kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۲۷۸
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۸

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 33916546 تمام ساعات شبانه‌روز


* ملت قهرمان کشورمان همچون سالهای گذشته با حماسه و حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس جهانیان را مبهوت خواهند کرد و کسانی که مترصد به رسمیت شناختن موجودیت این غده چرکین و سرطانی توسط جمهوری اسلامی هستند اعلام می‌کنم ملت به پیروی از آن پیر سفرکرده و با مولای خود امام خامنه‌ای تا نابودی این غده سرطانی سر از پای نشناخته و ان‌شاءالله روزی آن را محو خواهند کرد.
بوربور از ورامین و گودرزی از اصفهان
* کاش می‌شد جنازه قطعه قطعه شده 2 کودک فلسطینی را مخفیانه به جلسه شورای امنیت ببرند تا با دیدن آنها شاید وجدان چون سنگ اعضا تکانی بخورد.
1998---0912
* کشورهای ترکیه، قطر و عربستان با موضع‌گیری علیه سوریه هر از چندگاه اقدام به تشکیل اجلاس دوستان سوریه کرده و به تروریست‌ها کمک می‌کردند پس چرا این روزها برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین که بی‌گناه زیرآتش صهیونیست‌ها کشته می‌شوند کاری انجام نمی‌دهند؟
2731---0913
* آیا خیانت روزنامه‌های زنجیره‌ای کشورمان از این بالاتر و بیشتر که به جای منعکس کردن صحنه‌های جنایت اسرائیل در غزه عکس تمام قد یکی از سران فتنه را در صفحه اول چاپ کرده‌اند یا به موضوع خداحافظی یکی ازفوتبالیست‌ها از فوتبال پرداخته‌اند. وزیر ارشاد پول بیت‌المال را با چه توجیهی به حلقوم افراد و جریان‌های بی‌درد جامعه می‌ریزد؟
علیمردانی
* از تعداد سی‌واندی روزنامه فقط چهاریا پنج روزنامه مثل کیهان صفحه اول خودشان را به چاپ عکس جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس در غزه اختصاص داده‌اند. ازمصادیق روشن و آشکار شعاردهندگان نه غزه نه لبنان همین روزنامه‌های زنجیره‌ای هستند که متأسفانه از آزادگی و انسانیت هم بویی نبرده‌اند.
تاجیک
* رژیم صهیونیستی هرگاه در جنگ با نیروهای مقاومت کم بیاورد دست به جنایت می‌زند درجنگ 33 روزه با لبنان هم فاجعه قانا را به وجود آورد و امروز در منطقه شجاعیه غزه دست به جنایت جدید زده است. این‌ها همه علائم شکست صهیونیست‌هاست.
4495---0913
* اگر همان‌گونه که تجهیزات نظامی آمریکا به دست اسرائیل می‌رسد امکان ارسال تسلیحات ایران اسلامی به غزه وجود داشت اسرائیلی‌ها یک روزه تجاوزهای وحشیانه خود را به این خاک مقدس متوقف و مجبور به عقب‌نشینی می‌شدند. چه کنیم که غزه از هر طرف محاصره و تحت فشار بوده و دنیا دنیای ناجوانمردی است.
2922---0933
* با این جنایت‌های ددمنشانه‌ای که آمریکا و اسرائیل برعلیه مسلمانان مرتکب می شوند اینکه منتظر باشیم برخی سران بی‌غیرت و وابسته عرب که حامی اصلی این آتش‌افروزی‌ها هستند کاری بکنند بی‌فایده است. چاره کار سامان‌دهی و اقدام عملی برای آزادمردانی است که از سراسر جهان قصد دارند وارد عرصه رویارویی با جنایتکاران صهیونیست شوند. باید یک بار برای همیشه پاسخ ددمنشان را داد و دنیا را از لوث وجود کثیفشان پاک کرد.
محمودی
* ماه مبارک رمضان امسال با دشواری‌های زیادی بر امت مسلمان گذشت زیرا برادران و خواهران مسلمان و مظلوم غزه از کوچک و بزرگ به دست صهیونیست‌های متجاوز و متخاصم با زبان روزه به درجه شهادت رسیدند. ای کاش امام خامنه‌ای حکم جهاد می‌داد تا فلسطین اشغالی را برسر صهیونیست‌ها خراب کرده، جان ناقابل خویش را فدای اسلام می‌کردیم. این بچه‌ها که مظلومانه کشته می‌شوند مثل فرزندان ما هستند.
