kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۶۴۸
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۵

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز

* استیضاح وزیر علوم حق قانونی مجلس است. این همه هیاهو و هوچی‌گری برای چیست؟ شاید هم بابت این استیضاح منافع خیلی‌ها در دانشگاه به خطر می‌افتد که با تمام قوا در برابر آن مقاومت نشان می‌دهند.
یک شهروند
* دولتیان با ادبیاتی سخن می‌گویند که رقبای خود را به خاطر آن ادبیات متهم می‌کردند. نمایندگان را تهدید و تحت فشار قرار می‌دهند و گویا بدشان نمی‌آیند حامیان خود را دوباره به کف خیابان بکشانند. مگر استیضاح حق مجلس نیست؟ چرا آقایان بعد از یک سال به ارائه کارنامه خود نمی‌پردازند و دائم در هر فرصتی به تخریب دیگران و گذشتگان مبادرت می‌ورزند؟
خانم کدخدایی
* استیضاح وزیر علوم حق مجلس است چرا اطرافیان آقای روحانی خود را مافوق قانون قلمداد می‌کنند و به جنجال‌آفرینی و هوچی‌گری روی آورده‌اند. وزیر علوم باید علت همدستی و انتصاب فتنه‌گران را به ملت توضیح دهد.
5589---0914
* عوامل نفوذی در دولت آقای روحانی با استفاده حداکثری از وزیر علوم، ایشان را به عنوان نیروی انتحاری برای پیش بردن برنامه خود یعنی کنار زدن نیروهای متعهد و متخصص به کار گرفتند. امروز هم اگر او توسط نمایندگان مجلس کنار گذاشته شود برای آنها مهم نیست. خسارت دنیا و آخرت برای وزیر علوم است که هیزم آتش دیگران شد و آخرت خویش را برای دنیای یک عده فروخت.
2673---0912
* مخالفت مردم آمریکا با سیاست نژادپرستانه دولتمردان علاوه بر شهر فرگوسن به دیگر ایالات آمریکا نیز کشیده شده و می‌توان گفت جنبش وال استریت دیگری شکل گرفته و خبرها از اوج سرکوب مردم توسط پلیس و نظامیانی که فراخوانده شده‌اند حکایت دارد. حالا حقوق بشر و سازمان‌های بشردوستانه کجای کارند و چه کسی احقاق حقوق شهروندان آمریکایی را می‌کند؟ حال اگر مخالفین حاضر در میدان مسلح به انواع تجهیزات نظامی شوند می‌بینند چه بر سر آمریکا و استکبار خواهد آمد و معنی کاری را که آمریکای جنایتکار در خاورمیانه به آتش کشیدن برخی از کشورهای این منطقه انجام می‌دهد، می‌بینند.
طالعی
* بنده یک جانباز 45 درصد هستم. مدت 59 ماه در جبهه حضور داشته و 61 ماه هم در اسارت صدام بوده‌ام. یعنی سوابق گذشته‌ام نشان می‌دهد که اهل حضور در صحنه‌های پرخطر جهاد هستم. چرا آقای رئیس‌جمهور امثال ما جبهه رفته‌ها را به خاطر اینکه به عملکرد ایشان نقد داریم بزدل و ترسو خطاب کرد؟
9745---0913
* اثبات بی‌حاصل بودن مذاکرات هسته‌ای کشورمان توسط دولت یازدهم آن هم در آستانه یک ساله شدن دوره ریاست جمهوری آقای روحانی معنا و مفهوم خاصی دارد که باید روی آن دقت بشود.
3104---0912
* با توجه به جنجال چند روز گذشته مطبوعات و تعزیرات در مورد برخورد با دلالان میوه و اعلام مسئولین امر مبنی بر برخورد با آنها و کوتاه کردن دست دلالان، پس چرا قیمت میوه در سطح شهر تهران هیچ تغییری نکرد؟
صبوری- بازنشسته
* آیا این حاشیه‌سازی‌ها برای فرار از پاسخگویی و لاپوشانی ناتوانی در انجام وعده‌های انتخاباتی نیست؟
8112---0911
* همین فرهنگ عاشورایی برخاسته از جلسات عزاداری سیدالشهدا(ع) است که انقلاب اسلامی را علی‌رغم مخالفت و دشمنی دو ابرقدرت جهان به پیروزی رساند. همین فرهنگ بود که توانستیم در جنگ نابرابر با عراق پیروز بشویم و باز همین فرهنگ عاشورا بساط فتنه و فتنه‌گری سال 88 را جمع کرد.
