kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۷۳۳
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۶

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 33916546 تمام ساعات شبانه‌روز


* شکرگزار سلامتی به دست آمده امام خامنه‌ای رهبر عزیز انقلاب هستیم. امیدواریم معظم‌له همیشه در ضمانت کامل آقا امام رضا(ع) و تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) برای سرپرستی امت مسلمان و حفظ عظمت اسلام سالم و پایدار باشند.
گل‌محمد نورایی
* در فتنه سال 88 اگر عنایت حضرت حق به این کشور و ملت نبود و اگر از مدیریت هوشمندانه رهبر دلسوز و بابصیرت خود برخوردار نبودیم با هجمه سنگینی که بیگانگان با کمک عوامل داخلی خود وارد کردند چه بسا نظام آسیب بزرگی می‌دید. به شکرانه برقراری نظام جمهوری اسلامی و نعمت بزرگ رهبری که خداوند به ما بخشیده از درگاه الهی خواستاریم که رهبر و ملت ما را برای همیشه در زیر سایه آقا امام‌ زمان(عج) محفوظ بدارد و شر منافقین و اشرار داخلی و خارجی را به خودشان برگرداند.
شیخی از آران و بیدگل
* ویرانی‌های بی‌حد و حساب باقیمانده از جنگ غزه نشان داد که آسمان این شهر بیش از این نباید بی‌دفاع بماند. آیا زمان آن نرسیده که کشورهای دوست به مردم غزه کمک کنند که  پدافندی داشته باشند تا حداقل بالگردهای مهاجم صهیونیست‌ها را سرنگون کنند و مردم در مقابل حملات هوایی این طور بی‌دفاع نباشند. این کار دیر یا زود باید انجام شود.
7806---0915
* اگر ما هم با این همه وسعت سرزمین و امکاناتی که از آنها بهره‌مند هستیم و با پیشرفت‌هایی که در توان دفاعی داشته‌ایم به اندازه مردم صبور غزه مقاومت کنیم موضوع مذاکرات ژنو محلی از اعراب نخواهد داشت. مهم مقاومت و ایستادگی در مقابل زیاده‌طلبی و زورگویی دشمنان است که کار را پیش می‌برد.
2899---0913
* نفوذ دادن داعش در کشورهای اسلامی توسط آمریکا و اروپا همانند رژیم جعلی اسرائیل زنگ خطری در کل منطقه و جهان است. لذا تا دیر نشده باید از ریشه خشک شود.
7585---0937
* به نظر می‌رسد موضوع سر بریدن خبرنگار آمریکا توسط داعش بازی جدید دشمنان برای اشغال مجدد کشور عراق و نیز حضور نظامی در سوریه باشد. داعشی‌ها بدون اشاره اربابان خود کاری نمی‌کنند.
2644---0916
* در مورد کمک‌های مردمی برای ساخت فیلم و سریال حضرت موسی به کارگردانی هنرمند متعهد کشورمان آقای سلحشور آیا شماره حساب اعلام شده‌ای وجود دارد که ما هم در این کار سهیم بشویم. به خاطر دغدغه‌های دینی و علاقه‌ای که به آثار مذهبی ماندگار دارم می‌خواهم برای ساخت این سریال مذهبی کمک مالی بکنم.
رضائیان
کیهان: آقای سلحشور برای این منظور شماره کارت6037991899516383  به نام موسسه فرهنگی و هنری تبیان را اعلام کرده است.
* بنده حسین غفوری پدر شادروان سعید غفوری هستم. فرزندم در اثر تصادف دچار مرگ مغزی شد و توانستیم اعضای او را به افراد نیازمند هدیه کنیم. به همین سبب، ما را برای  مراسمی  در برج میلاد دعوت کرده بودند. متاسفانه در این مراسم، فسق و گناه دیده می‌شد. برای رضای خدا این درد دل ما را چاپ کنید.
1132---0919
* روزی‌نامه‌های زنجیره‌ای که تلاش می‌کنند موضوع فتنه و فتنه‌گران را از اذهان مردم جامعه پاک کنند کور خوانده‌اند. ما مردم صبرمان زیاد است اما به موقع، اگر لازم باشد مثل حماسه 9 دی سال 88 طوفان به پا خواهیم کرد.