رضا کامرانی و 3091---0935
* ریاست محترم جمهوری مدتی است که از دانشگاهیان درخواست می‌نمایند تا با انتقادها و پیشنهادهای سازنده دولت را یاری دهند. عرض بنده این است که متأسفانه رفتارهای دوگانه دولت و وزیر علوم که دانشگاه‌ها را به باشگاه سیاسی احزاب تبدیل کرده و باعث شده است تا رشد و جهش علمی که در دولت قبلی هراز چندگاه چشم جهانیان را خیره می‌کرد افت کرده و جهاد علمی که باید سرلوحه دانشگاهیان و وزارت علوم قرار گیرد مورد بی‌مهری واقع شود.
شجاع-بوکان
* کسانی که روزی با خاکسپاری پیکر مطهر شهدا در بعضی اماکن شهری مخالفت می‌کردند اکنون در شورای شهر پیشنهاد ساخت گورستان‌های آلاچیقی در پارک‌ها را ارائه می‌دهند.
8516---0919
* برای سامان دادن به وضعیت قیمت خودرو باید کمیته‌ای با شرکت دولت، مجلس و خودروسازان به وجود بیاید و قیمت تمام شده خودرو به صورت کارشناسی شده تعیین و اعلام شود.
0950---0919
* شک نباید کرد که عده‌ای با پایین نگاه داشتن کیفیت خودرو در داخل سوءنیت دارند. دیدیم که برنامه سبد کالا هم برای آب کردن برنج‌های هندی صورت گرفت. القای سرطانی بودن بنزین تولید داخل هم برای پر کردن جیب این عده بود.
4714---0913
* به مسئولین دولتی عرض می‌کنم که در رسانه‌ها از خانه‌دار شدن معلولان مطالبی به گوش می‌رسد ولی در عمل شاید کمتر اقدامی صورت گرفته باشد اینجانب با بیماری خاص و 2 فرزند در یک اطاق 9متری با سقف ایرانیت که آن را هم در قبال کار کردن داده‌اند زندگی می‌کنم. متأسفانه هیچ نهاد و سازمانی از ما حمایت نمی‌کند.
9316---0937
* یک ماه است که در منطقه افسریه تلفن ثابت منازل از ساعت 12 شب تا صبح روز بعد قطع می‌شود. خلاصه ارتباط تلفنی ما را مثل آب و برق جیره‌بندی کرده‌اند. با اینکه مشکل از مخابرات منطقه می‌باشد ولی کاری انجام نمی‌دهند و موضوع را پشت گوش انداخته‌اند. چرا؟
ملکی‌نسب
* شرکت گاز منطقه پاکدشت پول پیمانکار طرف قرارداد خود را نپرداخته در نتیجه کار وصل گاز خانه‌ها متوقف شده است. در این بین بیشترین ضرر را ما خانواده‌های مستأجر می‌کنیم چرا که علی‌رغم پرداخت اجاره بهاء بالا از نعمت گاز محروم هستیم.
6343---0919
* تعاونی مسکن مهر دماوند با مبلغ دو میلیون تومان که قبلاً بابت هزینه محوطه‌سازی از اعضاء دریافت کرده کاری انجام نداده مجدداً دو میلیون تومان دیگر درخواست کرده که باید بپردازیم والا خانه‌ها را تحویل نمی‌دهند.
4677---0912
* آن دسته از نیروهای جهاد سازندگی که در جبهه حضور پیدا کردند و به سنگرسازان بی‌سنگر مشهور شدند امروز در رابطه با مسئله حق و حقوق خویش با مشکلات زیادی مواجه هستند و نسبت به همرزمان خود در سایر دستگاه‌ها کمترین دریافتی را دارند چرا؟
2943---0916
* هر یک از پزشکان جراح مرکز قلب تهران یک روز را برای ویزیت بیماران در درمانگاه اختصاص داده‌اند و برای آن روز هم اطاق عمل رزرو می‌کنند. به‌رغم تعیین وقت برای پدرم پزشک همیشه دوشنبه‌ها با 2 ساعت تأخیر حاضر می‌شود. معترض هم که می‌شویم می‌گویند عمل جراحی دکتر به طول انجامید. چرا باید همیشه 20-30 بیمار قلبی در راهرو منتظر پزشکی شوند که کارهایش را متمرکز در یک روز می‌کند.
9735---0912