kayhan.ir

کد خبر: ۱۷۴۸۱۴
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲
رئیس ‌پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان‌:

آزادی 2 گروگان خردسال از چنگال ربایندگان

رئیس‌ پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان گفت: دو گروگان خردسال از چنگال آدم‌ربایان در کمتر از ۲۴ ساعت در زاهدان آزاد شدند.



زاهدان‌– خبرنگار کیهان‌:

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی افزود: در پی ربایش دو کودک خردسال در شهر زاهدان بلافاصله تیم‌هایی از پلیس آگاهی وارد عمل شدند.
او  افزود: در بررسی‌های به عمل آمده در محل حادثه مشخص شد این دو کودک سه و پنج ساله به همراه والدین‌شان داخل خودرو بودند که سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵، با تهدید سلاح کلاش و با استفاده از اسپری فلفل و شوکر آنها را گروگان گرفته و به سرعت از محل متواری شدند.
رئیس‌پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در ادامه متهمان با خانواده آنها تماس گرفته و برای رهایی فرزندشان یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان مطالبه کردند.
سرهنگ ملاشاهی بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق اظهارات خانواده این دو کودک خردسال تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری عاملان این آدم‌ربایی آغاز کردند.
او  عنوان کرد: کمتر از ۲۴ ساعت از زمان گزارش گروگان‌گیری، آدم‌ربایان با تنگ شدن عرصه بر خود و اطلاع از شناسایی‌شان توسط پلیس، افراد ربوده شده را ساعت ۱۷ عصر روز جمعه به صورت صحیح و سالم آزاد و در مسجدی در کیلومتر ۲۵جاده زاهدان به خاش رها کردند.
ملاشاهی خاطر‌نشان کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان این پرونده آدم‌ربایی با توجه به سرنخ‌های به‌دست آمده ادامه دارد.