9689---0935
* اهانت اصلاح‌طلبان به فرهنگ عاشورا به خاطر شکستی است که از این فرهنگ خورده‌اند. تا فرهنگ عاشورا زنده است این افراد جایی در دل ملت ندارند.
2893---0915- 3104---0912  و چند پیام کوتاه مشابه
* سه ماه از سیل شمال کشور که خسارت‌های زیادی به جای گذاشت می‌گذرد. نه پل قدیمی شهر ترمیم شده و نه از احداث بلوار خبری وجود دارد. فقط مقداری خاک در محل ریخته‌اند و پروژه را رها ساخته‌اند.
0711---0919
* قبض گاز از سال گذشته تاکنون در این فصل بیش از 70 درصد افزایش یافته است. از مسئولان تقاضا داریم در این مورد پاسخگو باشند.
فواد کاسب
* چرا نظارتی بر شبکه‌های اجتماعی نیست که هر کس در هر سنی به مقدسات توهین کند و مطالب ضد اخلاقی را ترویج کند این وضعیت مسنجرهایی مثل لاین، واتس‌اپ، وایبر و... به چشم می‌خورد. خود من با همسرم به خاطر همین شبکه‌ها مشکل پیدا کردم.
5356---0939
* مدت یک ماه می‌شود که برق روشنایی انتهای بلوار نیلوفر در شهر جدید اندیشه فاز2 خاموش است و ساکنین برای تردد در شب هنگام مشکل پیدا کرده‌اند. هر چه با اداره برق منطقه تماس می‌گیریم ترتیب اثر نمی‌دهند. چرا؟
حاجیلو
* مدیر یکی از مدارس نمونه دولتی راهنمایی در جنوب تهران ثبت‌نام فرزندم را مشروط به تحویل نامه از سوی مسئولین بالای وزارتخانه کرده است. مجبور شدم مراحل و سیر اداری این نامه‌نگاری را طی بکنم. حال که نوبت به توافق مسئول مربوطه در منطقه رسیده لج کرده و سنگ‌اندازی می‌کند. در حالی که همین مراحل برای بعضی از ما بهتران طی شده و مشکل ثبت‌نام فرزندان آنها حل گردیده است. آیا چون کارگر یک موسسه در تهران هستم و پست و مسئولیت بالایی در کشور ندارم باید از این حق محروم باشم.
اولیای یکی از دانش‌آموزان
* بدحجابی و بعضا بی‌حجابی کامل در بعضی از مناطق ساحل شمالی کشور دیده می‌شود. مسئولین استان‌های ساحلی به چه کاری مشغول شده‌اند که این صحنه‌های شرم‌آور را بی‌اهمیت تصور می‌کنند؟
8894---0911
* آقای روحانی به جای توهین به این و آن، دولت خود را پای کار حل مشکلات مردم بیاورد. معنا ندارد که در شهرستان بندرعباس با اعلام باز شدن سایت فروش بلیت قطار آژانس فروش بلیت شهر در همان شروع کار اول صبح جواب بدهد تمام شده است.
0897---0917
* عبور ازعرض خیابان در سه راه شهدا و چهارراه وحدت در شهرستان بابل خطرناک شده و نیاز به نصب سرعت‌گیر دارد. امیدواریم مسئولین امر احساس مسئولیت کرده مشکل را حل بکنند.
9513---0912
* از وزیر کار می‌خواهم اعلام کند که کارگران شرکتی، کی قراردادی می‌شوند؟
4020---0916
* اهل درگز هستیم. هفت هزار تن سیب لبنانی درجه یک داریم که دلالان از ما کیلویی پانصد تومان می‌خرند و چک 6 ماهه می‌دهند. آیا فریادرسی نیست که به داد ما برسد؟
رجبی میانکوه درگز
* چرا قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری که 7 سال پیش به تصویب مجلس رسیده همچنان در بایگانی است و اجرا نمی‌شود؟ از دستگاه‌های ذیربط انتظار اجرای آن را دارم.
4100---0918
* آسفالت جاده تهران- شریف‌آباد بسیار پردست‌انداز و خراب است. از مسئولین تقاضای رسیدگی دارم.
9995---0939
* پیاده‌رو خیابان 15 خرداد شرقی تبدیل به جایگاه دستفروش‌ها شده است. آدم فکر می‌کند که با ماموران و ناظرین زد و بند کرده‌اند.
1607---0918