kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۱۷۶
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۵

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 33916546 تمام ساعات شبانه‌روز سامانه پیام کوتاه 30002323




* کسی که اوباما رئيس‌‌جمهور جنایتکار آمریکا را فردی با ادب می‌خواند باید هم با هم‌وطنان منتقد خود با ادبیات زننده و نامهربان صحبت کند و آنها را به جهنم حوالت دهد. این لحن عصبانی برای کسی که خود را رئيس‌جمهور همه مردم می‌داند مناسب نیست و حتما باید اصلاح شود.
2360---0935 و 6877---0915 و 7977---0912
*واقعا جای بسی‌تاسف است و دل انسان به درد می‌آید وقتی رئيس‌جمهور شریک جرم قتل  هزاران انسان بی‌گناه یعنی اوبامای جنایتکار را مؤدب می‌داند و درعین حال میلیون‌ها ایرانی مخالف و منتقد خود را بزدل و ترسو می‌نامد و به جهنم رهنمون می‌کند! بعد هم که این رفتار اشتباه را توجیه می‌کنند. به قول معروف «هزار توجیه برای یک کار غلط می‌شود هزار و یک غلط»
9020---0912 و 0530---0912
*ما در جواب توهین‌های آقای رئيس‌جمهور عرض می‌کنیم به جهنم که آمریکا این شیطان بزرگ با ما قطع رابطه کرده است.
1753---0911
*چون آقای رئيس‌جمهور حقوقدان هستند لطف کنند مبنای حقوقی کاربرد نوع ادبیات اخیر خود را در جایگاه ریاست جمهوری بیان کنند به کارگیری این ادبیات با گذشت یک سال از ریاست‌جمهوری انسان را برای ادبیات پایان دوره چهارساله ایشان واقعا نگران می‌کند!
8734---0911 و 5729---0936
*اگر صدا و سیما برنامه‌ای ترتیب می‌داد که موضوع مذاکرات هسته‌ای توسط موافقین و منتقدین به بحث گذاشته می‌شد امروز شاهد بکار بردن ادبیات تند و نامناسب توسط شخص رئيس‌جمهور محترم نبودیم.
5257---0912
*متاسفانه دولت محترم و برخی از مشاوران حاشیه‌ساز آن با رویکرد سیاسی و جناحی و با  ادبیات توهین‌آمیز علیه منتقدان دلسوز صحبت می‌کنند و احساس می‌شود تعریف دولت محترم از منتقدان این است که با نقدهای خنثی و یک طرفه از عملکرد دولت بیشتر تعریف و تمجید نمایند و از نقاط ضعف آن به سادگی عبور کنند. در نهایت سیاه‌نمایی و تخریب عملکرد دولت قبل از سوی دولت اعتدال از تریبون عمومی برای مردم شکل بی‌مزه و خسته‌کننده‌ای پیدا کرده است.
علی‌نژاد از قائم‌شهر
*با توجه به ادبیات جدیدی که از رئيس‌جمهور کشورمان وارد عرصه مطبوعات شد به جهنم، به درک، بزدل، بیسواد، دنیا ندیده، بی‌شناسنامه و...) از شورای محترم نگهبان می‌خواهم در فرآیند تایید صلاحیت یک سال برای کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری کلاس آداب سخن گفتن بگذارند و پس از یک سال آزمون بگیرد و پس از قبولی و سپردن تعهد اجازه ورود به عرصه انتخابات بدهد. از روز دوشنبه متاسفانه وقت خود را برای گوش دادن به این سخنان صرف کردم اعصاب خود و خانواده‌ام به هم ریخته است. این چه ادبیاتی است که یک روحانی و دوم شخص کشور برای منتقدین به کار می‌گیرد که معاون ایشان در جلسه غیرعلنی به توجیه رفتارشان بپردازد؟ آش آن قدر شور شد که صدای اصلاح‌طلبان هم درآمد.
علوی و 2770---0912
*رئيس‌جمهور محترم اگر سفرهای استانی به مناطق خوش آب‌وهوا را در تابستان‌ها و سفر به استان‌های گرم را در زمستان قرار دهند به درستی نخواهند توانست مسائل این مناطق را درک کنند و مشکلات را دریابند.
7704---0913
*از رئيس‌جمهور انتظار می‌رود همان طوری که در برابر دشمنان با لبخند و تبسم روبه‌رو می‌شوند در برابر مخالفان خود نیز قدری تبسم داشته باشند و از ادبیات خشن استفاده نکنند. با توجه به اینکه در کسوت روحانیت هم هستند. انتظار عمل به آیه آخر سوره مبارکه فتح را داریم که کسانی که با حضرت رسول اکرم(ص) هستند «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» هستند.
قاضی
*لوازم‌التحریر ایرانی- اسلامی را باید هرچه زودتر وارد بازار بکنند اگر این کار دیر صورت بگیرد عده‌ای با تصاویر خارجی بازار را اشباع می‌کنند.
