kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۴۹۵
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 33916546 تمام ساعات شبانه‌روز سامانه پیام کوتاه 30002323



* کودک‌کشی عین بزدلی و ناجوانمردی است.  و ترسوتر و نامردتر از نخست‌وزیر بی‌وجدان اسرائيل، رئیس‌جمهور آمریکا است که این جنایت‌ها را تایید و پشتیبانی می‌کند.
0950---0919
* ترفند سکوت و همراهی عرب و آمریکا و مزدوران وهابی داعش، طالبان، القاعده و... در برابر وحشی‌گریهای صهیونیست‌ها و جنایات علیه مردم غزه، نشان از توطئه دشمنان اسلام برای ادامه تفرقه و جنایت و غارت در کشورهای اسلامی دارد. مسلمانان باید با اتحاد و وحدت ریشه صهیونیسم را برکنند.
8949---0912
* تکفیری‌ها و داعش، ایده نامشروع آل‌سعود و جاده صاف کن اسرائیل غاصب‌اند چرا سوریه و عراق و لبنان در آتش این فتنه‌گران می‌سوزند چون در خط مقدم مبارزه علیه اسرائيل غاصب قرار دارند. چرا این تروریست‌ها سراغ آل‌سعود، قطر، امارات و اردن نمی‌روند، چون آنها مکانهای تجهیز و پشتیبانی مادی و معنوی این تروریست‌ها را برعهده دارند. ونزوئلا یک کشور آمریکایی به فکر مردم غزه است ولی سران این کشورهای به اصطلاح عربی اسلامی نه‌تنها به فکر غزه نیستند که برای پیروزی اسرائيل غاصب نیز دعا می‌کنند.
2943---0916
* با ممنوع ساختن ورود کیهان به نهاد ریاست‌جمهوری اگر مردم نتوانند از طریق این روزنامه مردمی صدای اعتراض خود را به گوش رئیس‌جمهور برسانند و از گرانی‌ها شکایت بکنند به کجا مراجعه داشته باشند؟
4578---0939
کیهان : مسئولان نهاد ریاست جمهوری بدون استثناءروزنامه کیهان را با دقت مطالعه می‌کنند. اقدام آنها در ممنوع کردن ورود کیهان به نهاد ریاست جمهوری یک بازی سیاسی - تبلیغاتی برای اعلام دشمنی با کیهان است.
* ضمن تشکر از کیهان که  جواب سخنان سراسر احساسی و فاقد پایه حقوقی آقای ناطق نوری در حرم امام‌خمینی(ره) را داده است، عرض بنده این است که اگر سخنران مسلط بر خویش بود نباید در چنین شب عزیزی آن هم در حرم حضرت امام به چنین مسائلی ورود پیدا کرده و به جای دستگاه قضایی در مورد دیگران حکم صادر می‌کرد.
قدمی
* آقای ناطق نوری در زندگی اشتباه نکند و با طناب مدعیان دروغین اصلاحات به ته چاه نرود. آقای هاشمی همین اشتباه را کرد.
2731---0913
* سران فتنه به انتخابات کشور افغانستان و چگونگی کنار آمدن نامزدها با مشکلات پیش‌آمده در چارچوب حفظ منافع ملی و یکپارچگی کشورشان بنگرند و شرم کنند.
1068---0919
* در تاریخ 25 تیر در ستون نگاه کیهان اشاره به مسئولینی شده بود که متولی فرهنگ جامعه شده ولی شعارشان با عملشان همخوانی ندارد. بنده می‌خواهم اضافه بکنم که بار کج به مقصد نمی‌رسد و هیچ چیز بدتر از نفاق نیست.
9557---0912
* وقتی با برخی دکه‌های مطبوعاتی در مورد چینش روزنامه‌ها در دکه صحبت می‌کنیم معلوم می‌شود مدیریت واحدی آنها را هدایت می‌کند. گویا به دکه‌داران نیز مبلغی می‌پردازند تا چینش مورد نظر آنها را اعمال نمایند. حرف بنده این است که این همه پول برای شارژ کردن دکه‌های مطبوعاتی از کجا تامین می‌شود؟ و راس این مدیریت واحد کیست؟
جلالی
* این هیاهویی که در مقابله با طرح استیضاح وزیر علوم مشاهده می‌شود ما را یاد این ضرب‌المثل می‌اندازد که انبر را که داخل آتش بگذاری طرف حساب کار خودش را می‌کند و الا آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است!
