kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۸۲۲
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵
طی نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور

3000 گروه جهادی: می‌خواهیم غزه را بسازیم

3 هزار گروه جهادی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور تاکید کردند: از مسئولین می‌خواهیم مقدمات عزیمت گروه‌های جهادی برای بازسازی غزه مظلوم را فراهم کنند.


در بخشی از این نامه آمده است، پیروزی‌های مقاومت درجنگ‌های 33 روزه، 22 روزه و 8 روزه و همچنین شکست رژیم‌ کودک‌کش در جنگ 30 روزه اخیر از یک سو نمایانگر ضعف و عجز رژیم تا دندان مسلح صهیونیست و از سوی دیگر بیانگر توان مقاومت اسلامی است.
در ادامه خاطرنشان شده است: غزه امروز صحنه رسوایی سه جریان منفور در میان ملت‌هاست؛ خشم عبری، سکوت غربی و خیانت عربی سه ضلع مثلث شوم فتنه صهیونیستی است.
به گزارش فارس در بخش پایانی این نامه تاکید شده است اینک که ظالمان و ستمگران دوباره علم فتنه برداشته و با دشنه‌های زهرآلودشان به جان کودکان مظلوم غزه و فلسطین افتاده و خانه و سرپناهشان را ویران نموده‌اند ضمن همدردی با همه مظلومان عالم به ویژه ستمدیدگان فلسطین و کودکان مظلوم غزه اعلام می‌داریم که ما فرزندان ایران اسلامی در قالب گروه‌های جهادی به منظور کمک به بازسازی همراه و همدل با جوانان فلسطینی آماده خدمت‌رسانی به مردم شریف غزه بوده و در صورت مساعد بودن شرایط، آماده عزیمت به هر نقطه از عالم که فریاد یاللمسلمین... شنیده می‌شود هستیم.
 و از مسئولین می‌خواهیم مقدمات عزیمت گروه‌های جهادی برای بازسازی غزه مظلوم را فراهم نمایند.