kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۹۲۵۱
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸

کشف10 تن مواد اولیه شوینده قاچاق در زنجان



سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: ۱۰ تن مواد اولیه شوینده قاچاق از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان کشف و ضبط شد.
سرهنگ یوسف اسماعیل‌زاده، افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در مسیر ارتباطی زنجان - قزوین، به یک دستگاه کامیون حامل بار مظنون شده و با هماهنگی مقام قضایی به منظور بازرسی آن را متوقف کردند.
وی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از این کامیون، این مقدار مواد اولیه شوینده قاچاق را که فاقد مجوز گمرکی بود کشف و ضبط کردند که در این رابطه نیز یک نفر به عنوان متهم پرونده دستگیر شد.
سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه کارشناسان ذی‌ربط ارزش این میزان کالای کشف و ضبط شده را سه میلیارد ریال اعلام کردند، گفت‌: متهم پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع ذی‌صلاح معرفی شد‌.
اسماعیل زاده، همچنین از کشف و ضبط یک هزار و ۳۳۵ حلقه لاستیک احتکار شده خبر داد و گفت: فروشنده، قصد فروش و یا عرضه لاستیک‌های انبار شده را نداشت که با هماهنگی مقام قضایی  انبار مورد نظر مورد بازرسی قرار گرفت و در نتیجه این مقدار لاستیک احتکار شده کشف و ضبط شد.
سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان، ارزش ریالی این لاستیک‌های کشف شده را برابر نظر کارشناسان بیش از ۷ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: متهم پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شد.