6333---0911
* مسئولین محترم راه‌آهن تهران به علت تأخیر یک و نیم ساعته قطار سریع‌السیر یزد- تهران در روز جمعه 93/5/17 علاوه بر عذرخواهی از مسافران نصف مبلغ بلیط را عودت دادند تا جبران گردد که باید از این اقدام تشکر نمود. ضمناً به جاست ریل حمل مسافر و بار به جای پله‌های تهران همانند یزد تعبیه گردد چرا که اکثر مسافران برای تردد از پله‌ها مشکل دارند.
محمودی
* از آنجا که مبتلا به بیماری کلیه و قلب هستم مرتب باید آزمایش بدهم و دارو مصرف بکنم با اطلاع دقیق عرض می‌کنم که هر از چند وقت قیمت انواع آزمایش و نرخ دارو افزایش پیدا می‌کند. چرا مسئولین صحبت از کنترل قیمت اجناس می‌کنند. درحالی که خلاف آن در جامعه دیده می‌شود.
ناظم‌زاده
* شهر سیروان در سال91 به شهرستان تبدیل شده است ولی از آن زمان تاکنون هیچ یک از ادارات آن راه‌اندازی نشده است و مردم مجبورند برای کوچک‌ترین کار اداری به سرابله مراجعه کنند این مسئله برای مردم مشکل‌ساز شده از مسئولان استانداری ایلام تقاضا داریم به این وضعیت رسیدگی نمایند.
یکی از شهروندان
* از مسئولین شهرداری ناحیه دو شهرری سؤال می‌کنم آیا صدور مجوز حفاری فاضلاب باید دو هفته طول بکشد.
9359---0937
* ایستگاه‌های خط 3 مترو پله‌برقی ندارد و برای افراد بیمار و سالمند ایجاد مشکل کرده است. لطفاً به این وضعیت رسیدگی شود.
یک شهروند تهرانی
* مطالبات بازنشستگان سال88 آموزش ‌و پرورش براساس تطبیق احکام با قانون مدیریت خدمات کشوری تاکنون پرداخت نگردیده است. از مسئولین امر تقاضا داریم مساعدت داشته باشند و بعد از گذشت چند سال این مشکل ما را حل بکنند.
1852---0913
* حذف تقاطع در بزرگراه‌های بسیج، بعثت و خاوران و عدم پیش‌بینی دور برگردان در این معابر موجب طی مسافت‌های طولانی و افزایش مصرف سوخت همراه با آلودگی هوا و حجم سنگین ترافیک شهر شده و می‌شود. متولیان امور شهر با احتساب هزینه‌های گزاف به وجود آمده می‌توانند این مشکل و معضل را به راحتی حل بکنند.
8949---0912
* مدت 5 ماه از تحویل یک دستگاه پژو پارس بنده می‌گذرد از این مدت 4 ماه پیگیر رفع نقص به علت بی‌کیفیتی خودرو خریداری شده هستم ولی هیچ کس پاسخگو نیست. خیلی راحت حقوق مشتریان زیر پا گذاشته می‌شود.
8897---0912
* وقتی از سیمای جمهوری اسلامی ایران گریه مظلومانه یکی از خانم‌های نماینده مجلس عراق از ظلم و جنایت گروهک تکفیری صهیونیستی داعش را تماشا کردم از عمق جان غصه‌دار شدم. نوع پوشش این خانم نشان می‌داد که مسلمان هم نیست ولی برای ما مسلمانان ظلم به یک فرد هرچند مسلمان هم نباشد اندوه‌زاست آن قدر که امیرالمؤمنین(ع) فرمود اگر کسی از این غصه بمیرد حق دارد.
گل‌محمد نورایی
*خبرنگار شبکه خبر از دبیر انجمن خودروسازان سوال کرده بود آیا اتومبیل پراید سوار شده یا خیر ایشان برآشفته شده و مصاحبه را قطع کرد عرض می‌کنم اگر کیفیت این اتومبیل تا این حد خراب است پس چرا تولید می‌کنند؟
6091---0915
پاسخ شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه به تاریخ 1393/4/22، با عنوان «سیستم اتوبوس‌های تندرو پارک‌وی - راه‌آهن به شدت وقت مسافران را هدر می‌دهد، مسئولین امر این مسیر را به شکل مسیر پارک‌وی ترمینال جنوب سامان بدهند» به آگاهی می‌رساند: عملکرد کلیه رانندگان از طریق عوامل گشت مستقر در طول مسیر، مدیریت ناوگان اتوبوسرانی GPS و سایت نظارت تصویری به صورت مستمر نظارت می‌گردد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با راننده مورد نظر طبق مقرارت رفتار میگردد. لازم به ذکر است یکی از مشکلات اساسی خط مذکور استفاده از کارتخوان‌های نصب شده در داخل اتوبوس‌ است که برابر برنامه‌ریزی‌ بعمل آمده به زودی دستگاه‌های کارت‌خوان در داخل ایستگاهها نصب و بدین ترتیب در زمان مفید حرکتی اتوبوسها صرفه‌جویی و تسریع خواهد شد.