اسلامی خبر داد .


سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، پیرامون برنامه‌های بسیج و سپاه در هفته دفاع مقدس به سخنرانی پرداخت.
وی با بیان اینکه امسال در هفته دفاع مقدس برنامه‌های اثر‌گذار روحانی و معنوی و بازشماری قطعاتی از 8 سال دفاع مقدس را خواهیم داشت گفت: امسال پنجمین سال از بازسازی 32 عملیات دفاع مقدس است که هر استان یک عملیات را به صورت موضوعی و محوری دنبال می‌کند و در حقیقت برنامه بازسازی 32 عملیات دوران دفاع مقدس در 32 سپاه استانی در دستور کار ما قرار دارد که بخش میدانی آن به صورت نمایش رزمی و میدانی به استحضار مردم خواهد رسید.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تصریح کرد: امسال در بیست و ششم و بیست و هفتم شهریورماه رزمایش عشایر و اقوام ایران اسلامی را برای اولین بار در استان کرمانشاه خواهیم داشت و همچنین در 31 شهریورماه نیز همانند سال‌های گذشته رژه نیروهای مسلح را خواهیم داشت..
به گزارش فارس وی تاکید کرد : امسال پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و کتاب‌های تقریظی فرمانده معظم کل قوا در باغ‌موزه کتاب مقدس برگزار خواهد شد.