kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۹۲۲۶
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴

10 کشته بر اثرسانحه تصادف در 3 استان کشور

10 نفر در سه سانحه رانندگی در محورهای زاهدان در استان سیستان و بلوچستان و ساوه در استان مرکزی و مرند- بناب در استان آذربایجان شرقی کشته و شش نفر نیز مصدوم شدند.


سرویس شهرستان‌ها‌:

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان از برخورد یک دستگاه خودروی پژو 405 با تریلی و کشته شدن سه نفر در 30 کیلومتری نصرت‌آباد شهر زاهدان خبر داد.
سرهنگ «کشواد بهروزی‌زاده» گفت: روز پنجشنبه‌ برابر اعلام فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در 30 کیلومتری نصرت‌آباد شهر زاهدان، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد که اين تصادف بين یک دستگاه تریلی و خودروی پژو 405  با چهار  نفر سرنشین رخ داده است، تصريح کرد: در اين حادثه، سه نفر از سرنشینان خودروی 405 فوت و یکی از آنها مصدوم که به بیمارستان زاهدان منتقل شد.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: کارشناسان پليس راه، علت اين حادثه را بی‌احتیاطی از سوی خودروی سواری پژو 405 به دلیل انحراف به چپ اعلام داشتند.
همچنین سانحه تصادف در محور قدیم ساوه - همدان شش فوتی و مصدوم برجای گذاشت.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان‌، سرپرست مرکز حوادث وفوریت‌های پزشکی ساوه اظهار داشت: ‌برخورد  دو خودروی نیسان باری و سواری سمند در محور قدیم ساوه - همدان سه فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت.
بهرام صیدی‌، گفت: لحظاتی پیش سانحه تصادف بین دو دستگاه سمند سواری و نیسان حامل بار گوجه در محور قدیم ساوه - همدان به وقوع پیوست.
وی با اشاره به حضور اکیپ‌های اورژانس غرق‌آباد و نوبران در صحنه‌ حادثه افزود: متاسفانه در این حادثه سه نفر در صحنه‌ تصادف فوت کردند که هر سه سرنشین سواری سمند بودند و سه نفر دیگر هم مصدوم شدند که به مرکز درمانی ساوه منتقل شدند.
پلیس با حضور در محل، ‌‌علت اصلی این سانحه را بررسی و انحراف به چپ راننده سمند‌ را دلیل تصادف عنوان کرد.
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی هم از کشته شدن چهار نفر و زخمی شدن دو نفر در سانحه رانندگی محور جدید «مرند- بناب» خبر داد.
وحیدشادی‌نیا‌، گفت: ساعت ۱۹:۵۶ پنجشنبه، به دنبال برخورد شدید یک دستگاه تراکتور با خودروی آردی، چهار نفرجان باختند و دو مصدوم راهی بیمارستان شدند.
وی با بیان اینکه بلافاصله پس از دریافت گزارش، دو دستگاه آمبولانس اورژانس مرند به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: دو مصدوم حادثه تحت اقدامات درمانی به بیمارستان آیت‌اله کوه کمری مرند انتقال یافتند.
به نقل از روابط عمومی اورژانس آذربایجان شرقی، شادی‌نیا خاطرنشان کرد: بر اثر این حادثه، چهار نفر شامل راننده 46 ساله تراکتور، راننده 65 ساله آردی، خانم 40 ساله و دختر پنج ساله از سرنشینان آردی در دم جان باختند.