2815---0937
* از نزدیک با خیلی از بازیگران و کارگردانان سینما و تئاتر آشنا هستم و از گذشته تاریک قبل از انقلاب آنها خبر دارم. بی‌جهت نیست که بعضی از این افراد به خاطر آثار سیاهشان در خارج از کشور از سوی بیگانگان با هدف خاص مورد تشویق قرار می‌گیرند. کسانی که با این جماعت آشنایی داشته‌اند از ابتدا مخالف میدان دادن به آنان بوده‌اند.
رمضانی
* خانم کارگردانی که به سفارش خارجی‌ها فیلم بر ضد کشور و هم‌وطنان خودش می‌سازد و از دست آنان جایزه می‌گیرد ابتدا باید از گذشته سیاه خودش  فیلم بسازد و نمایش بدهد تا مردم ماهیت او را بیشتر بشناسند.
6858---0919
* از وقتی که با بحران کم‌آبی در کشور مواجه شده‌ایم نگاه و توجه‌ام به این نعمت خداوند عوض شده و از اینکه در بعضی اماکن توسط بعضی افراد در مصرف آب اسراف می‌شود متاسف می‌شوم. بابت کفران نعمتی که در جامعه شاهدش هستیم باید شبانه‌روز از پیشگاه خداوند عذر بخواهیم.
7306---0910
* پس چرا کلید آقای رئیس‌جمهور در رابطه با تورم و گرانی مثل نرخ بالای اجاره مسکن، شهریه سرسام‌آور دانشجویان دانشگاه آزاد و قیمت رو به افزایش خدمات علی‌رغم گذشت یک سال از عمر دولت کارگشا نشد؟ با آمدن این دولت امیدوار بودیم روزنه‌هایی دیده شود ولی این‌طور نشد.
کاظم رنجدیده
* از یک ماه قبل تا الان خط تلفن منزل ما واقع در محله نوبنیاد تهران قطع است. بعد از چندین بار تماس تلفنی و یک بار مراجعه به مرکز مخابرات شهید لطیفی هنوز برای وصل خط تلفن اقدام نکرده‌اند. چرا؟
9021---0912
* دو سال است که ساختمان اداره آموزش و پرورش منطقه 10 تهران واقع در بزرگراه نواب خیابان شهید محبوب برای بازسازی تخریب شده و رها گردیده است. در حال حاضر مکان فوق محل تجمع حیوانات موذی شده و همسایگان به زحمت افتاده‌اند.
4652---0912
* عده‌ای از شهروندان بی‌توجه به حقوق شهروندی شب هنگام در طول جاده بازسازی شده در شمال شرق تهران اقدام به تخلیه نخاله ساختمانی می‌کنند. در حال حاضر این جاده هم چهره زشتی پیدا کرده و هم در حال مسدود شدن می‌باشد. مسئولین شهرداری منطقه کاری بکنند.
1836---0938
* در هر قبض گازی که به در منازل مشترکین ارسال می‌شود 11 تا 12 هزار تومان مربوط به عوارض گازرسانی بوده و 8 تا 9 هزار تومان برای مالیات بر ارزش افزوده تعیین و دریافت می‌گردد. وقتی گازکشی منزل قدیمی ما مربوط به 30 سال گذشته است عوارض گازرسانی چه معنا و مفهومی دارد؟ تا چند سال می‌خواهند عوارض گازرسانی از مشترکین دریافت کنند؟ بالاخره باید سقفی داشته باشد.
9654---0937
* در قبوض جدید آب مبلغی برای توسعه آب روستایی از ما دریافت می‌کنند. لطفا درباره این دریافت توضیح دهند.
فواد کاسب
 پاسخ بیمارستان فوق‌تخصصی میلاد
پیرو درج مطلبی در خصوص نوبت‌دهی بیمارستان میلاد در مورخ 8/6/93 به اطلاع‌ می‌رساند: نوبت‌دهی بیمارستان میلاد به روش‌های تلفنی (84090)، پیگیری درمان (برای افراد دارای سابقه درمان)، اینترنتی، ارجاع از مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی و ستاد توزیع بیماران شهرستانی صورت می‌پذیرد ضمن این که حداکثر 10 درصد از ظرفیت پذیرش از طریق اینترنت نوبت‌دهی می‌شود.