kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۹۴۰۸
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی



با پرسه‌ای در فضای مجازی با موضوعات مختلفی روبه‌رو می‌شویم که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. انتشار این مطالب به معنی تایید همه آنها از سوی کیهان نیست.
 مرگ 60 میلیون رومینا اشرفی در سال
توسط فمینیست‌ها
 علیرضا گرائی: «سالانه ۵۰ هزار دختر و زن در آمریکا توسط نزدیکاشون به قتل میرسن! نه ربط به دین داره و نه جهان سوم چون همه‌جا انسان روانی وجود داره! اما از اینها دردناک‌تر اونجاست که سالانه ۶۰ میلیون کودک در جهان توسط فمنیست‌ها سقط میشن! ۶۰ میلیون رومینا اشرفی که هیچ‌کس براشون هشتگ نمیزنه.»
 دروغی بزرگی به نام جنگ
 احمد قدیری: «‏نفتکش انگلیسی در تنگه هرمز توقیف شد؛ جنگ نشد. پایگاه‌های آمریکایی عین‌الاسد و اربیل در عراق موشک‌باران شد؛ جنگ نشد. نفتکش‌های ایران وارد آب‌های ونزوئلا شد؛ جنگ نشد. با این حال مردم فریب «اگر روحانی انتخاب نشود، جنگ می‌شود» را خوردند و این مصیبت عظمی را بر خود و کشور وارد آوردند.»
 شما سکوت لطفا!
 حامد یاری: «شماهایی که هشتگ کودک همسری می‌زدید و ازدواج دختر ١۴ساله با مرد ٣٠ ساله رو محکوم می‌کردید، لطفا ساکت باشید تا کمی از تلخی ماجرا قابل تحمل‌تر باشه. شماها در قتل رومینا اشرفی شریک هستید که فضا را برای ازدواج این دو نفر سنگین و ناممکن کردید.»
 پیشنهادی به نمایندگان مجلس یازدهم
 محمدحسین رجبی: «من اگر جای نماینده‌های مجلس یازدهم بودم قبل ورود به مجلس یه توسلی به امام زمان(عج) می‌کردم و می‌گفتم: آقاجان! من نوکر شمام! خودت کمکم کن خوب نوکری کنم. خودت منو تو این امتحان ۴ ساله سربلندم کن! بدون نظر و کمک شما من هیچم؛ هیچ!»
 راه پدر ادامه دارد...
 یلدا با انتشار این تصویر نوشت: «چقدر زود بزرگ شدن، پدر آن‌گونه، پسر این‌گونه در حال کمک در رزمایش کمک مومنانه؛ پسر شهید احمدی روشن. راه پدر همچنان ادامه دارد...»
چهارشنبه‌های زهرایی
حساب کاربری قم‌نیوز: «اجرای طرح چهارشنبه‌های زهرایی در قم. چهارشنبه‌های زهرایی برای تقدیر از بانوان باحجاب و مقابله ایجابی با چهارشنبه‌های سفید مسیح علی‌نژاد اجرا می‌شود. در این طرح که به صورت خودجوش در مکان‌های پر رفت و آمد اجرا می‌شود، به دختران جوان باحجاب، گل‌های سرخ اهدا می‌شود.»