kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۲۵۸
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۴
بروجردی در واکنش به تحریم‌های جدید:

آمریکا غیرقابل اعتماد بودنش را بیش از پیش ثابت کرد

رئيس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به وضع تحریم‌های جدید تاکید کرد: دولت آمریکا غیرقابل اعتماد بودنش را بیش از گذشته به ملت ایران ثابت کرد.


علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعمال تحریم‌های جدید از سوی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: این‌گونه رفتارهای دوگانه از مقامات آمریکایی در قبال جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه دور از ذهن نیست و به طور قطع مسئولان دستگاه سیاست خارجی ما نیز با هوشیاری کامل به این مسئله واقف هستند. وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره فرموده‌اند که آمریکا قابل اعتماد نیست، افزود: آمریکا با اعمال تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران، پس از توافق ژنو، بی‌اعتمادی‌اش را بیش از گذشته به ملت ایران ثابت کرد و نشان داد که این کشور همچنان خوی استکباری دارد و زیر بار هیچ توافقی نمی‌رود.
به گزارش تسنیم، بروجردی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران در راستای توافق ژنو هرگونه اقدامات اعتمادساز را انجام داده، اما همواره از سوی غرب و به خصوص مقامات آمریکایی مورد تهدید و تحریم قرار گرفته است که این اقدامات دوگانه با روح توافق ژنو سازگار نیست.