kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۲۰۳۰
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی



با پرسه‌ای در فضای مجازی با موضوعات مختلفی روبه‌رو می‌شویم که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. انتشار این مطالب به معنی تایید همه آنها از سوی کیهان نیست.
تصویری
متفاوت از
 رهبر انقلاب
 سلدا با انتشار این تصویر نوشت: «مگه میشه فدای همچین رهبری نشد، حضرت ماه در کنار سفره بچه‌های بسیجی...»

خطرات اینستاگرام به روایت BBC
 حبیب مهاجر: «انجمن سلطنتی بهداشت عمومی انگلیس اعلام کرده که بر اساس تحقیقات صورت گرفته، اینستاگرام مخرب‌ترین شبکه اجتماعی برای گروه سنی نوجوان و جوان هست! دقت کنید! مرکز پژوهش‌های مجلس یا فلان نماینده اصولگرا نگفته‌ها! خبرش رو هم روزنامه ۹دی منتشر نکرده. بی‌بی‌سی زده!»
فناوری‌ای برای از ما بهترون
 سید امیرحسین قاضی‌زاده: «درحالیکه کشور با مشکلات ارزی دست و پنجه نرم می‌کند و اقشار جامعه زیر بار فشار اقتصادی ناشی از سوء مدیریت دولت هستند، میلیون‌ها دلار از بیت‌المال برای ورود تجهیزات 5G هزینه می‌شود. ارزانترین گوشی 5G در بازار بالای ۱۵ میلیون تومان است.»
دولت ناکارآمد
 حدادی: «‏‎جهانگیری: باید تحمل مردم را بالا ببریم! دلار: ۲۰۵۵۰ تومان، طلای۱۸عیار: ۸۷۳۰۰۰ تومان، سکه جدید: ۹۱۱۳۰۰۰ تومان؛ جناب معاون اول! مردم دقیقا باید چه مقدار دیگر تاب‌آوری خود را افزایش دهند تا نظر شما تأمین شود؟»
طرف برجام رو قبول نداره...
 علی قلهکی: «ترامپ رسما از برجام خارج شد و آن را پاره کرد؛ اونوقت روحانی میگه اگر آمریکا به برجام لطمه‌ سیاسی بزنه، تلافی می‌کنیم! آشیخ، طرف اصلا برجام رو قبول نداره...»
این یعنی قتل عمد
 سفیدچیان، استاد دانشگاه: «شمایی که میدونی کرونا هست و رعایت نمی‌کنی! عروسی و عزایی و توی تجمعات میری! این یعنی: قتل عمد!»
ریخت و پاش 4 درصدی‌ها
 دانیال معمار: «در این احوال اقتصادی، خبر عروسی سیندرلایی با نقش‌آفرینی عروس و داماد و ۱۵۰بازیگر دیگر با هزینه یک میلیاردتومان ناقابل در لواسان منتشر می‌شود. ورودی هر مهمان هم یک میلیون تومان است. یکی قبل انتخابات۹۶ گفته بود باید جلوی ریخت‌وپاش ۴درصد جامعه را به نفع ۹۶درصد دیگر گرفت، گفتند دروغ است.»
چگونه شیعه شدیم؟
 زینب رباطجزی: «اقدامات عملی آقا جان امام رضا(ع) برای تقویت تشیع در ایران؛ تشکیل جلسات مناظره، رفت و آمد شیعیان به محضر امام، نامه نگاری‌های امام، پشتیبانی اقتصادی و کمک به مستمندان و پشتیبانی فرهنگی و تشویق شعرا؛ امام، در غربت، خون دل خورده است تا ما شیعه شویم و سیاهی‌لشکر نباشیم!»
به کارگران توجه کنید
 محمدطاهر قائم پناه: «مدت زیادی‌ست که برخی کارگران حقوق خود را دریافت نکرده‌اند، درخواست و مطالبه به حق دارند، طوری نشود عده‌ای از این وضع سوءاستفاده کنند و آنوقت به اسم مبارزه با آشوب‌طلبی، کارگران فدای مصلحت‌اندیشی سفیهانه برخی مسئولین دولتی شوند!»