0348---0919
* آقای ظریف از یک طرف می‌گوید پیشرفت‌های ملموس در مذاکرات داشته‌اند از طرف دیگر اضافه می‌کند لازم است 4 ماه دیگر مذاکرات از سر گرفته شود. اگر مذاکرات پیشرفت‌ خوبی داشته پس تمدید مهلت برای چیست؟ ایشان این معادله را برای بنده عوام حل کند تا متوجه منظورشان بشویم.
9284---0910
* ای کاش نمایندگان محترم مجلس به جای قانون احزاب که اولویت چندانی ندارد قانونی در خصوص اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار می‌دادند.
2931---0918
* بعید می‌دانم فریادهای حضرت علی(ع) بر سر استانداران و مسئولین در حفظ بیت‌المال و عدم ریخت و پاش‌ها را مسئولان محترم ندانند با این اوصاف مهمانی مرفهین بی‌درد در خیابان فرشته از سوی دولت جز اینکه مردم را به اصل نظام و مسئولین بدبین می‌کند چیز دیگری نیست. به نظر می‌رسد زخم‌خوردگان فتنه نفوذی در بدنه دولت به هر شکل ممکن می‌خواهند زهر خود را بریزند. رئیس‌جمهور محترم بیش از این مواظب اطرافیان خود باشد.
بوربور از ورامین
* در اخبار آمده که وزیر صنعت با کمک خیرین درصدد احداث شیرخوارگاه در جنوب تهران برآمده  که اقدام پسندیده‌ای است ولی  چرا تمام امکانات را به تهران اختصاص داده‌اند پس سهم سایر نقاط کشور چه می‌شود.
نادری
* سه روز است که در شهرهای آبادان و اروندکنار جیرجیرک‌ها به خانه‌ها و مزارع هجوم آورده و شهروندان آسایش ندارند. از خانم ابتکار رئیس محیط زیست حل مشکل ریزگردها را نخواستیم حداقل برای دفع این حشرات کاری بکنند و مدام به کار سیاسی و جناحی نپردازند.
نصاری از آبادان
* 6 سال از ساخت مسکن مهر شهرستان دزفول گذشته با این وضع دستگاه‌های دولتی در تخصیص و تحویل کنتورهای آب، برق و گاز همکاری نمی‌کنند و سنگ جلوی پا می‌اندازند چرا؟
7175---0938
* مربی آموزشگاه رانندگی در رباط‌کریم هستم. با این که شغلی پرخطر و پراسترس داریم ولی پشتوانه‌ای مثل بیمه نداریم. با ملاحظه هزینه سوخت و استهلاک ماشین دخل و خرج ما یکی شده است و سود چندانی باقی نمی‌ماند.
8495---0939
* تابستان و زمستان اتوبوس‌های شرکت واحد به هنگام توقف‌های طولانی روشن نگه داشته می‌شوند. این کار هم باعث هدر رفتن سوخت و هم آلودگی هوا می‌شود، چرا مسئولین شهرداری جلوی این خلاف همیشگی رانندگان شرکت واحد را نمی‌گیرند.
5608---0912
* با دفترچه بیمه برای کشیدن دندان خود به پزشک مراجعه کردم دندانپزشک مبلغ 30 هزار تومان پول از بنده گرفت. آیا انصاف است که هم برگه دفترچه را بردارند و هم 30 هزار تومان پول بگیرند.
2096---0911
پاسخ روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه به تاریخ 1393/4/5، با عنوان «چرا حرکت اتوبوس‌های میدان آزادی به خاوران از ساعت 5 بعد از ظهر به بعد به کندی صورت می‌گیرد؟» به آگاهی می‌رساند: «برابر بررسی به عمل آمده اتوبوس‌های خط 2602 (پایانه خاوران- پایانه آزادی) در مسیر رفت و برگشت از ساعت 17 لغایت 19 با عنایت به ساعت پیک مسافر عصرگاهی با سرفاصله 3 دقیقه و از ساعت 19 لغایت 21 با توجه به افت و کاهش تقاضا با سرفاصله 5 دقیقه به شهروندان سرویس‌دهی می‌نمایند و در برخی اوقات ترافیک سنگین شامگاهی میدان آزادی و یا زمان اندک چراغ راهنمایی در تقاطع جرجانی برای عبور اتوبوس‌ها و ایزوله نبودن مسیر، باعث تاخیر اتوبوس‌های خط موصوف می‌شوند که به منظور رفع مشکل با دپوی اتوبوس در پایانه شمشیری از آنها برای پوشش خط استفاده می‌گردد.»